piatok 3. januára 2014

December

DECEMBER

Ahojte! Dnes by som chcel urobiť malý fotošpeciál s decembrovými fotkami, všetkými, čo sa mi tu nazbierali... 

Glossybox, špeciálna vianočná edícia s názvom Golden Box. Hlavnou značkou tohto boxu mal byť butter LONDON. Od tejto značky v boxe prišiel lak na nechty s farbou, ktorá mi nesadla, takže lak podarujem.

Ak by ste chceli k tým produktom viac, stačí napísať komentár pod článok a pustím sa do toho.



Tiež mi samozrejme prišiel aj decembrový box. Najviac ma v ňom zaujal produkt od RENU, ktorý je určený na pery a očné okolie a mal by odstraňovať drobné vrásky, vyhladzovať a prebudiť. Ten telový peeling nebol zlý, ale je príliš mastný, preto by som si ho určite viac nekúpila. 



Ďalšie produkty z decembrového boxu. Očný tieň, presne od tejto značky bol v Glossyboxe len nedávno, len čiernej farby. Lak je nádherný, takto vyzerá až príliš tmavý, no v skutočnosti je sýtej tmavo-červenej až bordovej farby. Je od nails inc. a je v odtieni Victoria. Posledným produktom v tomto boxe bol krém na ruky (tých mám teraz toľko, že neviem, čo s nimi. A to som už dva zabalila ako vianočný darček). 


11. decembra som oslávila svoje 22. narodeniny. Keďže nie som doma na Slovensku, oslávila som len s priateľom a kamarátkou, ale dostala som od nich naozaj krásne darčeky. 


K narodeninám som dostala gélovú očnú linku od Loreal a lak na nechty s pieskovým efektom od p2.


A samozrejme teplé ponožky, pretože ja by som aj v zime behala v členkových.


Pripravená oslavovať :).


Takto na mňa čakal macko. Držal veľký rámik v tvare srdiečka s pár fotkami. 


S mackom sme sa hneď skamarátili. Dokonca takmer vyšachoval môjho drahého z hry :D.


Tu našlo srdiečko svoje miesto, krásne visí na stene v obývačke.


Dostala som možnosť testovať BB krém od Garnieru. Prišiel mi žiaľ proti vráskam, no týždeň na to aj na normálnu pleť. 
Našla som v PC fotku tuším niekedy zo septembra, ale mám ju rada, tak som ju tiež pridala... To aby ste videli, akého veľkého ochrancu ja mám doma :). 
Boli sme sa korčuľovať na zimnom štadióne. Len raz som spadla na zadok, takže úspech :D. 


Chodievali sme často hrávať biliard. Na začiatku sa mi tá hra vôbec nepáčila, ale keď som začala vyhrávať, tak som ju začala mať rada. :) 



Keď ponachádzam ďalšie fotky, určite ich pridám... A ešte bude extra článok o tom, čo som dostala pod stromček. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára