streda 12. februára 2014

Barmes

Barmes

Zdroj: FB stránka Barmes
 Barmes.yolasite.com je stránka, na ktorej si môžete objednať mydielka. Ich mydielka sú ale vyrábané ručne a sú z kvalitného prírodného materiálu. 

Všetky informácie ohľadom zloženia nájdete na ich stránke, tak to sem nebudem vypisovať. Mne osobne je najviac sympatické to, že používajú vône aj farbivá čisto prírodné. Preto sú mydielka veľmi vhodné pre deti. Ja síce žiadne nemám, ale môžem sa priznať... Týmto mydielkom som umyla svojho králika Charlieho (na veľa stránkach na internete sa píše, že králiky sa kúpať nesmú, pretože sa čistia samy) a nič sa mu nestalo. Nedostal žiadnu vyrážku ani nič podobné, tým pádom to naozaj nebude žiadna chémia. 

Ja som mydielka od Barmes dostala zadarmo na vyskúšanie a taktiež do giveaway (nájdete TU). 





Osobne som s nimi veľmi spokojná, tie krásne, čo mám doma veľmi používať nechcem, pretože sú rozkošné, ale jedno mám v kúpeľni a používam ho už dlhší čas.




Môžem povedať, že nevysušuje, nijak pokožku nedráždi, čo ma asi zaujala na týchto mydlách naviac. Skúsila som ho už aj na tvár a som vážne spokojná! Už celkom dlho ho používam, no takmer vôbec neubúda. Má príjemnú levanduľovú vôňu. 

Ak vôňu levandule nemáte veľmi radi, stačí pri objednávke napísať, že si levanduľovú vôňu neželáte a určite vám radi navrhnú iné vône. Taktiež sú v ponuke rôzne farebné kombinácie, takže si ich tiež stačí vyžiadať. E-mailovú adresu, kde objednávky prijímajú nájdete na ich stránke. 

Ja som veľmi šťastná za spoluprácu s touto firmou, pretože mydielka sú naozaj veľmi vkusným darčekom, ktorým neurazíte nikoho. Môžu ho používať každý deň alebo si ho niekam odložiť a použiť ako dekoráciu. 
Ja som ich už pár podarovala a všetci sa z nich potešili.

Firma Barmes mi dala na výber a ja som si vybrala tieto mydielka





Pár fotiek, ktoré som urobila pre Barmes






Blíži sa Valentín a Barmes má v ponuke aj pár mydielok v tvare srdiečok. Určite sa na ich stránke Barmes.yolasite.com na to pozrite. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára