pondelok 10. februára 2014

Glossybox február

Valentínsky Glossybox

Dnes mi prišiel februárový Glossybox. Má nádherný dizajn s valentínskym motívom, pusinkami. Už len tej nádhernej škatuľke som sa potešila. 


 


Na stránke Glossyboxu vždy odhalia jeden produkt, ktorý bude v každom Glossyboxe rovnaký. Tentokrát to bol prívesok od LIEBESKIND Berlin v hodnote 16 €.
No, čo k nemu... Všetci sa naň tešili, na stránke písali, aký je úžasný a tak. Ja som z neho taká nadšená nebola, nedokážem totiž to pochopiť, prečo by taký obyčajný prívesok mal mať takú cenu. Taktiež to tak celkom nie je môj štýl, ale môjmu drahému sa páčil, tak ho už nosí na kľúčoch :).


Prívesok bol do boxu pridaný ako darček k Valentínu. Takže sa nerátal ku kozmetickým produktom vo vnútri. 


Produkty ma tentokrát veľmi potešili, možno ešte viac ako vianočný Golden Box. (Jeho obsah môžete nájsť TU, januárový box som nepridala, ale ak máte záujem, tak napíšte a ja určite rada urbím článok aj naň).

Prišiel mi podobný produkt, ako nedávno k jednej objednávke (článok nájdete TU), som zvedavá, či bude rovnako dobrý. Každopádne sa z tohto produktu od anatomicals veľmi teším, rada ich vyskúšam. 


V popisku píšu, že s týmto produktom môžete dať unaveným očiam zbohom. Hydratačné zložky a kolagén minimalizujú tmavé kruhy pod očami. 
Ich cena je 7,10 € za 3x2 kusy. 
 


 Figs & Rouge coco rose lip balm sa mi spočiatku nepozdával. Ale potom som čítala, že tento produkt je 100% prírodný. Tak mu dám šancu.
Jeho cena je 5,90 € za 12,5 ml.



Nougat London Limited - Sparkling Body Shimmer je gél určený na dekolt, ale aj celé telo. Zanechá krásny trblietavý lesk a decentnú vôňu. Obsahuje vitamín E.
 Jeho cena je 16,87 € za 250 ml. V Glossyboxe bolo produktu 100 ml. 



TONI&GUY Hair Meet Wardrobe Casual Sea Salt Texturising Spray je sprej na kombinácií morskej soli a hydratácie. Má dodať ľahkú fixáciu, štruktúru a pocit ako po dni prežitom pri mori. 
Mňa to veľmi potešilo, robí jemné vlnky a vlasy vyzerajú po ňom naozaj dobre, naozaj ako po dni pri vode. 
Jeho cena je 12,99 €  za 200 ml. 



MODELS OWN nail polish, lak na nechty, ktorý sa naozaj hodí na vytvorenie valentínskej manikúry. 
Jeho cena je 8,00 € za 14 ml. 







Ja som tento mesiac z boxu nadšená. Dúfam, že aj ďalší mesiac bude box taký dobrý ako tento. 

Čo naň hovoríte vy? Odoberáte nejaký box? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára