sobota 8. februára 2014

Vlasová kozmetika

Všetko na vlasy :)

Tento príspevok som sa už dlho dlho chystala napísať, ale stále mi do toho niečo skočilo...
Ale teraz som sa k tomu konečne dostala.

Dnešný článok sa bude týkať všetkého, čo používam na vlasy. 

Tangle Teezer vyhovuje mi oveľa viac ako obyčajná kefa na vlasy. Rozčešem ich s nimi oveľa rýchlejšie a ani sa mi nelámu toľko ako predtým. 
Je malý, praktický. Vhodný aj do kabelky. Čistí sa veľmi ľahko a jednoducho, čo na ňom asi najviac milujem, pretože z kefy som to musela ťahať a neustále ju čistiť, čo niekedy zabralo dosť času. 
Ja som s týmto zázrakom nadmieru spokojná a určite si ešte jeden zaopatrím (do kabelky) a jeden určite zaopatrím aj pre mamku. 
Kúpila som ho v DM-ku a koľko stál už neviem.





Philip B. African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo  tento šampón bol vo vianočnej edícií Glossyboxu. Najskôr som bola veľmi skeptická a neverila, že bude nejaký úžasný. Ale bol. A teraz je mi ľúto, že som ho už minula. 
Vlasy nezlepuje, dajú sa po ňom nádherne ľahko rozčesať. Nedávala som po ňom ani žiadnu masku a vlasy vyzerali nádherne zdravo a mali taký príjemný lesk. 
Vôňu mal takú nevtieravú, ako z kaderníckeho salónu. 



John Frieda full Repair Shampoo tento šampón som si vybrala sama, mala som dosť poškodené vlasy a aj tento produkt mi pomohol tie končeky sceliť. 
V poslednej dobe sa mi stávalo aj to, že sa mi z rôznych šampónov urobili lupiny, mala som vysušenú pokožku hlavy, svrbela ma a dokonca sa mi vytvorili aj rôzne chrastičky. Neviem, či to bola nejaká alergická reakcia alebo niečo také, či mi nesadlo zloženie šampónov, ale tento mi nič také nerobí. Pokožku hlavy mi upokojil, vôbec ju nevysušuje. Som s ním spokojná a odporúčam. 


Aussie 3 minute miracle na farbené vlasy. Keďže si vlasy farbím, chcela som niečo, čo by mi farbu pomohlo chrániť, aby sa tak skoro nevyzmývala. A toto mi v tom pomohlo. Naozaj farba ostala dlhšie taká sýta ako po nafarbení. 
A to nehovorím o tej nádhernej vôni. 


Toni&Guy Cleanse Dry Shampoo tento suchý šampón je pre mňa fakt veľký pomocník, hlavne vtedy, keď som dlho do noci hore a ráno sa neviem dokopať k tomu, aby som vyskočila z postele a zmyla si hlavu. Jednoducho ho chytím, streknem do vlasov, rozčešem a hotovo! Aj na druhý deň sú vlasy svieže ako práve umyté. Nevonia vtieravo, skôr tak príjemne a jemne.


Gliss Kur Liquid Silk hlavne kým som nemal Tangle Teezer tak bol najväčším pomocníkom. Niekedy som sa s rozčesaním vlasov veľmi trápila a to aj po použití kondicionéru. Ale akonáhle som si nastriekala na vlasy toto, išlo to úplne jednoducho. Už ho mám celý spotrebovaný, ale hneď ako sa vyberiem opäť do DM-ka, tak si ho kúpim (môj problém je ale ten, že idem po to, čo naozaj potrebujem a odídem s košíkom plným vecí, po ktoré som tam nešla. A samozrejme to, po čom som tam vlastne šla, zabudnem.).


Syoss Cellular Hair Restore ešte ho nepoužívam až tak dlho, ale hneď som si všimla, že už po pár použitiach boli moje vlasy silnejšie, lesklejšie, ľahko sa dali rozčesať. 
Používam ho vždy keď si umyjem vlasy, príjemne vonia a po ňom mi potom voňajú vlasy. 


got2b tento produkt by mal zaručiť rovné vlasy (po vyfénovaní alebo vyžehlení), ktoré by mali vydržať až 4 dni. Povedzme si pravdu... 4 dni to nevydrží, pretože si ich umyjeme skôr. Takže tie max. dva dni to vydrží.
Sama by som si tento produkt zrejme nekúpila, ale keď už bol v tom Glossyboxe, tak som si povedala, že ho vyskúšam. Používam ho naozaj, keď chcem mať rovné vlasy, keď viem, že si ich môžem nechať rozpustené (čo je keď nejdem do práce, pretože v práci musím mať vlasy vo vrkoči). 
Vlasy to rovné udrží. Splňuje to, čo sľubuje. 


Gliss Kur olejček na vlasy, denne ho používam len na končeky, ale raz za dva týždne ho vmasírujem do celých vlasov, ktoré som si práve umyla. Nechám chvíľu zakrútené v uteráku a potom vyfénujem. Vlasy sa po ňom krásne lesknú a vyzerajú zdravo. 
Keď ho dávam do končekov dávam ho na suché vlasy. Krásne sa do nich vsiakne a vyživí ich. Aj tento produkt mi pomohol v boji proti rozštiepeným končekom.


To boli všetky produkty, ktoré aktuálne na vlasy používam. S každým z nich som spokojná a vrelo odporúčam ďalej. Máte aj vy nejaké produkty na vlasy, ktoré by ste mi odporučili? Rada by som si kúpila aj nejakú masku na vlasy, vedeli by ste mi nejakú poradiť?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára