piatok 10. októbra 2014

Rostock haul

Rostock haul

Pred pár dňami sme sa vybrali na výlet do mesta Rostock. V tomto meste majú úžasné obchody a preto vždy, keď sme tam do nich zavítame. 


Najskôr sme išli do obchodu Tk maxx. Môj priateľ si tam vždy nájde pekné oblečenie, ale pre mňa je to na hodiny, pretože je to tam neprehľadné. Ale z kozmetiky tam vždy niečo objavím. 




I on beauty powder brush
Tento štetec je geniálny! Ešte nikdy som nemala taký dobrý štetec na púder. Je taký mäkučký, príjemný, púder sa s ním skvelo nanáša. Čistí sa ľahučko. Čo dodať, proste dobrá kúpa. 
Cena: 6,99 €





 
Precision beauty essential travel brush set
Tento set som si vybrala pretože tie štetčeky sú také maličké, šikovné a skvelé na cestovanie. Keďže sa chystáme na Slovensko, tak sa mi budú hodiť, aby som toho veľa so sebou netrepala. Sú veľmi jemné, príjemné, ľahučko a skvele sa s nimi pracuje. 
Cena: 12,99 €



Eco tools sheer finist kabuki 
Tento štetec sa mi zdal na pohľad zaujímavý a nič podobné ešte doma nemám, tak som si ho vzala tiež. Je úžasný na bronzer, neviem ako som si ho predtým nanášala bez tohto štetca! Je naozaj skvelý. 
   Cena: 5,99 €.





Physician formula custom eye enhancing gel creamliner
Toto trio očných liniek som si vzala len kvôli tej fialovej, pretože sa mi veľmi zapáčila. A ešte stále som tieto linky neskúšala, takže na to bude extra recenzia. 
Cena: 4,99 €

 
Olive tree products argan oil conditioner + shampoo
 Po niečom takomto som pátrala, hľadala som ale masky na vlasy s arganovým olejom. Ale tak prečo nie šampón a kondicionér. Po pár umytiach musím povedať, že sa mi veľmi páčia. Vlasy sa ľahučko rozčesávali, boli príjemne jemnučké, lesklé... Nehovoriac o tom ako nádherne voňali po sladkom pomaranči. Taktiež ešte bude extra recenzia po viacerých použitiach. 
 Cena: 9,99 € za šampón, 9,99 € za kondicionér


 
the créme shop blending sponge
Toto vajíčko som obzerala už v DM, ale nebola som si istá, či ho vziať alebo nie. Ale keď som ho zbadala v tomto obchode, tak som si povedala, že si ho vezmem a ak to bude zlé, tak budem vedieť, že to z DM radšej nechám tak. A neurobila som chybu, že som si ho kúpila. Používam ho len na korektor pod oči, ale taký efekt som ešte s ničím iným nedocielila. Som veľmi prekvapená. 
Cena: 3,99 €

Potom sme išli do obchodu Claires. Tam som si tiež vybrala pár vecí. Za prvé mali akciu 2 + 1 zadarmo na veci do vlasov, tak som si teda tri veci vybrala a zaplatila som cca 9 euro. 





Montagne Jeunesse maska
Bola som prekvapená, keď som tieto masky našla v Claires. Tieto masky mám veľmi rada. Hneď som si vzala dve, jednu pre mňa a jednu pre priateľa. Milujem čučoriedky, takže voľba bola jasná. 
Cena: 1,99 € za kus



Claires eye glitter ombres a scinfillandes
Tieto trblietavé očné tiene som si dlhšie obzerala, videla som v jednom tutoriáli na youtube, že si jedna slečna niečo podobné dávala na spodnú linku. Vyzeralo to tak úžasne, že som to musela proste skúsiť. Na mne to až tak skvelo nevyzerá, no s paletkou som spokojná.
 Cena: 9,99 €


 Claires eyeshadow ombres a paupieres
Paletka 5 očných tieňov v sivých odtieňoch. Nepotrebovala som ju, no na prvý pohľad sa mi zapáčila, tak som si ju vzala. Pigmentácia teda nie je nič svetoborné, ale nie je to ani najhoršie.
Cena: 4,99 €

 Ak by vás niečo zaujalo, na čo by ste chceli extra recenziu kľudne dajte vedieť.

p


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára