streda 19. novembra 2014

DM haul november

DM haul november

Ahojte! Tento mesiac som si vyhliadla pár limitiek v drogérií. Konkrétne v DM. Niektoré som už samozrejme nestihla. U mňa je to zvykom, buď ich už nemajú vôbec alebo produkty, ktoré som mala v pláne kúpiť sú už vypredané. 
Tak som si vybrala pár iných vecí, ktoré mi túto dieru po limitkách zaplnili...





bebe young care winterset 2014
Mám veľmi rada značku bebe young care, ich odličovač je doteraz mojou stálicou, ich odličovacie obrúsky si tiež pravidelne kupujem, mala som už aj jeden krém na tvár a už len to, že som ho spotrebovala celý bol pre mňa malý úspech. :) Keď som zbadala tento setík musela som ho vziať. Pozostáva z telového mlieka (400 ml), sprchového gélu (250 ml), pleťového krému na suchú pleť  (50 ml) a balzamu na pery (4,9 g). Títo pomocníci budú určite dobrými spoločníkmi počas zimy. 
Cena: 6,95 € za celý set



L´oreal Paris perfect match set
Tento set bol určený pre svetlú pleť, preto ma zaujal. Z rady perfect match som ešte neskúšala, takže som sa rozhodla si tento set vziať. Make-up (30 ml) je v odtieni rose vanilla a perfektne mi sadol. Korektor, ktorého odtieň nie je na obale vyznačený, som ešte neskúšala. Píše sa o ňom, že sa má ľahučko roztrieť do stratena, prekryť všetky nedokonalosti a napriek tomu vyzerať prirodzene. No, uvidíme. Púder (9 g) je v odtieni rose sand a neviem prečo, ale príde mi trošičku tmavý. Keď sa ľahučko opálim bude určite dokonalý, ale na moju zimnú bledú pleť teraz potrebujem niečo máličko svetlejšie. 
 Cena: 14,95 za set


 Guhl braun shampoo
Tento šampón je blogovom svete tak omielaný, tak ospevovaný, že to prelomilo moju zvedavosť. Šampón nepatrí k tým lacným, preto od neho čakám zázraky. Je určený pre hnedé vlasy, pretože obsahuje hnedé reflexy. Má dodávať lesk, hydratovať... Som zvedavá.
Cena: 5,95 € za 200 ml

 Montagne Jeunesse masky na tvár
Tieto masky mám asi zo všetkých najradšej a asi ako pri jediných mám naozaj pocit, že niečo dokázali. Moja pleť je ešte pár dní taká hebká, hydratovaná, jemnučká... Neviem si ich vynachváliť. Masky sú taktiež 100 % prírodné, vyrobené z bambusovej látky. 
Cena: 1,29 za kus

Maybelline baby lips electro
Keď Maybelline prišiel na trh s radou electro myslela som si, že už nebudem chcieť ďalší balzam od nich. Opak. Keď som ich videla musela som si jeden vziať. Ja viem, na fotke sú dva. Ale jeden putoval do Swap-u, ktorý už onedlho uvidíte na blogu. Tieto baby lips sú v odtieni strike a rose a voňajú veľmi lákavo.
 Cena: 2,45 za kus



  
 Manhattan kompaktný púder + korektor
Tento púder (9 g) používam už dlhú dobu. Už je to asi môj štvrtý alebo piaty. A preto, keď som ho tam videla takto stáť s korektorom k nemu... Uznajte, že som ho tam nemohla nechať. Je síce v trošku tmavšom odtieni ako normálne na zimu používam, ale nie ja tak veľmi krycí, skôr len zmatní, preto mi vyhovuje aj tento odtieň - 3 beige. Wake up concealar (7 ml) je v odtieni 001 naturelle, je presne taký svetlý ako potrebujem. Skúšala som ho zatiaľ raz a zatiaľ veľká spokojnosť. 
 Cena: 2,95 za oba produkty

 Maybelline baby skin
Na pár blogoch som čítala, že by to malo byť niečo ako Benefit Porefessional, a keďže ten stojí celkom dosť a mne sa toľko peňazí zaň dávať nechce... Povedala som si, že by to mohla byť dobrá náhrada. Má redukovať viditeľnosť pórov, ale pritom nechať pleť dýchať. Už párkrát som tento produkt použila a zatiaľ som spokojná. Ale uvidím po dlhšej dobe používania.
 Cena: 8,85 € za 22 ml


  L´oreal collection exclusive by Doutzen
  Tento rúž bol z exklúzivnej rady, ktoré boli navrhnuté podľa pár modeliek. Tento konkrétne podľa Doutzen Kroes a práve tento sa mi zapáčil najviac. Je poriadne ružový, ale tentokrát mi to nevadí. Je krémový, farby na perách nezanechá veľa, ale pery hydratuje. 
Cena: 9,85 €



 Catrice eye brow stylist 
Neviem prečo som si túto ceruzku na obočie vlastne kúpila. Pred nejakým časom som si povedala, že s ceruzkami na obočie končím a budem používať už len tiene na obočie alebo gél. Zrejme mi padla do oka... :D Je v odtieni 030 brow-n-eyed peas.
Cena: 2,45 za 1,6 g


Garnier miracle skin cream
Niekto mi tento krém odporúčal, tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Veľké zázraky od neho nečakám, ale teraz, keď mám pár dní voľna, tak ho nosím len tak po byte. Je veľmi príjemný na tvári, trošku tónovaný, ale nie natoľko, aby nejaké nedokonalosti prekryl. Uvidíme, čo dokáže s pleťou po dlhšej dobe používania. 
Cena: 8,95 € za 40 ml


 
essence rock out!! hair dye powder
Teraz sa už dostávame k tomu, čo mi ostalo z limitiek... Z limitky rock out!! od essence som získala jedine túto kriedu na vlasy... Nabudúce sa musím poponáhľať, keď príde nová limitka. 
Cena: 2,95 € za 4,5 g



P2 gold & crown most wanted eyebrow gel
Z limitovanej edície gold & crown od P2 sa mi podarilo získať rovno dva kúsky gélu na obočie. Jeden opäť poputoval do už spomínaného Swap-u. S týmto gélom som veľmi spokojná. Obočie zafarbí presne tak ako som si to predstavovala. Pomocou kefky sa dá obočie pekne prečesať a vytvarovať. Počas dňa sa nemrví, nerozmazáva... Proste drží tam, kde má :) Tieto gély sú obidva v odtieni 020 brilliant brown
Cena: 2,65 € za 4,5 ml

  
P2 gold & crown most gorgeous face trio 
A konečne sme už na konci tohto mega nákupu. Mala by som sa už krotiť, že? Z limitky gold & crown som uchmatla ešte tieto dve zaujímavé vecičky. Tá naľavo je pre kamarátku a tá napravo sa vám ešte v plnej paráde ukáže v extra recenzii. Ide o produkt, v ktorom máte korektor, lícenku a rozjasňovač v jednom. Myslím, že sprava doľava :D. Produkt ma zaujal, tak som si ho vzala. Ešte som však ani raz nepoužila, ale už sa chystám do testovania.
 Cena: 3,95 € za kus (kus - 8g)

Ako je to u vás? Stihnete limitky a to, čo z nich chcete? Alebo ste na tom skôr ako ja, že vyberáte z toho, čo ostalo alebo radšej necháte tak?

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára