utorok 13. januára 2015

ciaté mini mani manor - advetný kalendár s lakmi na nechty

Ahojte!

Dnes vám prinášam opozdený článok, ktorý by vám mohol možno pomôcť pri rozhodovaní. Ja sama som si nebola istá, aký adventný kalendár by som chcela. Nakoniec zvíťazili dva. Jeden bol s priateľom spoločný (ten uvidíte v najbližších dňoch) a tento som mala celý len pre seba.



Hneď na úvod musím povedať, že tento adventný kalendár nie je lacnou srandou. Pred Vianocami sa každý snaží ušetriť najviac peňazí, aby mohol obdarovať iných, preto poteší aj kalendár s čokoládkami. Ja som sa ale rozhodla tento rok pre niečo iné, hľadala som nejaký s kozmetikou, pretože ten, čo som mala minulý rok bol celkom sklamaním. 

 
Najskôr som chcela tento kalendár objednať z Ebay, (link TU) ale zdal sa mi príliš drahý. Pár dní na to sme išli do nemeckého mesta Rostock (predchádzajúce nákupy z toho mesta si môžete pozrieť TU)... Vošla som do predajne TK Maxx, pretože som hľadala nejaké darčeky. A na čo som tu narazila? Áno, áno... Stál tam v plnej paráde. Najskôr som však pozrela na cenu. 29,99 €! A bolo rozhodnuté. :) 

Kalendár je krásny, vyzerá ako domček alebo skôr malý panelák. Po jeho otvorení už uvidíte aj číselka, pod ktorými sa všetky tieto laky skrývali. 

V kalendári bolo mnoho lakov na nechty, trblietok, či perličky na nechty, jedny nálepky... Všetko to boli miniatúrky lakov, či trblietok (5 ml). 
24. okienko však obsahovalo plnú veľkosť laku.

Farby opisovať neviem, keď ja poviem, že je to odtieň modrej, iní povedia, že zelenej. Preto si radšej laky a ich farbičky pozrite sami. No nie sú nádherné?























Páčia sa vám tieto laky? Máte skúsenosti s lakmi od Ciaté? 

Mimochodom, ak by ste nejaké chceli vyhrať, tak sa môžete zapojiť do giveaway, ktorú nájdete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára