utorok 24. marca 2015

Ebelin - konjaková špongia na tvár

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla pridať článok o konjakovej špongii na tvár. Je už moja druhá a musím povedať,  že som si ich veľmi obľúbila a s radosťou ich používam. 



Takáto špongia je vyrobená z rastliny zvanej konjak. Táto rastlina pochádza z Ázie. Obsahuje vodu, bielkoviny, uhlovodíky, tuky, sodík, draslík, horčík, železo, fosfor, meď, zinok, vitamín A, vitamín E, vitamín D, vitamín B1, vitamín B2, vitamín B5, vitamín B6, vitamín B12, vitamín C, niacin, mastné kyseliny, kyselinu listovú a vlákninu.
Ebelin konjaková špongia obsahuje navyše výťažky zeleného čaju.


Špongia je vhodná aj pre citlivú pokožku, pretože ju vôbec nevysušuje a k pokožke je jemná a šetrná. Špongia má jedinečnú štruktúru. Masírovaním tváre touto špongiou sa podporuje prietok krvi, odstraňujú sa odumreté bunky a podporuje rast nových kožných buniek.
Pleť zanecháva čistú a zregenerovanú, a to čisto prírodnou cestou. 

Ebelin konjaková špongia sa používa sa mokrého stavu, s použitím mycích gélov a pod. alebo len jednoducho namočená. 


Keď je špongia suchá je tvrdá. Treba ju preto nechať nasať vodu, aby opäť zmäkla a dala sa opäť používať.


Po tom, čo nasaje vodu ju môžete použiť len takto namočenú alebo s vami zvoleným prostriedkom na čistenie tváre.


Ja momentálne používam čistiaci gél od -417, ktorý v kombinácii s touto špongiou robí divy.

Po použití sa musí špongia poriadne poumývať, aby v nej neostali žiadne zvyšky čistiaceho gélu alebo iných kozmetických prípravkov. Treba ju párkrát postláčať, aby z nej vytiekla nadbytočná voda a potom si ju môžete niekam povesiť a nechať vysušiť. 
Po 2-3 mesiacoch sa odporúča špongiu vymeniť. 

Ja tieto špongie vrelo odporúčam. Zohnať sa už dajú jednoducho na internete alebo táto od Ebelin je z Dm drogérie. Ceny sú taktiež rôzne, našla som špongie za 10 eur, ale napríklad táto stále cca 2 eurá.

Máte už s takouto špongiou skúsenosť?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára