streda 18. marca 2015

Nude nails - teeez head over heels


Ahojte! 
Dnes som sa rozhodla pridať recenziu na lak na nechty. Tento som používala veľmi rada, preto som sa rozhodla práve pre tento. 

Je od značky Teeez a jeho cena 13 € za 7 ml (mám ho z Glossyboxu viac TU). Je v odtieni vintage taupe.


Lak sľubuje dlhú výdrž, a hladký lesklý finiš. Ten finiš splňuje. S výdržou je to už rôzne. Bez nadlaku vydržal v nepoškodenom stave dva dni. 


Ja najradšej používam ako  podkladový lak tento sa spevnenie nechtov od P2. A ako topcoat tento od Sally Hansen. V spojení s týmito dvomi lakmi vydržal lak od teeez päť dní. 

Štetček tohoto laku nie je široký, ale ani príliš úzky. Pracuje sa s ním dobre. Konzistencia laku je gélová, nie je priveľmi tekutý, čo spôsobuje rýchlejšie schnutie. V schnutí je tento lak už profík, preto som si ho veľmi obľúbila. 


Čo sa týka krytia, to tiež zvládol na výbornú. Dokonca už aj s jednou vrstvou by som bola spokojná. No ja som od laku chcela, aby bol ešte trošičku tmavší, preto som vždy dávala vrstvy dve.



Takto vyzeral lak po prvej vrstve. Myslím si, že krytie má skvelé. Nezanecháva ani žiadne pásiky po lakovaní.



Po druhej vrstve som s ním bola už ale dokonale spokojná. 

Krytie, schnutie, výdrž - všetko obstál. Niet mu, čo vytknúť. Čo je ďalším plusom - lak nebol testovaný na zvieratách. A okrem toho, ten nezvyčajný rozkošný dizajn. Tento lak sa okamžite stal jedným z mojich obľúbených. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára