piatok 10. apríla 2015

Essence - Party look

Ahojte!
Dnes prinášam recenziu na paletku od Essence - Party Look. 

Tento make-up box od Essence má krásny dizajn. Je to papierová krabička, ktorá sa dá otvárať. Obal je fialový s malými ružovými bodkami. Celé je to orámované zlatým okrajom.


Keď krabičku otvoríte, nájdete v nej samotné kozmetické produkty, ktoré sú chránené priesvitnou fóliou. Tento setík obsahuje aj zrkadielko.


Paletka obsahuje osem očných tieňov, aplikátor na očné tiene, dva rozjasňovače a dva lesky na pery.


Očné tiene sú všetky v trblietavých odtieňoch, tak ako aj rozjasňovače a lesky. Na vykúzlenie party looku ako stvorené. Sama nie som až na tooooľko trblietok, no na nejakú párty je to ako stvorené. Po dlhšom používaní týchto očných tieňov som však zistila, že tak veľa trblietok bolo iba na povrchu. Takže tiene sa dajú využiť aj na bežné nosenie.


Poďme sa pozrieť na jednotlivé tiene. Vždy zľava...
snowball - tieň biele farby so striebornými trblietkami
silver star - sivý alebo skôr strieborný
golden girl - jemný zlatý odtieň
go for bronze - svetlo-hnedý,  z určitého uhla pohľadu je vidieť, že má v sebe strieborné trblietky

all eyes on you - matný fialový odtieň
the dark sight - matný čierny s drobnými modrými trblietkami
you nude it! - taká svetlá nude farbička, taká slabučká broskyňová so zlatými trblietkami
dare to wear - čierny tieň s (oproti ostatným tieňom) veľkými trbietkami so strieborným odleskom


Pokiaľ ide o pigmentáciu, tak tiene ma milo prekvapili. Čakala som niečo horšie.
Horšie je to však s prášivosťou, tieto tiene prášia ako divé. Naučila som sa s nimi pracovať, ale trvalo to dlhšie než obvykle.

A nakoniec mám pre vás jedno líčenie očí práve s tieňmi z tejto paletky. Použité sú odtiene snowball, all eyes on you, dare to wear.






Paletka stála 4,99 € a kupovala som v DM. Čo na ňu hovoríte vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára