utorok 14. apríla 2015

MyCouchBox

Ahojte! Dnes prinášam úplne nový typ článku. Ide o box s pochúťkami ku telke alebo pc. Jeho názov je mycouchbox. Taktiež chodí raz za mesiac, stojí 12,99 €, čo je na takýto box celkom vysoká cena. Objednala som si ho na skúšku.



Okrem toho, že zo stránky mycouchbox.de zadali doručovateľovi zlú adresu (teda adresa bola správna, ale bez čísla domu), takže som to ešte pár dní musela riešiť. Na skúšku som si objednala ešte jeden box, ktorý je už aj u našich českých susedov (ja žijem v Nemecku, ale stále som Slovenka :D) a jeho názov je brandnoozbox. Už teraz mám brandnoozbox jeden bod k dobru. Pretože oni zadali moju adresu správne. Podľa obsahu boxov sa potom rozhodnem, ktorý box budem odoberať ďalej. 


Obsah boxu vyzeral na prvý pohľad veľmi dobre. Nevedela som, čo skôr vziať do ruky.


MeinT Broskyňový ľadový čaj
Čaj je vyrobený z kombinácie čerstvej broskyňovej šťavy, pravým extraktom čaju, prírodnej minerálnej vody a hroznového cukru. Najlepšie chutí ľadovo vychladený. 
Cena: 0,90 €

Camille-Bloch "Ragusa Blond"
 Švajčiarske čokoládové pralinky, ktoré sú plnené orieškovým krémom a lieskovými orieškami, poliate jemnou čokoládou. 
Cena: 3,99 €


Koln Musli - jogurt citrón
Chrumkavé raňajkové kúsky s citrónovou príchuťou a jemnými jogurtovými plátočkami. Táto citrónová príchuť je veľmi obľúbená do jogurtov, mlieka, či zmrzlín. 
Cena: 2,89 €


Frigeo Ahoj šumienky
Rôzne ochutené šumienky každému pripomínajú dectvo. V balení sú príchute marinka voňavá, malina, citrón a pomaranč. 
Cena: 0,69 €



Bärenbande čokoládové pilulky
Tieto pilulky lásky sú vhodným a krásnym darčekom pre partnera, ktorému takto rýchlo vykúzlite úsmev. 
Cena: 3,95 €


Loacker mliečna čokoláda
Mliečna čokoláda plnená mliečnym krémom a chrumkavou oblátkou. 
Cena: 0,99 €


Funny-frisch arašidové chrumky double
Dvojnásobne viac pomleté arašidové orechy, dvojnásobne viac orechov! Také sú double arašidové chrumky. Dvojnásobné dobré.
Cena: 0,99 €


Farmers Snack easy2go študentská zmes
Zmes mandlí, cashew orieškov, vlašských, lieskových orechov a sušených hrozienok je dobrou stravou pre študentov napríklad pri pauze pri učení. 
Cena: 0,99 €


Continental Bakeries sušienky s mliečnou čokoládou
Sušienky chutia výborne so šálkou kávy alebo čaju. Polomáčané v mliečnej čokoláde, vhodné na príjemné osladenie dňa.
Cena: 2,25 €

Moje hodnotenie boxu:
  Tento box sa mi celkom páči, obsahoval niečo na pitie (hoci do takého gauč boxu by sa kľudne hodil aj nejaký čaj alebo káva), niečo slané, niečo sladké, niečo ku učeniu...
Citrónový ľadový čaj som mala so sebou v robote a môžem povedať, že mi chutil. Nebol taký umelý ako väčšina takýchto čajov. Takže toto je hneď produkt, ktorý by som si aj kúpila.
Orieškové pralinky chutia tak skvelo, že sme ich už s priateľom hľadali aj v obchodoch. Bohužiaľ, nie všade ich majú.
Musli s jogurtom a citrónovou príchuťou sa stali mojimi top! Chutia výborne. Pridávam si k nim ešte ovocie, jogurt... 
Šumienku som mala naposledy keď som bola malá. Naozaj mi pripomenuli dectvo. A chutia naozaj dobre.
Pilulky lásky sú pre mňa pekne zabalené predražené lentilky. Nič, čo by som si kúpila v obchode alebo chcela niekomu podarovať. 
Čokoláda so sušienkou a mliečnou náplňou sa ku mne ani nedostala, celú ju zjedol môj drahý. Ale vraj chutila skvelo :D
Arašidové chrumky double chutia naozaj poriadne arašidovo! Tak tie sú teda fantastické. 
Študentská zmes orieškov a hrozienok nie je nič pre mňa. Jedine keby som preberala oriešky od hrozienok. Sušené ovocie nemám rada a nechutí mi. Oriešky naopak milujem.
Sušienky chutili skvelo. Tie som si dala večer k seriálu Dva a pol chlapa. Takmer všetky som zjedla. A bruško ma nebolelo! :D

Čo si myslíte o takomto boxe? Máte skúsenosť s niečím podobným alebo s Brandnooz boxom?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára