piatok 22. mája 2015

bh cosmetics - eyes on the ´80s

Ahojte! 
Dnes mám pre vás ďalšiu paletku očných tieňov od značky bh cosmetic




Paletka je opäť z pevného papierového obalu, otvára a zatvára sa pomocou magnetu. Dizajn je veľmi pekný - pestrý a svieži, naozaj pripomína 80. roky. 


Po otvorení paletky je na tieňoch ochranná priesvitná fólia, ktorá ma chrániť tiene pred poškodením, pretože na obale paletky sú diery...


Na vrchu paletky sú diery v tvare sŕdc. Cez diery môžete vidieť niekoľko odtieňov. 


Paletka obsahuje 30 odtieňov, ktoré dokopy majú 23 g. Odtiene sú veľmi pestré, veľa modrých odtieňov, nejaké fialové, zelené, ružové a taktiež aj pár nude farbičiek. V paletke nájdete trblietavé tiene, ale aj matné. 

Tiene trošičku prášia, ale nie je to nič, čo by sa nedalo prežiť. Hlavne za tú cenu. Napriek ich nízkej prášivosti sa s nimi pracuje veľmi dobre. Bez podkladovej bázy sa mi tiene po približne 4 hodinách zliali do vrások. Ja ale tiene nikdy bez bázy nenosím, to bola len skúška, koľko znesú :D. S bázou som ich dlhšie ako 9 hodín nemala. Tých 9 hodín dali bez problémov.


Prvý rad odtieňov je pestrý. Oranžová, žltá, žiarivá zelená, trošičku tmavšia zelená, modrá a fialová.



Veľmi ma prekvapila oranžová, zo žltej a oboch odtieňov zelenej som bola sklamaná. Modrá je celkom fajn, ale za to fialová je nádherná.


V druhom rade je červená, fialovo-ružová, výrazná ružová, žlto-zlatá, žlto-zelená a nádherný odtieň zelenej so zlatými odleskami.



Červený odtieň po nanesení vyzerá skôr ale červeno-oranžová, takže s tým až tak spokojná nie som. Od ružových odtieňov som čakala oveľa horšiu pigmentáciu, takže príjemné prekvapenie, žlto-zlatá ujde, žlto-zelená sa mi nejak obzvlášť nepáči. Ale čo je naozaj nádhera je ten posledný odtieň. Tá pigmentácia je úplne dokonalá.


Fialová a 5 modrých odtieňov, taká je tretia šestica tieňov



Pigmentácia pri týchto odtieňov je fajn, no nič, čo by ma nejak zaujalo.


Tento rad sa mi celkom páči. Fialová, fialovo-sivá, červená so striebornými trblietkami, ružová, svetlučká baby ružová a ružovo-hnedá. 



Pigmentácia teda fajn, ale žiadne prekvapenie sa neudialo. Čo ma však zaujalo je druhý odtieň a posledný. Tie sa mi teda veľmi páčia.


Ružová s fialovými odleskami, svetlučká broskynková, taká popolavá farba, hnedá s červenými odleskami, teplá hnedá až do oranžova a čierna s oranžovými odleskami. Tak vyzerá posledný rad tieňov tejto paletky.



Ružová a svetlý broskyňový odtieň nič moc. Ten hnedý popolavý tieň tiež nie je ktovie ako pigmentovaný, ale napriek tomu ma veľmi zaujal. Hnedé odtiene opäť žiadna sláva a čierny ujde.

S touto paletkou sa dajú vytvoriť líčenia na bežne denné nosenie alebo aj niečo výraznejšie. Ja som si v nej našla nejakých favoritov, ale určite nejako využijem aj ostatné tiene. 


 Paletku som objednávala na internete. Na dotyčnej stránke stojí paletka 8,95 €, no ja som dostala ešte extra zľavu, takže ma táto paletka a aj ostatné dve z tejto rady (eyes on the ´60, eyes on the ´70), vyšli každá na 4,95 €, čo je myslím super cena. 
Ako už môžete vidieť na fotke, doma som mala všetky tri paletky. Jednu ste práve videli, jednu dostala moja kamarátka a jednu som odložila do giveaway. Až raz (ak vôbec) dosiahnem 100 odberateľov, tak paletku a kopec iných produktov bude môcť získať jedna z vás. 


Eyes on the ´80s


Malý náhľad do paletky eyes on the ´70s, ktorú som darovala kamarátke.


A posledná paletka eyes on the ´70, ktorá čaká na jednu z vás. :)

Čo hovoríte na túto paletku? Alebo na všetky tri?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára