pondelok 25. mája 2015

Glossybox - Style Edition

Ahojte! 
Pred dvomi dňami mi opäť prišiel Glossybox. Vždy keď príde sú to pre mňa malé Vianoce, pretože nikdy neviem, čo sa v ňom ukrýva...


Krabička tentokrát nebola obyčajná ružová. Mala krásny dizajn, veď posúďte sami. 


Po otvorení krabičky som zbadala ešte tento citát, ktorý sa mi veľmi zapáčil.


Kartička s popisom produktov sa zmenila na Glossy Magazin, v ktorom okrem popisu produktov (všetkých, ktoré bolo možné nájsť v tejto edícií, predtým v ňom bývali len produkty, ktoré sa nachádzali vo vašom boxe) boli aj tipy ako správne nanášať samoopaľovák, zdravý recept na fazuľkovo-mätový šalát, diy projekt a veľa fotiek od odoberateliek Glossyboxu. 


Čo je ale najzaujímavejšie sú samotné produkty...


Nejdem vás už naťahovať a poďme sa na všetky tie produkty pozrieť. 
Glossybox vždy jeden produkt odtajní. Kto ho nechce vidieť, nemusí si to pozrieť, ale mňa vždy moja zvedavosť porazí. Tento produkt je potom vždy v každom boxe a ostatné sa môžu odlišovať. 
V máji to bol tento produkt...



OSiS+ Glamination
Smooth Polish Elixir
Ľahká formula s tekutými, svetlo odrážajúcimi minerálmi rozžiari vašu hrivu. Dodáva lesk, zjemňuje a vlasy sa po ňom ľahšie upravujú. Vlasy nezaťažuje. 
Cena: 17,50 € / 75 ml



 Académie Scientifique de Beauté
Lotion Bronz Express
Tento samoopaľovací prostriedok je určený na tvár a telo. Pôsobí okamžite. Prirodzený efekt, opálenie bez fľakov. Funguje aj pri typoch pleti, ktoré sa ťažšie opaľujú.
Cena:23,99 € / 100 ml 


 A-DERMA
Cleansing micellar lotion
Jemné čistiace mlieko je pri nanášaní vodavejšie, aby sa čistiace micely mohli lepšie pohybovať. Tie účinkujú spolu s extraktom z ovsa Rhealba. Pleť upokojuje a ochraňuje.
Cena: 13,50 € / 200 ml






 Nutraluxe MD
Liquid eyeliner - eyelash formula
Linka, ktorá má tmavočiernu farbu a vďaka technológií nutraluxe lash urobí riase dhšie, plnšie, tučnejšie a tmavšie. Prvé výsledky vidieť po 6-8 týždňoch. Okrem toho sa precízne nanáša, schne rýchlo a drží dlho.
Cena: 39,95 € / 1,5 ml









MALU WILZ Beauté
creamy eyeshadow
  Tento očný tieň drží dlho, je vodoodolný a super krémový. Obsahuje moringový olej, ktorý hydratuje a bisabolol, ktorý pôsobí upokojujúco. 
Cena: 13,50 € / 3 g

Moje hodnotenie boxu:
Style Edition box ma veľmi potešil. Má krásny dizajn, takže plánujem box vystaviť niekde pri mojom kozmetickom stolíku. Využijem všetky produkty, ktoré som v ňom našla...
Elixír na vlasy ma veľmi zaujal, som veľmi zvedavá, čo urobí s mojimi vlasmi. Obal ma veľmi pekný, ale takú sumu by som zaň zrejme nedala, takže sama by som si ho nikdy nekúpila.
Samoopaľovák je pre mňa hrozne komplikovaná vec, ale chystám sa ho vyskúšať. Ale nemám s niečím podobným dobré skúsenosti, vždy som mala fľaky. No uvidím, čo z toho bude :D
Micerálne odličovacie mlieko znie zaujímavo. Teraz mám ale veľa odličovačov, preto si ešte musí počkať, kým ho vyskúšam.
Očná linka na podporu rastu rias ma potešila asi najviac. Určite bude recenzia. 
Tieň má nádhernú farbu, ktorá z každej strany vyzerá inak. Už som ho skúšala, vydržal 10 hodín a možno by vydržal aj viac, ale ja nikdy dlhšie tiene nenosím. Nezlieval sa do žiadnych línií, tak ako som ho naniesla tak vyzeral celý čas. Som s ním nadmieru spokojná. 

Čo hovoríte vy na tieto produkty? A ako sa vám páči dizajn boxu?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára