streda 27. mája 2015

Maybelline - dream wonder nude

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu jedného make-upu. Na nemeckom trhu ešte nie je dlho, no napriek tomu sa už o ňom veľa hovorí a píše. 



Stále pátram po make-upe, ktorý by mi nahradil môj najobľúbenejší make-up od YSL (RECENZIA). Hľadám ale lacnejšiu variantu, pretože dať takmer 50 € za make-up je mi trošku veľa. Keď som prechádzala drogériu a zbadala tento tekutý make-up od Maybelline, povedala som si, že ho skúsim.


Obal ma zaujal na prvý pohľad. Vyzerá takmer ako kvapôčka, fľaštička je sklenená s plastovým vrchnáčikom. Make-upu je 20 ml, čo je tak akurát, ale menej ako som zvyknutá. 


Aplikátor mi taktiež pripomenul môjho miláčika od YSL, pretože je veľmi podobný, no tento vyzerá podobne ako obal - ako kvapka. Make-up treba pred použitím dobre pretrepať a potom je už na vás, či si ho nanesiete rovno na tvár alebo na prsty. S aplikátorom sa pracuje naozaj veľmi dobre, môžete si z neho vziať naozaj len toľko, koľko potrebujete. 


Make-up je veľmi tekutý, ale zato sa ľahučko rozotiera. Či už prstami, hubkou alebo štetcom. 


Na obale sa píše, že má vysokú kryciu schopnosť a hodvábny efekt.


Efekt sedí, no krycia schopnosť je skôr nízka, zanecháva veľmi prirodzený efekt. Takže ak potrebujete vyššiu kryciu schopnosť nebude to nič pre vás. Jedine v kombinácií s dobrým korektorom. Nerobí žiadnu masku, fľaky. Pocit na pleti je príjemný, ale skôr by som povedala, že ani necítiť, že na nej niečo máte. Pleť mi trošku vysušuje, ale to je zrejme len preto, že ja mám suchú pleť. Na mastnú bude podľa mňa ako stvorený.


Na nemeckom trhu sa objavilo 5 odtieňov: 10 Ivoire20 Cameo30 Sand40 Fawn a 48 Sun Beige,
Ja som si vybrala odtieň 20 cameo, pretože ten najsvetlejší (ako inak) bol vypredaný. Najskôr sa mi zdal tmavý, no po rozotretí do stratena sa krásne mojej pleti prispôsobil.

Nie je parfumovaný, no má takú špecifickú vôňu. Keď k nemu pričuchnem cítim alkohol, no na pleti necítiť vôbec nič. 
Moje celkové hodnotenie tohto je make-upu je veľmi pozitívne. Som s ním veľmi spokojná, jediné, čo ma až tak neteší je, že vysušuje. Napriek tomu ho môžem len odporúčať...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára