štvrtok 21. mája 2015

Mini haul TK Maxx

Ahojte!
Dnes prinášam druhú časť nákupov z poľského mesta Štetín... Ak ste ešte nevideli prvú časť, a to haul z predajne Sephora, tak si môžete prečítať TU.
Ak poznáte TK Maxx, tak viete, že tam nájdete oblečenie, kabelky, topánky, home oddelenie, sladkosti, ale aj oddelenie, kde nájdete stáť mňa - oddelenie s kozmetikou...

Okrem kozmetiky som si z tohto obchodu odniesla aj tento župan, ktorý som si veľmi zamilovala. Je veľmi jemný a teplý. 




Moja kozmetická časť nákupu sa skladá z jedného šampónu a jedného setíku na obočie.




gum salon
keratin 10
Tento šampón ma zaujal, pretože som aj hľadala šampón s keratínom. Nemyslela som si, že naň niekde natrafím, chcela som si ho objednať na nejakom e-shope.
A čo všetko má dokázať tento šampón?
  • ochrana pred vyblednutím farby vlasov
  • redukcia elektrizovania vlasov (viete, čo myslím?) 
  • zvýšenie lesku
  • žiadne vysušenie vlasov, ale naopak hydratácia
  • ochrana vlasov pri úprave teplom
  • spevnenie vlasov a bráni ich lámaniu
  • menej zamotané vlasy, ľahké rozčesávanie
  • jemný, hebký, hodvábny, zamatový a hladký výsledok
  • zlepšenie jadra vlasu a jeho textúry
  • podpora rastu nových vlasov
Zatiaľ nemôžem nič potvrdiť, pretože som ho použila len dvakrát. Tvorí bohatú penu, takže malé množstvo vystačí na celú dĺžku mojich dlhých vlasov. Na obale sa píše, že sa môže použiť aj dva-tri razy za sebou. To som zatiaľ ale neskúšala. Vonia po kokose a limetkách, čo je veľmi príjemná vôňa. Nevonia vtieravo ani nijak silno, ale príjemne jemnučko, no vlasy po tejto krásnej vôni voňajú ešte aj pár hodín.
Ak šampón splní všetko, čo sľubuje, tak si ho budem kupovať stále.

Šampónu je jeden celý liter, jeho odporúčaná predajná cena je cca 30 €, ale v TK Maxx som ho zohnala za v prepočte cca 14 €.





bellápierre cosmetics
eye&brow complete kit
Tento set na oči a obočie ma zaujal na prvý pohľad a myslela som si, že mi farba sadne. Set obsahuje tieň na obočie, priesvitný gél na obočie, štetček na obočie, pinzetu a ceruzku na oči.
Tak som si povedala, že ak by mi aj farba na obočie až tak nesadla, tak využijem aspoň tie ostatné produkty a tieň použijem ako očný alebo ak to fungovať nebude, tak ho darujem niekomu, komu sadne lepšie...

Produkty z tohto setu sú vyrobené zo 100% prírodných pigmentov, sú hypo-alergenické a tým pádom vhodné aj pre citlivú pleť.





clear mascara
Priesvitná maskara na obočie drží chĺpky obočia na tom správnom mieste. S použitím tohto produktu vyzerajú veľmi upravene, ale nie až príliš umelo. Pracuje sa s ňou dobre, len ja by som prijala aj menšiu kefku.






eye liner
Táto ceruzka na oči je v odtieni Chocolate, je vyrobená zo 100-percentných čistých minerálov, prírodných voskov a anti oxidantov. Odtieň je veľmi pekný, určite ho využijem, len oveľa radšej používam čierne linky, ale keď budem chcieť niečo prirodzenejšie, nie až také tvrdé, tak určite siahnem po tejto ceruzke.



eye brow brush
Štetček na obočie je skvelý! Ten by som si kľudne kúpila aj samostatne, ale vôbec som nevedela, že táto značka robí aj štetce. Pracuje sa s ním naozaj úžasne, precízne... Štetec je vyrobený z kvalitných syntetických štetín.



brow tweezer 
Pinzeta čiernej farby vyzerá na prvý pohľad dobre. Na trhanie je skvelá, no mám aj lepšiu, takže zatiaľ ostáva tak v pozadí.




Farba na obočie je v odtieni, ktorý mi až tak nepasuje. Na obočí to nevyzerá zle, ale aj tak mám radšej trošičku svetlejšiu farbu. Každopádne túto farbu môžem tiež využiť...
Tieň je sypký a hoci ja sypké tiene nemám až tak v láske, pracuje sa s ním ľahko a ešte som ani kúsok nikde nevysypala :D.

Celkovo som so setíkom spokojná. Za celý tento setík som zaplatila cca 13 €.

Ako sa vám páčia tieto produkty? Máte skúsenosti s keratínovým šampónom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára