piatok 17. júla 2015

Vybarvi se - neon

Ahojte!
Pokračujeme vo vyfarbovaní! Dnes prichádzajú na rad neónové farbičky, čo pre mňa teda bolo dosť zaujímavé, nakoľko pár kúskov oblečenia mám. Mám pár tričiek a mikín, ktoré rada nosím. No v líčení som si to na mne nevedela predstaviť. Neónové farby znamenajú pre mňa krikľavé výrazné farby, takže nič na bežné nosenie.



Produkty som hľadala veľmi ťažko, pretože v líčení obľubujem skôr prirodzené odtiene. Pár vecičiek som predsa len našla, no odfotiť ich bolo naozaj veľmi ťažké a preto na fotkách veľa z nich ako neónové ani nevyzerá... No nič, poďme sa na ne pozrieť.



Prvým produktom je duo blush od Loreal. Tá ružová je podľa mňa dosť výrazná a krikľavá, no ako som už spomínala, nedá sa to tak ľahko zachytiť. Táto lícenka je v odtieni 70 light skin.



Túto lícenku zbožňujem a aj keď opäť tú neónovú farbu nevidíte, tak ľavá strana je dosť výrazná oranžovo-ružová farbička, ktorá je skvele pigmentovaná. Lícenka je od značky miners cosmetics a lepšiu som ešte nikdy nemala.



V tomto rozjasňovači od Make Up Factory to možno trošičku vidíte. Má v sebe fliačiky výraznej ružovej, žltej, oranžovej a modrej. Tento rozjasňovač mám taktiež veľmi rada a v poslednej dobe používam iba tento.



Táto lícenka od P2 obsahuje jednu výraznejšiu farbičku. Je taká oranžovo-ružová so zlatými odleskami.



Krieda na vlasy z limitky ARRIBA! od essence je taktiež v krikľavej ružovej farbe. Celkom dosť práši, ale na vlasy sa nanáša ľahko.



Pár mojich výrazných očných tieňov. Nemám žiadne mono očné tiene, ktorý by sa dali zaradiť do neónových farieb, ale v paletke od bh cosmetics ich je teda celkom dosť.


Electro baby lips sú tiež navrhnuté v takých neónových farbách. Toto je odtieň strike a rose. Samozrejme na fotke nevyzerá tak výrazne, ale v skutočnosti je.


A nakoniec laky na nechty. Niekedy dávno som mala neónových lakov hrozne veľa - modrý, zelený, oranžový, žltý... Teraz mám len tieto tri. Ten veľký od ciaté je v odtieni kiss chase, malý je v odtieni electronica a ten maličký od nails inc nemá vyznačený odtieň.

Musím povedať, že líčiť sa v takýchto veselých farbách ma naozaj bavilo. Môj prvý výtvor sa mi ale až tak veľmi nepáčil, tak som sa rozhodla vytvoriť ešte jeden.

V prvom líčení som použila do vnútorného kútika oka žltú, pokračovala som ružovou a fialovou. Nakoniec som ešte použila tmavofialovú gélovú linku. Líčenie som doplnila fialovým rúžom.




Druhé líčenia sa mi páčilo viac. Do vnútorného kútika oka som použila svetlú ružovú, pokračovala som výraznejšou ružovou a fialovou. Do záhybu som pridala ešte trošku svetlej hnedej. Na pery som použila electro baby lips.








Farebný tag - neon

Máš rada neonky? Áno, mám. 
Tvoja najobľúbenejšia neonka? Neónová ružová. 

Strhla ťa vlna so sebou alebo ťa nechala chladnou? Samozrejme, že ma strhla so sebou :) 

Aké farby kombinuješ s neonkami? V oblečení čiernu. V líčení to bola premiéra. 

Neonky radšej v oblečení alebo líčení? Ako píšem v líčení to bola pre mňa premiéra, ale určite to ešte vyskúšam. Takže asi radšej v oblečení. 

Vlastníš neónový lak? Momentálne mám pár takých svietivých odtieňov, ale mala som ich viac. No už neboli použiteľné, takže som ich vyhodila.

Tvoj najobľúbenejší neónový produkt? Moje neónové tričká milujem a nosím ich často, ale v kozmetike je to paletka od bh cosmetics, ktorá obsahuje pár neónových odtieňov. 

Neónový wishlist? Paletka neónových očných tieňov od Urban Decay. 


Ešte viac neónových farieb si môžete pozrieť na blogoch:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára