sobota 18. júla 2015

Vybarvi se - šedá, čierna

Ahojte!
Dnes je tu predposledná farbička tohto týždňa. Dnes sú to ale farbičky dve a to šedá a čierna. Tieto dve farby mám veľmi rada. Nemám však veľa líčidiel v tejto farbe (keď si odmyslíme riasenky a linky), zato v mojom šatníku majú tieto farby najväčšie zastúpenie. Sivých a čiernych kúskov oblečenia mám naozaj veľa a veľmi rada ich nosím. 

 Dosť bolo okecávania, poďme sa pozrieť na produkty...



Produktov som našla celkom dosť, ale to len preto, že mám veľa riaseniek a celkom dosť liniek na oči. A to som ešte zabudla moje tri gélové linky. :(


Mám dve paletky očných tieňov, v ktorých som našla aj sivú aj čiernu. Jedna je od Pupa a druhá od Claire´s. Mono očné tiene sú od essence, manhattan a emite make up. 


Obľubujem linky vo fixkovej forme, ale mám aj iné. Samozrejme tie gélové som zabudla vyfotiť. Linky mám (zľava) od Lollipops, catrice, be a bombshell, Maybelline, essence, opäť Maybelline, Nutraluxe a Benefit.


A toto je celá zbierka mojich čiernych riaseniek. Mám ich veľa, ja viem... Ale horná rada je ešte úplne nepoužitá, tie mám do zásoby. Ak by ste mali záujem urobila by som o riasenkách extra článok... Dajte vedieť :)


Ešte som našla tieto dva očné tiene v paletke bh Party Girl after hours od bh cosmetics. 



A poslednými produktami sú laky na nechty. Lak od P2 je s pieskovým efektom. Lak od essence som dostala od kamarátky a ešte som ho neskúšala. Sú v ňom čierne, biele a sivé bodky. A nakoniec dva laky od ciaté. Čierny a svetlý sivý. 

Líčenie bolo pre mňa celkom obtiažne. Nakoniec som vymyslela dve varianty. Prvou je toto líčenie, v ktorom som začala svetlejšou sivou, pridala tmavšiu a do vonkajšieho kútika oka trošičku čiernej.




V druhej variante je to vlastne to isté líčenie. Rozdiel je len v tom, že som pridala ružovú.






Farebný tag - čierna, šedá

Máš rada tieto farby? Áno, mám ich rada.
Myslíš, že čierna je farba smútku? Áno, keď vidím niekoho oblečeného celého v čiernom, tak ma hneď napadne niečo smutné. Ale akonáhle je s čiernou skombinovaná nejaká veselá farba alebo hoci aj biela, či šedá, tak mi už čierna ako smutná farba nepríde. 

Ty a čierny alebo šedý lak? Čierny lak až tak často nenosím, ale napríklad ten svetlý sivý od ciaté zbožňujem.

Nosíš často čierne oblečenie? Mám asi desať čiernych dlhých nohavíc, štyri krátke, takže čierne nohavice nosím takmer každý deň. Čo sa týka tričiek, tak mám asi tri, ale nenosím ich skoro vôbec. Ale čo mám zase veľmi rada sú čierne svetríky na gombičky. 

Tvoj obľúbený čierny, šedý produkt? Šedý je lak na nechty od ciaté, čierny je riasenka od značky Pupa.

Aké farby kombinuješ s čiernou a šedou? So šedou najviac bielu, neviem prečo ale mám veľmi rada tú kombináciu. A s čiernou naozaj všetky farby. 

Tvoj čierny, šedý wishlist? Chcela by som riasenky they´re real od značky benefit, mám mini verzie, ale chcela by som ju mať aj v plnom balení. Okrem toho pred sa už tieto riasenky dajú kúpiť aj vo farebnej verzie (nielen v klasickej čiernej) a tak by som si zrejme zaobstarala aj jednu takú.

Tak, to by bolo všetko, zajtra nás čakajú trblietavé články... Ale dnes ešte nezabudnite pozrieť ako čierne a šedé farbičky dopadli u ostatných zapojených dievčat...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára