nedeľa 16. augusta 2015

Glossybox - La Dolce Vita

Ahojte!
Včera mi opäť prišiel Glossybox, a tak sa chcem podeliť s vami o to, čo v ňom bolo a hlavne o moje prvé dojmy. 


Krabička bola tentokrát opäť klasická ružová. 


Téma bola tento mesiac La Dolce Vita, čo znamená sladký život. Nevedela som, čo si mám pod touto témou predstaviť, o to viac som bola nedočkavá. 


V magazíne bolo tento mesiac veľa tipov, trikov, diy projekt, recept na pomarančovo-zázvorovú zmrzlinu a hlavne popis produktov.

Tento mesiac bol opäť vopred prezradený jeden produkt na stránke Glossyboxu. Na moje veľké prekvapenie to bol tentokrát štetec na očné tiene od Emité Make Up. Naň a ostatné produkty sa teraz pozrieme bližšie. 



Emité Make up
E144 - eye shadow brush
Urob si neodolateľný look ľahko a jemne s týmto profi štetcom na očné tiene. Štetinky sú ultra jemné a ľahučké, z chlpov z japonského poníka. Jeho kužeľovitá forma zaručuje ľahké nanesenie tieňov a tiež ich jednoduchšie rozmazanie do stratena. 
Cena: 30,00 € za kus



Rexona
Shower Clean Compressed Deodorant
Deodorant s kvetinovo-ovocnou vôňou chráni efektívne počas 24 hodín pred zápachom. Pritom ešte pôsobí antibakteriálne.
Cena: 2,19 € za 75 ml


 
Rituals...
Happy Buddha
Sprchový gél, ktorý sa po kontakte s vodou mení na bohatú krémovú penu. Pokožku čistí a vyživuje rôznymi olejmi. Mix vôní zo sladkého pomaranča a aromatického cédrového dreva opantá a rozmazná všetky zmysly. 
Cena: 4,00 € za 50 ml



L´oreal Paris
Color Riche Top Coat - 917 Jackie Tweed
Tento nadlak urobí z každého nail looku niečo výnimočné. Vďaka svojej formuly vydržia aj tieto farebné čiastočky na nechtoch dlho. 
Cena: 4,99 € za 5 ml



So Susan Cosmetics
Haute Light - Highlighting Pencil
Tento produkt nebol testovaný na zvieratách, neobsahuje žiadne parabény. Matná rozjasňujúca ceruzka je preto vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek. Extrakt z bielej hľuzovky (huba) napomáhala minimalizovať opuch očí a maximalizovať elasticitu pleti.
Cena: 20,95 € za 1,5 g


Do boxu boli navyše pridané vzorky od značky skinicer.

Moje hodnotenie boxu:
 Neviem, čo tieto produkty majú spoločné s témou, ale v poriadku. Možno len to, že nám trošku môžu uľahčiť život. Teda poriadny štetec na tiene mi ho uľahčiť môže dosť, ale príjemne voňajúci sprchový gél mi ho už naozaj dokáže aj osladiť...
Na štetec na očné tiene som sa tešila celý čas. Je veľmi príjemný, má jemné štetinky, ale prídu mi až príliš dlhé. Ešte som ho neskúšala, tak som veľmi zvedavá ako sa s ním bude pracovať.
Deodorant nie je vec, ktorú by som si v takýchto boxoch priala. Používam len antiperspiranty, takže pre deodorant ani nenájdem využitie.
Sprchový gél od Rituals je skvelý. Už ho máme v kúpeľni. A určite nie je sám, stoja tam ešte dva od tejto značky. Milujem tú značku, ich vône...
Nadlak ma veľmi nepotešil. Vyzerá síce zaujímavo, ale rovnaký už mám od Ciaté. Takže ďalší produkt, pre ktorý nemám využitie, ale určite ho niekomu darujem.
Matný rozjasňovač... Musím vyskúšať, čo sa s ním všetko dá a vlastne ako to na mne bude vyzerať. Do vnútorného kútika oka podľa mňa super a ďalej sa uvidí časom.

Celkovo hodnotím box pol na pol. Tentokrát žiadne veľké prekvapenie. Škoda. Dúfam, že to na budúci mesiac bude lepšie.

Čo myslíte vy? Potešili by ste sa všetkým produktom alebo je v boxe niečo, čo by ste nedokázali využiť? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára