nedeľa 23. augusta 2015

Moja kozmetická zbierka - korektory

Ahojte!
Rozhodla som sa pridať na blog moju zbierku kozmetiky. Už som sa o to pokúšala asi tak pred rokom, ale ostalo to visieť pri zbierke produktov na pery. Táto zbierka dnes už taktiež vyzerá inak... 

Tentokrát som sa rozhodla začať s korektormi. Mám ich celkom dosť, napriek tomu si rada kupujem a skúšam nové...



V mojej zbierke sú korektory od lacnejších značiek, ale aj od drahších. Niektoré sú lepšie, niektoré horšie (dokonca jeden totálny prepadák). 



Paletkové korektory mám tieto tri. Myslím, že allround concealer od Catrice je známy každému. Niekedy som tieto korektory používala často, no očné okolie mi dosť vysušili a na nedokonalosti pleti mám aj lepších pomocníkov, takže za mňa nič, čo by som si musela kúpiť znovu. Dokonca túto paletku korektorov dávam už preč. 
Ako môžete vidieť na fotke, tak korektory od So Susan sú takmer nedotknuté. Ich konzistencia je príjemná krémová, ale krytie nič moc. Možno v prípade nutnosti by toto balenie mohlo byť skvelým pomocníkom do kabelky, ale na to som si tiež už našla iného favorita. Mňa teda ani táto paletka neohúrila. 
Paletku od P2 obsahujúcu štyri korektory som si veľmi obľúbila, ale už  ju tak často nepoužívam. Nie že by bola zlá, ale lepšie sa mi pracuje s tekutými korektormi. A taktiež veľmi nevyužívam zelený alebo ružový korektor. O paletke môžem povedať, že korektory majú skvelú konzistenciu, skvelé krytie, no s výdržou je to už slabšie. 



Catrice camoflage cream vám zrejme tiež predstavovať nemusím. Korektor dobrý na zakrytie vyrážok alebo iných nedokonalostí pleti, no úplne nevhodný pod oči. Toto je moje prvé balenie a nie a nie ho dopotrebovať. Prečo? Pretože hocikam, kam ho nanesiem mi poriadne vysuší pleť. A za to mi to nestojí. 
Boi-ing od značky Benefit predošlému korektoru veľmi podobný... Konzistenciou, krycou schopnosťou, výdržou, s tým rozdielom, že vôbec nevysušuje. Pod oči je ale taktiež nevhodný. 
Manhattan 2in1 concealer & fixing powder je ten správny spoločník do kabelky. Korektor, zrkadielko, fixačný púder, čo viac si môžeme priať, že? Navyše má skvelú kryciu schopnosť, solídnu výdrž a v tenučkej vrstve prežije aj pod okom. 


Titul prepadák roka si s prehľadom vyslúžil tento korektor od alverde. Tento produkt má byť 4 v jednom, a to: rozjasňovač, korektor, báza a očný tieň v jednom. Začnem tým rozjasňovačom... Každá z nás má určite oveľa lepší rozjasňovač, ale v prípade núdze povedzme, že ok. Ako korektor určite nie! Korektor s trbietkami? Kto by chcel, aby jeho krásna nová červená vyrážka svietila ako disko guľa? Nikto... Ako báza, tiež nie. Tiene to neudrží, zlievajú sa do nevkusných čiaročiek. A posledná funkcia korektoru - očné tiene. Čože? To ako má fungovať? Skúšala som to, vy to prosím nerobte...


L.A. Girl PRO. conceal je skvelý či už pod oči alebo na nedokonalosti pleti. Má konzistenciu, s ktorou sa ľahko pracuje, dlho vydrží a má úžasné krytie. Čo je však veľkým mínusom, tento korektor sa dá ťažko zohnať. Odporúčam ebay alebo amazon, ale musíte rátať, že trošku potrvá, kým bude u vás. Jeho cena však nie je vysoká (ja som ho kúpila na amazone za 3 € aj s poštovným).
Rimmel match perfection je taká zlatá stredná cesta. Krytie je dobré, výdrž tiež, pod oči sa dá použiť. Mám ho rada a používam ho celkom dosť.


Neviem prečo som túto fotku tak hlúpo zaostrila na vrchnáčiky, musím spraviť novú a potom ju pridám.
P2 mattifying perfection concealer má skvelé krytie. Má zaujímavý matný efekt a výbornú výdrž, takže ho vôbec nemusíte zafixovať púdrom. 
Manhattan wake up concealer je vhodný pod oči, tam drží naozaj dobre. Očné okolie prejasní, vyzerá to veľmi prirodzene. Na nedokonalosti pleti sa mi až tak neosvedčil. 
Perfect stay od zančky Astor bol mojím veľkým miláčikom predtým, než  som začala blogovať a skúšať nové produkty. Kupovala som si stále dookola. Veľmi dobré krytie, dobrá výdrž, pod oči bol skvelý. 
Fit me od Maybelline mňa až tak neuchvátil. To krytie je nič moc, pod oko sa použiť dá, ale po čase sa mi zlieval do vrások. Na pleť som ho nepoužívala vôbec. 


Maxfactor eye luminizer brightener tento produkt nemá úžasné krytie, čo som čakala keď je určený pod oči. Prejasní, ale ak máte tmavé kruhy pod očami, tak tie neprekryje. Občas sú v mojom živote aj dni keď mi tento produkt stačí, ale je ich veľmi málo.


True match od Loreal má príjemnú konzistenciu, matný efekt, dobré krytie. Jediný problém je, že korektory v takejto "ceruzkovej" forme veľmi neobľubujem.


A nakoniec moji obľúbenci. Tieto dva korektory ešte neprekonalo nič.
Maybelline instant anti-age effekt je korektor určený pod oči. Krycia schopnosť je naozaj skvelá, výdrž je priam dokonalá, lepší korektor pod oči som v drogérií ešte nenašla.
MAC pro longwear concealer má všetky vlastnosti top. Cena je samozrejme vyššia, ale ak by ste chceli investovať do jedného poriadneho korektoru, tak ho odporúčam.

Aké sú vaše obľúbené korektory?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára