sobota 26. septembra 2015

Glossybox - Black & White Edition

Ahojte!
Už v polke mesiaca mi zazvonila pani poštárka, ktorá mi predala môj očakávaný Glossybox. Veľmi som sa naň tešila, pretože téma Black & White znela naozaj zaujímavo. 




Dizajn Glossyboxu bol tentokrát držaný v bielo-čiernom prevedení, čo samozrejme bolo podľa témy. Celkovo sa mi box tentokrát veľmi páči a je to podľa mňa oveľa krajšie ako klasický ružový box, na ktorý sú už zákazníčky Glossyboxu zvyknuté. 

Samozrejme všetkých viac ako obal zaujíma to, čo bolo vnútri... Tak poďme rovno na to.


Samozrejme prvé, čo mi padlo do oka bola riasenka Roller Lash od značky Benefit, ktorá mala byť tento mesiac v každom boxw. Zbytok ma na prvý pohľad nijak nezaujal. 



Benefit Cosmetics
Roller Lash
Preč s klieštikmi na mihalnice, sem s riasenkou Roller Lash! Kefka Hook´n Roll, ktorá má byť dokonca patentovaná, dodáva riasam objem, predlžuje ale hlavne vytáča tak skvele ako použitím klieštikov. Formula obsiahnutá v tejto riasenke drží aj tie najmenšie riasy v perfektnej forme počas dlhých 12 hodín. 
Cena: 25,00 € / 8,5 ml (v boxe 3 ml)



Emité Make Up
Diamond Heart Base Primer
Ľahučká báza pod make-up v snehovo-bielom obale objasní na pleti, čo sa v nej skrýva. Ľahko krycia textúra, ktorá pleť zjednocuje a pripravuje na make-up. Opticky stratí póry a minimalizuje jemné vrásky. Pritom zanecháva hebký film, ktorý zaručuje perfektný podklad pre dlhotrvajúci make-up. Navyše pleti dodáva zdravý glow. 
Cena: 23,00 € / 15 ml (v boxe plné balenie produktu)



lavera Naturkosmetik
Trend Sensitiv Eyebrow Pencil
Pekne upravené obočie dodáva vďaka kontrastu očiam a tvári viac kontúr. Táto ľahká mäkká ceruzka na obočie vydrží dlho. Obsahuje bio jojobový olej a bambucké maslo. 
Cena: 6,95 € / 1,05 g (v boxe plné balenie produktu)


icona Milano
Nail Polish
Biela - čistá a štýlová. Tento lak má plochý štetček, s ktorým sa dá lak rýchlo a ľahko naniesť. Kryje už v prvej vrstve, rýchlo schne a dlho vydrží. 
Cena: 9,50 € / 10 ml (v boxe plné balenie produktu)


Hugo Boss
Hugo Woman Shower Gel
Luxusný sprchový gél je jedna hra kontrastov vôní - napr. ovocno-kvetinová, slivka-mandarinka. 
Cena: 31,00 € / 200 ml (v boxe 50 ml produktu)

Moje hodnotenie boxu:
Čo sa týka dizajnu, tak ten sa im veľmi podaril. Čo sa týka obsahu, tak neviem ako napríklad sprchový gél alebo ceruzka na obočie súvisí s témou. 
To by ale všetko bolo v poriadku. Moje sklamanie z tohto boxu nastalo až vtedy, keď som si pozrela, čo v boxoch mali iné baby... Tak napríklad set od bare minerals pozostávajúci z kabuki štetca a minerálneho make-upu alebo make-up od mojej milovanej značky Sans Soucis. Ja som namiesto niečoho takéhoto dostala lak, tužku na obočie alebo sprchový gél... Rozdelenie produktov tento mesiac podľa nebolo fér a som veľmi sklamaná.

Čo ma však nesklamalo je riasenka od Benefit, na ktorú som bola veľmi zvedavá, pretože riasenku They´re Real milujem. A viete čo? Túto milujem ešte viac! Naozaj riasy nádherne vytočí, predĺži, dodá objem... Čo viac si môžem priať. 
Báza pod make-up ma taktiež potešila, pretože funguje tak ako má. Make-up mi s ňou vydrží dlhšie a vyzerá dokonalo. Okrem toho mi dochádza moja obľúbená báza od značky Payot, tak by ju táto aspoň na nejaký čas mohla nahradiť.
Napriek tomu, že som z boxu sklamaná, tak ceruzka na obočie nie je zlá. Odtieň mi sedí, pracuje sa s ňou naozaj dobre. Počas dňa sa nijak nerozmazáva.
Lak na nechty som ešte neskúšala, ani ho skúšať a otvárať zatiaľ nebudem, pretože bielych lakov mám dosť, takže ho zrejme niekomu darujem. 
Podobné sprchové gély si mohli ušetriť. Takéto sprchové gély nepoužívam. Zrejme ho tiež niekomu darujem. Hoci je jeho cena taká vysoká, viac by ma potešil nejaký od Rituals alebo Body Shopu. 

Čo hovoríte vy na tieto produkty? Ja by som možno bola aj spokojnejšia, keby som nevedela o tých iných produktoch, ktoré som samozrejme ja nedostala. Čo už. Napriek tomu sa teším, pretože Glossybox vydal špeciálnu limitovanú edíciu boxu, v ktorom budú len produkty od značky bare minerals. A hádajte čo? Dnes som dostala mail, že je box odoslaný. Preto v najbližších dňoch čakajte na blogu post o ňom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára