utorok 22. septembra 2015

Septembrový Doubox

Ahojte! 
Hlásim sa po dlhšej dobe, pretože som nemala ani čas a po pravde ani chuť písať. Nemala som dobrú náladu a nechcem písať, keď sa necítim dobre, aby to nesršalo z článkov.
Dnes mám ale obrovskú chuť do písania a hlavne sa aj mám o čo s vami podeliť. Minulý  týždeň mi prišiel Doubox, Glossybox, bola som nakupovať... Ale mám aj v zásobe článok o jednom výlete. 

Dnešný článok bude teda o boxe parfumérie Douglas, a teda o boxe Doubox. 





Artemis
Age Correcting Softening Lotion
Luxusná pleťová voda, ktorá pleť ošetruje cennými účinnými látkami. Pleť je okamžite upokojená, vyhladená a vitálna. 
Cena: 29,99 € / 200 ml, v boxe plné balenie produktu




Korres
Cherry Lip Gloss 33
 Tento ošetrujúci lesk na pery obsahuje čerešňový a jojobový olej, ktoré dodávaju perám potrebnú hydratáciu. Zároveň sú po ňom pery hebké a jemné.
Cena: 14,99 € / 6 ml, v boxe plné balenie produktu


Alessandro
Heel Rescue Balm
Balzam na nohy, ktorý pokožku zvláčňuje, hydratuje a pravidelným používaním odstraňuje zatvrdlú kožu. 
Cena: 14,99 € / 150 ml, v boxe 50 ml




Human + Kind
Deep Cleansing Cloths
Rozmaznajte vašu pleť s týmito superjemnými 2 v 1 hĺbkovo čistiacimi obrúskami. Odstraňuje make-up, prekrvuje pleť, tým pleť vyzerá zdravšie a živšie. Obrúsky sú znova použiteľné a dajú sa prať v práčke.
Cena: 6,99 € / 2 ks, v boxe 2 ks


Alterna
Caviar CC Complete Correction Cream 10 in 1
 Prvý CC krém pre vlasy, ktorý má 10-násobný účinok. 
Cena: 34,99 € / 74 ml, v boxe 25 ml

Moje hodnotenie boxu:
 Pleťová voda ma veľmi potešila, práve mi jedna dochádza tak nie je zlé mať už v zásobe inú. Od značky Artemis som tiež ešte nič neskúšala, o to viac som na túto pleťovú vodu zvedavá. Má príjemnú vôňu. Je v sprejovej forme, čo mi vyhovuje.
Lesk na pery zrejme veľmi nevyužijem, ale vyskúšam a ktovie... možno prekvapí. Vonia sladko ovocne, na perách zanecháva aj jemnú farbu. Trošičku lepí, no to je pri leskoch na pery úplne normálne.
Balzam na nohy presne tento istý už mám, len ešte v trošku menšej 30 ml verzii. Použila som ho dvakrát a hoci je to veľmi príjemný produkt, ja som na takéto veci príliš lenivá. Preto upadajú do zabudnutia.
Obrúsky na pleť som doteraz nepoznala. Vyzerajú veľmi kvalitne, sú veľmi jemné, a to, že sú použiteľné viackrát a perú sa jednoducho v práčke je pre mňa veľké plus. Značku taktiež nepoznám, takže sa teším, že sa bližšie zoznámime.
CC krém na vlasy... čo všetko tí výrobcovia nevymyslia. Keby som si poriadne neprečítala, na čo to je, tak by som si ho isto iste natrela na tvár. Už sa proste stráca vo všetkých tých BB, CC, GG a ktovie čo bude nasledovať. Tento CC na vlasy som už raz použila. Nanášať sa ma na uterákom usušené vlasy. Má príjemnú vôňu, ktorá sa však po chvíľke vytratí. Vlasy sa mi po ňom dali ľahučko rozčesať a po uschnutí sa nádherne leskli.
Tento box pre mňa nebol žiadnym sklamaním, no viac ako starostlivosť by som si priala dekoratívku. No možno sa mi to splní ďalší mesiac. Najviac ma zaujali obrúsky, z ktorých si už jeden privlastnil môj priateľ a pleťová voda.

Čo na tento box hovoríte vy? Sklamal by vás alebo naopak potešil? Využili by ste všetky produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára