štvrtok 22. októbra 2015

Glossybox - Wohlfuehl Edition

Ahojte!
Nedávno mi prišiel taktiež Glossybox, a tak sa s vami chcem podeliť o jeho obsah. Tentokrát to bola Wohlfuehl edícia, čo vlastne znamená cítiť sa dobre. Mohli by sme aj povedať taká wellness edícia. 


Nevedela som, čo by sa do boxu s takouto témou mohlo hodiť. Samozrejme som myslela, že tam budú nejaké krémiky a žiadna dekoratívka. No mýlila som sa...



MARSK
Certified Organic Eyeliner Pencil - Snowflake
Rozžiar svoj pohľad touto bielou ceruzkou na oči. Vďaka svojej mäkkej konzistencii a dlho držiacej textúre sa nechá veľmi ľahko naniesť a super dlho nosiť - deň a noc bez rozmazania sa. Ceruzka obsahuje bio zložky, kvôli ktorým získala aj eko certifikát. 
Cena: 23,10 € / ceruzka (v boxe 1 ks ceruzky)


Talika
Photo-Hydra Day
Jemný krém je hlboko účinkový zásobovač hydratácie pre pleť. Predovšetkým keď je namáhaná vetrom a zimou. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá pôsobí hlboko v bunkách a potrebnú tekutinu uzatvára priamo v nich. 
Cena: 35,00 € / 30 ml (v boxe plné balenie produktu)


Dove
DermaSpa Intensiv Body Lotion
 Toto telové mlieko je ošetrujúci a spa zážitok na celý deň. Vo svojej jemnej textúre kombinuje zvlhčujúce bunky s omega olejom. Počas toho ako olej pokožku hydratuje, ošetrujú zvlhčujúce bunky hlboko v pokožke. Vyrovnávajú vlhkosť vnútri buniek. 
Cena: 4,99 € / 200 ml (v boxe plné balenie produktu)


Kneipp
Aroma ošetrujúci sprchový gel
Citrón vyzdvihuje náladu. Takže pod sprchu s týmto povzbudivým sprchovým gélom. Nielenže má sviežu vôňu, ale obsahuje aj oleje z citróna a rastliny litsea cubeba. Pritom ešte pokožke dodáva potrebnú hydratáciu a chráni ju pred vysušením. 
Cena: 3,99 € / 200 ml (v boxe 75 ml) 


Catrice cosmetics
Even Skin Tone Beautifying Foundation
Tento make-up má stredné až vysoké krytie, ktoré dokonale zjednocuje pleť. Ošetrujúca textúra prekrýva nedokonalosti a začervenania pleti. Pleť taktiež ochraňuje pred škodlivým UV žiarením pomocou ochranného faktoru 25. Počas viac týždňového používania dokáže zjemniť pigmentové fliačiky. 
Cena: 7,49 € / 30 ml (v boxe plné balenie produktu)


Do boxu boli navyše pridané tieto dve vecičky. Vzorka krému na ruky od dalan d´Olive a náramok alebo čo to má byť od značky 7Seasons

Moje hodnotenie boxu:
Radšej v takýchto beauty boxoch dostávam dekoratívny kozmetiku, pretože krémov a sprcháčov mám už naozaj dobrú zásobu. S dekoratívkou sa niekedy zabávam aj z dlhej chvíle, alebo vymýšľam niečo nové. Napriek tomu z tohto boxu nie som sklamaná...
Biela ceruzka na oči sa mi zíde. Keď si dávam aj očné tiene, tak si bielou prejasňujem vnútorný kútik oka. Určite ju využijem. 
Hydratačný krém ma až tak moc nepotešil. Ako som spomenula, mám krémov slušnú zásobu. Napriek tomu som naň zvedavá a raz určite príde aj jeho čas na testovanie.
Telové mlieko som čakala, takže som sa z neho tešila. Od značky Dove som ešte nič také nemala, takže som aj dosť zvedavá na to, aké bude.
Sprchový gél je už tomto boxe klasika, ale má príjemnú sviežu vôňu, takže určite s priateľom spotrebujeme. 
Posledným produktom je make-up značky Catrice. Nielen že som žiadny make-up vo wellness boxe nečakala, ale už vôbec  nie od drogériovej značky. Nevadí, od Catrice som nikdy make-up nemala ani neskúšala. Takže opäť niečo nové. Okrem toho prekvapivo vybrali svetlý odtieň, takže aj sadol.
Celkovo som s boxom spokojná a využijem všetky produkty.

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám alebo ste tiež skôr na dekoratívku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára