streda 21. októbra 2015

Oriflame - šampón Eleo

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám recenziu šampónu od vám určite známej značky Oriflame. Mnohé z vás si odtiaľ objednávajú, tak som sa rozhodla pustiť sa do testovania tejto značky. 




Ako prvý vám chcem predstaviť tento šampón. Je z rady eleo a prilákal ma už svojim obalom. Je jednoduchý, no pritom vyzerá luxusne. 


O šampóne si v katalógu môžete prečítať: 
Luxusný šampón obohatený o prírodný arganový olej a ružový olej. Šetrne umýva vlasy a vyživuje ich. Vlasy žiaria zdravím a nádherne voňajú. Vhodný na všetky typy vlasov.

 Tento šampón vlasy naozaj šetrne umýval, vôbec mi ich nevysušoval. Priam  naopak, vlasy vyživoval a nádherne sa po ňom leskli. Ja mám mastné vlasy a dobu kým vyzerali nezamastene nepredĺžil ani tento šampón, no napriek tomu ma zaujal. Niektoré šampóny (napriek tomu, že mám rýchlo sa mastiace vlasy) mi dokázali po jednom použití vysušiť pokožku hlavy tak, že sa mi objavili nepekné lupiny. Po tomto šampóne sa nič také nedialo. Navyše, keby ste raz ucítili jeho úžasnú vôňu, už iný šampón nebudete chcieť. Ja viem, krásne vonia veľa šampónov, ale tento má jednu úžasnú vlastnosť. Jeho vôňa totižto vo vlasoch ostáva dlhšie než sme si u iných šampónoch zvykli. To je za mňa to najväčšie plus a to, čím ma tento čistič vlasov dostal. 


Šampónu je 200 ml a jeho bežná cena je 6,50 €, čo naozaj nie je málo. No Oriflame je skvelý v tom, že často mávajú výrobky v akcii, preto som aj ja tento šampón kúpila za 4,49 €. Dokúpiť si k nemu môžete aj kondicionér a masku. Kondicionér taktiež úžasne vonia a vlasy sa po ňom ľahučko rozčešú. Masku som ešte neskúšala a podľa mňa nebude o nič horšia ako tieto dva produkty. 

A to je príbeh o tom, ako sa tento šampón stal mojím obľúbeným a ja som takto dala šancu značke Oriflame. Máte tiež obľúbený produkt tejto značky? Môžete mi nejaké produkty odporučiť? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára