nedeľa 22. novembra 2015

Glossybox - Goldene 20er Edition

Ahojte! 
Včera mi prišiel novembrový Glossybox. Tento mesiac bol Glossybox s témou zlaté dvadsiate. A aké produkty vybrali k tejto téme?

Keďže som vôbec nevedela, aké produkty mám od tejto témy čakať. Glossybox na svojej facebookovej stránke uverejnil jeden produkt, ktorý mal byť vo všetkých boxoch. Pre mesiac november to bol očný roll-on gél.


Krabička bola klasická - matná ružová s logom Glossybox. V decembri však bude s iným dizajnom v červeno-bielej farbe. A navyše už okolo 10. decembra dorazí aj špeciálne vianočný Glossybox. Na ten som už veľmi zvedavá.


V boxe je už klasikou ružová alebo čierna mašľa. Tentokrát doladili aj stužku k téme.



etre belle cosmetics
golden skin roll-on caviar eye gel
Zlatý, zlatejší, golden skin roll-on caviar eye gel! V tomto zázraku sa ukrýva zlato-kaviárový komplex, ktorý v kombinácií s vysoko efektívnou a pleť vyhladzujúcou látkou pullulan očné okolie upokojuje a rozmaznáva. Popri tom je očné okolie osviežené chladivou gélovou konzistenciou, ktorá dodáva maximum hydratácie. Tento roll-on redukuje jemné vrásky, očné okolie je vypnutejšie a sviežejšie.
Cena: 41,90 € / 15 ml (v boxe plné balenie produktu)




Glossybox
Eyeshadow glossy mauve
Krémovo-perlovo-púdrová formula sa nechá jednoducho aplikovať, vyblendiť (rozmazať do stratena) a na očnom viečku pôsobí príjemne. Pre tie, čo rady nosia očné tiene decentne stačí tieň použiť na sucho. Ak naopak niekto stojí o intenzívne líčenie môže tieň navlhčiť. 
Cena: 9,90 € / 3 g (v boxe plné balenie produktu)




Signal
White Now Gold!
Táto zubná pasta bieli zuby už po prvom použití. Aby toto dokázala je "Blue Light Technology" trikrát zosilnená. Modrá pena tejto pasty nie je len šetrná k zubnej sklovine, ale zanecháva zuby belšie.
Cena: 3,29 € / 75 ml (v boxe plné balenie produktu)




Nutraluxe MD
Bronzing Powder
Privolaj si opäť leto a dopraj svojej pleti zlatý lesk. Tento bronzujúci púder sa vďaka svojej zamatovej konzistencii nechá ľahko nanášať a vykúzli prirodzene vyzerajúci bronz. 
Cena: 29,95 / 10 g (v boxe plné balenie produktu)




Zartgefuhl
Lip Butter
V tomto masielku na pery je hlavnou zložkou kakaové maslo. To sa stará o zamatovo-jemné pery. 
Cena: 7,80 € / 10 g (v boxe plné balenie produktu)

Moje hodnotenie boxu:
Na roll-on pod oči som sa veľmi tešila. Má naozaj dosť vysokú cenu, preto som zvedavá, čo všetko dokáže. Prvé použitie bolo veľmi príjemné, gél naozaj chladí, hydratuje. Zbytok sa ukáže po dlhšom používaní.
Očný tieň bol taktiež v každom boxe. Ako poznám produkty značky Glossybox, tak bude veľmi dobrý. Dúfam, že nesklame. Jediné, čo sa mi na produkte nepáči, že musím naozaj dosť bojovať, aby som ho otvorila, čo je na druhej strane aj dobré, pretože má naozaj odolný obal :D
Zubná pasta sa vždy zíde a ak by vážne aspoň trošku zuby vybielila, tak by som si ju potom kúpila aj sama.
Bronzer... Ak ho tak môžem nazvať, pretože je až šialene zlatý. Mám rada zlaté očné tiene a tento produkt je naozaj úžasne pigmentovaný, preto ho budem používať ako očný tieň. Ešte ho vyskúšam aj na účel, pre ktorý bol stvorený, ale veľkú nádej tomu nedávam. V popise produktu bolo, že dokáže vykúzliť prirodzene vyzerajúci bronz. Zlatý bronz?
Masielko na pery ma potešilo zo všetkého najviac. Veľmi sa mi páči to nezvyčajné spracovanie tohto produktu. Jediné čo mi  celkom vadí, že po vybratí zo škatuľky a z malého sáčočku ho nemáte kam odložiť. Zišiel by sa nejaký odkladací plastový obal. Musím niečo vymyslieť. 

Celkovo hodnotím box veľmi pozitívne, všetky produkty využijem. Produkty podľa mňa splnili aj tému, pretože niektoré majú v sebe niečo zlaté (niektoré až moc :D) a samozrejme očný tieň a niečo na ochranu pier určite používali už aj dvadsiatych rokoch. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám alebo by ste tieto produkty nevyužili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára