piatok 26. februára 2016

Glossybox - Love is in the Air Edition

Ahojte!
Ja viem, že vás s tými boxami začínam už otravovať, ale musíte to so mnou ešte dva články prežiť. Ešte tento Glossybox a februárový Doubox a prejdeme na niečo inšie, sľubujem :) Proste musím dobehnúť to, čo som zameškala...


Februárová edícia Glossyboxu bola pod témou Love is in the Air, čo sa presne hodilo k Valentínu.


Celkový dizajn februárovej krabičky bol tomu taktiež prispôsobený. Box bol ladený v jemnej ružovej a bielej farbe. A srdiečka samozrejme nesmú chýbať :)


Od témy Love is in the Air som čakala nejaké ružové produkty ako napríklad lak alebo rúž. Nič iné ma pod touto témou nenapadlo. Čo však s témou súviselo tvorcom tohto boxu uvidíte teraz...




MeMeMe
Lip Glide - Playful Peach
Táto hravá farbička prebúdza prvé jarné pocity. Svieži broskyňový odtieň dodáva dobrú náladu. K tomu tento produkt obsahuje hodnotný ricínový olej a lanolín, ktoré robia pery jemnými a hebkými.
Cena: 11,00 € / 1 ks



Royal Apothic
Cream Créme Moisturizing Body Créme
Formula s kyselinou mliečnou a mliečnymi proteínmi robí z tohto krému profesionála v bohatej hydratácií. Pokožka je po ňom hebká a zamatová. 
Cena: 25,48 € / 225 ml (v boxe 35 g produktu)



Catherine Nail Collection
Paint Over Lac
Štýlový lak na nechty s bublinkami, ktorý je možné použiť samostatne alebo ním ozvláštniť iný lak. Tento lak schne rýchlo a dlho vydrží. 
Cena: 8,50 € / 5,5 ml (v boxe plné balenie produktu)


aldoVANDINI
Shower Gel
Tento sprchový gél vytvára jemnú penu, ktorá zaplní kúpeľňu nádhernou vôňou a opantá všetky zmysly. Gél obsahuje substancie, ktoré po osprchovaní pokožku ochraňujú pred vysušením. 
Cena: 3,99 € / 200 ml (v boxe plné balenie produktu)


Aussie
3 Minute Miracle Moisture
Vlasy tiež nechcú ostať nepovšimnuté, a preto im treba dopriať starostlivosť, akú si zaslúžia. Táto kúra na vlasy obsahuje austrálsky olej z makadámiových orieškov, ktorý vlasy hydratuje. Kúra navyše premení poškodené vlasy na lesklé, a to všetko za 3 minúty. 
Cena: 7,95 € / 250 ml

Moje hodnotenie boxu:
Ružových produktov som sa dočkala, aj keď nie úplne ružových, ale podobných. Produkty sa podľa mňa k téme hodili a sama by som asi nevymyslela nič lepšie. 
Rúž na pery v ceruzke má nádherný odtieň, aký v mojej zbierke chýbal. Uvidím, aká bude výdrž a či bude pery vysušovať. Ak by všetko bolo v norme, tak bude dobrým spoločníkom v kabelke.
Krémov na telo sa mi v poslednej dobe nejak nazbieralo, preto tento musí chvíľku počkať, kým sa dostane na rad. Veľmi ma však zaujal, tak sa naň teším už teraz. 
Lak na nechty je taký zlatučký. Ten ma z tohto boxu potešil asi najviac. Škoda, že som ho nemala na Valentína, určite by sa k tomuto sviatku veľmi hodil. 
Sprchových gélov mám už taktiež peknú zbierku v kúpeľni, takže máme s priateľom, čo robiť, kým ich všetky spotrebujeme. Tento sprchový gél má veľmi peknú nenásilnú vôňu. Vonia sladko kvetinovo. 
Kúra na vlasy ma taktiež veľmi potešila, pretože mi dochádza maska na vlasy. Okrem toho som pred rokom, možno dvomi, túto kúru veľmi rada používala a bola som s ňou veľmi spokojná. Chcela som však vyskúšať aj niečo iné, ale som rada, že som si ju našla v boxe a môžem sa teraz po takej dobe k nej opäť vrátiť. 

Čo hovoríte vy na túto valentínsku edíciu Glossyboxu? Skúšali ste niečo z týchto produktov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára