utorok 15. marca 2016

Alverde - color & care mix your make-up

Ahojte!
Približne pred mesiacom som sa prechádzala po DM drogérií a hľadala niečo nové. Noviniek som teda našla dosť, ale naozaj ma zaujal len produkt od Alverde - prírodnej kozmetiky, ktorú kúpite len v DM. 

Stalo sa vám už niekedy, že ste si vybrali zlý odtieň make-upu? Mne sa stalo už viackrát, že som siahla po tmavšom alebo som objednávala online a to, čo mi nakoniec prišlo, som nikdy nepoužila. Viem, že si tmavší make-up môžem zmiešať so svetlejším, ale výsledný odtieň nikdy nebol taký, aký by som chcela.
A pri tomto probléme vám môže pomôcť tento produkt od Alverde...


Kúpiť ho môžete v DM drogérií, kde stojí 2,95 € a je ho 20 ml. Dostupný je v dvoch odtieňoch - jeden na zosvetlenie a druhý na stmavenie. Ja som si vybrala samozrejme ten na zosvetlenie, ktorý nájdete v béžovej tubičke. 


Alverde color & care mix your make-up je zložený zo svetlých pigmentov, ktoré majú za úlohu zosvetliť make-up alebo zafarbiť denný krém. Obsahuje rôzne oleje, ktoré ešte k tomu pleť hydratujú. Neobsahuje žiadne silikóny, parabény a je vegánsky. 



Produkt sám o sebe je naozaj svetlej farby. Konzistenciu má ako tekutý make-up.


Čo sa týka samotného miešania s tmavším make-up, tak to je veľmi jednoduché. Proste pridávate toľko produktu, o koľko chcete make-up zosvetliť. Zamiešate a môžte nanášať na pleť.


Výsledkom miešania by tak mal byť vami želaný odtieň. U mňa to funguje skvelo. A vďaka tomuto produktu môžem konečne spotrebovať aj make-upy, ktoré sú mi dokonca aj v lete príliš tmavé.

Alverde color & care mix your make-up nemení vlastnosti samotného make-up, teda okrem farby :D. Neviem však, ako je to pri zmatňujúcich make-upoch, pretože ja preferujem make-upy menej krycie, s prirodzeným efektom. Výdrž make-upu je taktiež nezmenená, pekne sa s ním dá pracovať, nechá sa dobre zapracovať do pleti.

Celkovo môžem tento produkt len odporúčať, ja som ostala z neho veľmi prekvapená, pretože z Alverde značky som väčšinou len sklamaná. Čo vy hovoríte na tento produkt? Využili by ste ho alebo sa vždy trafíte v odtieni?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára