piatok 4. marca 2016

Moje prvé dva produkty od MAC

Ahojte! 
Dnes v noci opäť cestujem, takže sa s vami na pár dní lúčim. Ale nechcela som vás dnes nechať bez článku, tak som sa rozhodla napísať recenziu na moje dva úplne prvé produkty od značky MAC.


Značka MAC na mňa vždy pôsobila kvalitne. Už veľakrát som sa po tejto značke pozerala, či už v rôznych parfumériách alebo na  internete. Trvalo však dlhú dobu než som sa odhodlala ku kúpe produktov tejto high-end značky.
Nechcela som sa však do toho rútiť po hlave, a tak som si opatrne vybrala dva produkty...


Ako prvý produkt som si vybrala Face and Body Foundation, o ktorom som veľa počula a čítala. Make-up je určený ako na tvár, tak aj na telo. Na telo make-up ani nič podobné nepoužívam, takže na tento účel ho nevyužijem. Zato na tvár áno.

Kúpila som si už minulý rok na konci leta a musím povedať, že tento make-up je ako stvorený na teplé letné dni. Je veľmi ľahučký, má nízku kryciu schopnosť - skôr len zjednotí pleť. Je možné ho vrstviť, a tým krytie zvýšiť. Mne však stačila jedna vrstva, nakoľko nemám ani vyrážky ani žiadne výrazne červené miesta na pleti.
Veľkým plusom tohto make-upu je to, že je odolný voči vode a taktiež voči potu. V lete držal ako pribitý, a to je to, čo som do horúčav hľadala.
S make-upom sa musí rýchlo pracovať, pretože akoby priľne k pleti a už s ním nehnete. Po zapracovaní do pleti vytvorí prirodzený finiš (neviem ako vyzerá po viacerých vrstvách). Na začiatku po nanesení na pleť sa tvári tak polo-matne. Po čase sa však jemne, ale veľmi prirodzene leskne, čo pre mňa vôbec nie je negatívum.

Face and Body Foundation drží na pleti dlhé hodiny, najdlhšie som ho mala 10 hodín a stále na pleti bol.


Jedinú nevýhodu tohto make-upu vidím v balení, z ktorého mi často vylezie viac produktu ako by som chcela. Ale tým, že je taký tekutý, tak ani neviem či by iné balenie bolo lepšie.

Celkovo som s týmto make-upom veľmi spokojná a v lete je naozaj najlepším pomocníkom.


Pro Longwear Concealer som si vybrala preto, že som hľadala dobre krycí korektor pod oči. Hoci na pleť nepotrebujem silné krytie, s očným okolím je to iné. Mám veľmi tmavé kruhy pod očami, ktoré sa snažím zakryť.
Tento korektor má naozaj výborné krytie a kruhy pod očami mi pekne prekryje. Bez zapúdrovania zachádza do vrások, no keď sa rovnomerne zapúdruje, tak na mieste vydrží dlhé hodiny.
Jedinou nevýhodou korektoru je jeho balenie. Pumpička na takomto produkte podľa mňa nie je šťastným rozhodnutím, pretože na jedno stlačenie vychádza produktu celkom dosť. Vychádza ho viac ako na jedno použitie spotrebujem. Napriek tejto jednej chybičke som s korektorom spokojná.


Vľavo môžete vidieť Pro Longwear Concealer v odtieni NC15. Korektoru je 9 ml a ja som ho objednávala na internete za 21,00 €. Vľavo je Face and Body Foudation, ktorého je 50 ml a ja som zaň dala 30,00 €. Mám ho v odtieni C1, a aj keď na fotke vyzerá dosť oranžovo, po zapracovaní do pleti sa prispôsobí a vyzerá veľmi prirodzene.

Po skúsenostiach s týmito dvomi produktami si od značky MAC zaobstarám určite aj ďalšie. Už pokukujem po rúžoch a uvažujem nad nejakým púdrom. Ak máte od tejto značky niečo, s čím ste spokojné, dajte mi tip, na čo sa mám pozrieť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára