piatok 15. apríla 2016

Karin Herzog - Professional Cleansing - spolupráca

Ahojte!
Už pred dlhšou dobou som dostala možnosť vyskúšať produkt značky Karin Herzog. Vybrať som si mohla z troch rôznych produktov a ja som sa rozhodla pre Professional Cleansing, o ktorom som čítala veľa pozitívnych recenzií na nemeckých blogoch. 



O kréme si môžete prečítať: Krém odstraňuje nečistoty a make-up. Krém bol rozpracovaný na základe hydratačného sezamového oleja a čistých éterických olejov. Tento krém efektívne čistí póry, rozpúšťa nečistoty a kontamináciu, odstraňuje vodeodolný make-up a pritom nevyvoláva žiadne podráždenie ani v citlivej oblasti očí.


Najviac ma na kréme zaujali účinky, ktoré sľubuje:
ü  Šetrné odstráneni nečistôt bez použití agresívnych komponentov
ü  Vysoko účinné odstránenie vodeodolného make-upu
ü  Účelne čistí póry od nečistôt, kožného mazu a kozmetických prípravkov
ü  Nevyvoláva podráždenie v oblasti očí a na ostatných miestach s veľmi citlivou pokožkou
ü  Obnovuje optimálnu rovnováhu pH
ü  Hydratuje a zjemňuje pleť 


Ja nie som žiadny chemik, takže ma veľmi zloženie veľmi nezaujíma, ale pre tie z vás, ktoré sa v tom vyznáte... 
Petrolatum, Paraffinum liquidum, Glycerin, Cetyl alcohol, Polysorbate 80, Salicylic acid, Parfum


Krém sa má používať tak, že sa malé množstvo krému (asi ako lieskový oriešok) rozdelí medzi prsty a potom sa vmasíruje do pleti zmiešaný s teplou vodou. Pleť sa masíruje krúživými pohybmi po dobu 10-15 sekúnd. Potom sa má zmyť teplou vodou alebo odstrániť vatovým tampónikom. 


Pri prvom použití tohto čistiaceho krému som sa zľakla konzistencie, čakala som niečo gélovej konzistencie. Je však poriadne hustý. Po nahriatí medzi prstami sa trošku rozpustí, no ak ho takto vmasírujete do pleti, musíte ho potom zmyť, pretože tampónikom ide dolu veľmi ťažko. Okrem toho ho tampónikom neodstránite všetok a pleť ostane mastná. 


Po čase som sa poučila a začala som ho podľa návodu miešať s teplou vodou. Takto to fungovalo perfektne. Na odstránenie používam utierku na tvár od human+kind, s ktorou všetok make-up, nečistoty a krém stiahnem z pleti dolu. 


Tento krém moju pleť nijak nedráždil, ani v očiach neštípal a krásne odstránil make-up, ale aj riasenku a očnú linku. Pleť je po ňom hebučká a hydratovaná. Za mňa veľká spokojnosť. Jediné, čo by som krému trošičku vytkla je, že je až príliš parfemovaný. Je to veľmi pekná vôňa, ale až príliš silná. Po umytí pleti však nie je viac cítiť, takže to tiež nevnímam ako veľký problém. 

Na testovanie som dostala 25 ml balenie tohto krému, bežne sa však predáva 50 ml balenie, ktoré kúpite na internete (napr. karinherzog.com), no pripravte si okolo 50 €. Ja uvažujem, či si krém kúpim opäť, pretože mám suchšiu pleť a tento krém mi veľmi pomáhal, no cena je dosť vysoká. Na leto to myslím nechám tak, ale na zimu si ho zrejme objednám alebo si ho poprosím pod stromček. Myslím, že aj napriek cene sa mi oplatí, pretože aj 25 ml krému mi vydržalo dlhú dobu a ešte tam na pár použití mám.

Máte skúsenosti so značkou Karin Herzog? Zaujal vás tento produkt?

Ešte by som sa chcela poďakovať zastúpeniu značky Karin Herzog za prejavenú dôveru a za možnosť odskúšať si tento produkt. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára