piatok 29. apríla 2016

Oval make-up brushes

Ahojte!
Na internete sa tieto oválne štetce stali hitom. Ak ste ich ešte nikde nepostrehli, tak vám ich dnes predstavím ja...




Štetce ma zaujali hlavne svojou formou, preto som sa rozhodla objednať si ich. Nájdete ich v rôznych cenových reláciách a od rôznych značiek. Ja som nechcela do nich toľko investovať, predsa len som nevedela, aké budú. Preto som pátrala po tých najlacnejších. Nakoniec som ich objednala z amazonu a stáli ma 14,99 € a v sete ich bolo 10. Popravde neviem, na čo sú niektoré určené, preto som sa s nimi zoznamovala trošku dlhšie ako s obyčajnými kozmetickými štetcami. 



Tieto štetce sú zaujímavé svojím spracovaním, tvarom, formou a hlavne tým, aké sú nezvyčajné. 



Majú čiernu rúčku, ktorá do ruky padne ako uliata, a tak sa s nimi dobre pracuje. Môžete nimi produkty  nanášať veľmi jemne, ale aj zatlačiť. Rukoväte sú pevné, ale aj flexibilné, a tak to prácu so štetcami ešte viac uľahčuje. 



Syntetické štetinky sú jemné a naozaj, ale že naozaj poriadne husté. Z toho najväčšieho štetca mi pár štetiniek vypadlo a pár štetiniek vytŕčalo, ale to nie je nič, čo by nespravilo pár ťahov manikúrovými nožničkami. :D 



Čo sa týka styku týchto štetiniek s pleťou, tak aj na pleti sú veľmi jemné a šetrné. Pleť nijakým spôsobom nedráždia. 


Myslela som si, že tieto štetce budú "žrať" veľa produktu. Pri tekutých produktoch pohltia len minimum produktu. Myslím si, že je to tým, aké sú husté a že medzi tie štetinky toľko toho produktu nepustia. Pri krémových produktoch to taktiež nebolo takmer nič. S čím však nie som až taká spokojná je to, že štetce naberajú až hrozne veľa púdrového produktu. Treba ich potom riadne oklepať, aby sa toho púdru na pleť nenanieslo príliš, lebo vieme ako to potom hrozne vyzerá. 


Celkovo sa mi tieto štetce zapáčili, no do drahších by som asi neinvestovala. Čo hovoríte vy na tieto štetce? Máte už nejaké? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára