štvrtok 12. mája 2016

Moje make-up kráľovstvo

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla podeliť sa s vami o to ako skladujem kozmetiku a ako to v mojom make-up kráľovstve vyzerá.

Trvalo dlhú dobu, než som to dostala do tejto podoby, v ktorej to asi istú dobu aj ostane, pretože sa mi to tak páči a hlavne mi to tak vyhovuje.


Len na porovnanie tu máte fotku spred dvoch rokov. Mala som aj menej kozmetiky a bytové podmienky mi nevyhovovali, takže som čakala na to, kedy sa presťahujeme. Článok s týmto skladovaním kozmetiky, si môžete pozrieť TU

Dnes vám však nechcem ukazovať ako to vyzeralo predtým, ale ako to vyzerá teraz. Už približne dva roky bývame v novom trojizbovom byte, kde mám viac priestoru pre seba. Môj priateľ je v tomto úžasný a prenechal mi veľa priestoru v našej spálni, kde som si vytvorila svoj kozmetický kútik.


Pri vstupe do izby máme na ľavej strane skriňu, za ňou zrkadlo a potom nasleduje táto moja komoda. V nej nemám žiadnu kozmetiku, ale šály, šatky, čiapky a spodné prádlo. 


Čo je však viac zaujímavé, je to, čo je na tejto komode. Mám na nej produkty na vlasy (moju väčšiu časť vecí na vlasy, pretože zbytok je v kúpeľni),  deodoranty a antiperspiranty, dve žirafky, ktoré používam na zavesenie náhrdelníkov a stromček, na ktorom sú moje náušnice a vecičky do vlasov.


Produkty na vlasy mám v malej biele tácke, ktorú som kúpila v Kik asi za 2 €. Mám ešte jednu, ktorú tiež ešte uvidíte. Na vlasy veľa toho nepoužívam (pokiaľ nerátam šampón a kondicionér), ale produktov mám dosť. Mám nejaké olejčeky, laky na vlasy, niečo na lesk vlasov, niečo na ochranu pred teplom, niečo na plážové vlny, niečo na objem a nejaké suché šampóny. Používam to však len zriedkavo. 


V Ikea kvetináči mám deodoranty a antiperspiranty, pretože nechcem, aby boli veľmi na očiach. Pri kvetináči stojí vždy aj môj Tangle Teezer, pretože naľavo od komody je zrkadlo, pri ktorom sa češem.
Zbytok vecí na vlasy ako rôzne iné kefy a hrebene a spreje mám v kúpeľni.


Ako som už spomenula, tak na žirafkách visia moje retiazky. Biely stromček slúži pôvodne na náušnice, ale ja na ňom mám aj gumičky a sponky.


Hneď vedľa komody sa nachádza môj kozmetický stolík, na ktorom je toho veľmi veľa. Od mono očných tieňov až po produkty na odličovanie.


Hneď naľavo stolíka mám v priesvitných nádobkách všetky mono očné tiene. Neviem, čo s nimi, pretože ich nepoužívam, tak uvažujem, že si z nich urobím ďalšiu paletku (tu prvú ste mohli vidieť TU).  Potom nasleduje stojan (ktorý ste mohli vidieť TU), v ktorom mám ceruzky na oči, pery, rôzne lesky na pery, očné linky a dve špongie na make-up. Za stojanom sú Ikea kvetináče, v ktorých mám štetce. 


Za štetcami mám akrylový stojan, v ktorom mám rúže (všetky, ktoré mám) a pár balzamov na pery. V bielej tácke mám všetko možné na pleť. Od micelárnych vôd, cez odličovacie mlieka, pleťové toniká, pleťové vody, čistiace gély, až po olejčeky, masky a nakoniec aj čistič štetcov. 


A posledné, čo sa na mojom stolíku nachádza sú tieto dve nádobky na vatové tampóniky a na vatové tyčinky. 


Na stolíku mám samozrejme aj približujúce zrkadlo a na stene väčšie čierne okrúhle zrkadlo (ktoré plánujem vymeniť za nejaké biele s osvetlením), na ktorom mám reťaz svietielok so srdiečkami. 


V šuplíku kozmetického stola mám všetky svoje púdrové produkty (púdre, rozjasňovače, bronzery, lícenky), korektory, riasenky, produkty na obočie, bázy pod očné tiene, produkty od bareMinerals a Intelligent cosmetics, moje aktuálne používané krémy atď. Ešte si to ukážeme zblízka...


Úplne vľavo v prvej priehradke vidíte moje rozjasňovače. Mám tri púdrové, jeden gulôčkový, jeden v ceruzke a jeden  krémový. Plánujem si ešte nejaké dokúpiť, ale zatiaľ som spokojná s tými, čo mám.
V ďalšej priehradke mám bronzery. Nemám ich veľa, no veľmi rada používam matné bronzery, ale na jar a leto nepohrdnem ani tými s odleskami, či jemnými trblietkami.
V nasledujúcej priehradke mám lícenky. Tam nájdeme tiež rôzne značky, druhy, typy a farby. Nové lícenky zatiaľ ani neplánujem kupovať, lebo už tieto nespotrebujem hádam do konca života.
V poslednej priehradke sú moje púdre. Púdre míňam celkom rýchlo, ale zatiaľ ich mám dosť.


Potom nasledujú dva košíčky. V jednom mám korektory (zbierka korektorov TU) a v druhom všetky riaseny, bázy pod riasenky a jedno sérum na riasy.


Ďalej pokračujeme (zľava) produktami na obočie a bázami pod očné tiene. Nasledujú produkty od bareMinerals a Intelligent cosmetics, ktoré som si veľmi obľúbila a chystám ich recenzie. Vpredu môžete ešte vidieť ružovú žabku, ktorá je masielko na pery. Aby sa mi na  ňu neprášilo zabalila som ju do priesvitného obalu. Mám tu ešte nejaké malé aplikátory, ktoré vôbec nepoužívam.


V poslednej časti šuplíka mám ampulky na oči a na noc, balzam na pery, ktorý používam keď sa líčim, píling na pery, krémy - denný, nočný a očný a nejaké bázy pod make-up, ktoré aktuálne používam.


Za stolíkom sa presúvame k tejto vysokej komode. Tá je úžasná v tom, že sa dá navrchu otvoriť a je v nej zrkadlo. Ja ju však neotváram, pretože mi trošku vadí polička nad ňou, a tak som si na ňu uložila svoje vône.


Voňavky a telové spreje mám uložené v rovnakej bielej tácke ako produkty na vlasy.


V prvom šuplíku vysokej komody mám veci na karneval, na diy kozmetiku, ale aj nejaké tetovačky.


V druhom šuplíku sú prevažne veci na nechty - pilníky, nálepky, umelé nechty..., ale aj štetce a aplikátory, ktoré nepoužívam.


V treťom šuplíku sú vpredu vľavo moje olejčeky na tvár, píling a balzam na pery a samoopaľováky. V košíčku za nimi mám nejaké telové mlieka. V pravo mám všetky svoje make-upy a bb krémy, za nimi sú všetky bázy pod make-up a liečivá zemina (mohli ste vidieť TU) a za tým mám už len nejaké vzorky a masky na tvár.


V ďalšom šuplíku mám drevenú mini komodičku, v ktorej sú riasenky, ktoré mám nové a postupne si ich vyberám, keď nejaké riasenky spotrebujem. V červenom boxe mám vzorky krémov a make-upov.
Ďalej tu môžete vidieť dva mastnejšie krémy, ktoré používam v zime, eos a eosu podobné balzamy na pery, krabičku na vlhčené obrúsky a paletku, ktorá neviem, čo robí v tomto šuplíku.


V ďalšom šuplíku sú všetky moje paletky a taštičky na cestovanie, ale aj obal zo štetcov od bh cosmetisc.


A v poslednom šuplíku sú nové produkty, ktoré taktiež vyťahujem, keď niečo miniem. Takmer zo všetkého mám zásobu, takže sa nemôže stať, že po niečo budem utekať do drogérie :D.


To bolo všetko z tohto kútiku, prejdime teraz na stenu. Na stene mi visia tri srdiečkové poličky a dve rovné poličky, ktoré uvidíte tiež.




V týchto srdiečkových poličkách mám všetky svoje laky. Takto v nich mám prehľad. Nemám ich až tak veľa, no mám rôzne farby a značky a hlavne odtiene, ktoré mám rada.


A tu sú tie dve rovné poličky, na prvej mám vzorky vôní, moje víly a umelý kvet a úplne napravo sú produkty od Chanel, ktoré som dostala od kolegyne, pretože jej kamarátka rušila parfumériu.
Na spodnej poličke mám lampičku (ktorú môj priateľ rozbil) postavičky z rozprávky Monsters a.s., balzamy a tri lesky na pery a úplne vpravo umelú orchideu.


Potom už mám len pár produktov na skrinke vedľa postele.



Tu už mám iba nejaký krém na telo a v sklenenej nádobke mám krémy na ruky a teplomer. Vždy mám po ruke aj vlhčené obrúsky. Človek nikdy nevie, na čo sa budú hodiť.


No a to by z kozmetiky bolo všetko, ešte som vám však chcela ukázať môjho macka, ktorý na mňa dáva pozor, keď som sama doma :)

Ako sa vám páčilo moje skladovanie kozmetiky? Zmenili by ste niečo? Ako skladujete kozmetiku vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára