štvrtok 9. júna 2016

Glossybox Classy Queen Edition

Ahojte!
Konečne sa vám opäť hlásim. V poslednej dobe nebolo veľa času na blog, pretože bolo tak krásne, že mi bolo ľúto sedieť za počítačom. Dnes idem do práce až o druhej a počasie až také krásne nie je, tak som si povedala, že prispejem nejakým článkom. 

A pretože mi tu už takmer mesiac leží májový Glossybox, tak som sa rozhodla dohnať najskôr tento rest. Májový Glossybox bol s témou Classy Queen. Pod témou som si nevedela predstaviť žiadne produkty, tak som bola veľmi zvedavá...

icona Milano
emotion allowed
S touto dlho držiacou bezparabénovou riasenkou sú emócie povolené. Riasenka je dermatologicky testovaná, no netestovaná na zvieratách. Má krémovú textúru a kefku, ktorá vykúzli dramatický objem. A ak by predsa len došlo k nejakým emóciám, žiadny strach - riasenka je odolná voči vode. 
Cena: 16,50 € / 10 ml (v boxe plné balenie produktu)


Unani
dermo defence face mask
Kombináciou starostlivosti o pleť, ochrany pleti a čistenia pleti vznikla táto maska. Odstraňuje z pleti nečistoty, vyživuje, regeneruje a chráni pred škodlivými vplyvmi prostredia. Extra plusmi tejto masky sú, že je biologicky rozložiteľná a nie je testovaná na zvieratách. 
Cena: 15,99 € / 100 ml 


Catrice cosmetics
Ultimate nail laquer - 108 the very berry best
Tento lak v trendovom berry odtieni neobsahuje formaldehyd. Jeho dobre krycia textúra a výdrž veľmi príjemne prekvapia.
Cena: 2,79 € / 10 ml


Luvos Naturkosmetik
Set troch produktov 
(jeden z produktov nie je na fotke, pretože mi to tu už mesiac ležalo a tak som masku už minula a nestihla odfotiť :D)
Liečivá zemina - jedna zložka pre perfektnú pokožku, na nej sú založené tieto tri ph neutrálne produkty. Pokožku intenzívne hydratujú a vďaka aktívnym látkam ju aj upokojujú. 
Cena: wash lotion - 9,99 € / 200 ml (v boxe 30 ml)
body lotion - 11,99 € / 200 ml (v boxe 30 ml)
akut serum maska - 13,99 € / 50 ml (v boxe 2,5 ml)


Nivea
čistiace obrúsky
O poriadne vyčistenie a zároveň vyživenie pleti sa postarajú Nivea čistiace obrúsky, ktoré sú pusinkou na dobrú noc. Odstránia aj make-up odolný voči vode a pripravia pleť na regeneračnú fázu počas noci. Znášanlivosť obrúskov nie je potvrdená len dermatologicky, ale aj očnými lekármi. 
Cena: 1,69 € / 25 ks (v boxe plné balenie)


Schwarzkopf - Fibreplex
No. 3 bond maintainer 
Inovatívna intenzívna kúre je tvojím power-partnerom pri farbení vlasov. S touto kúrou sa vlasy posilnia a zlepší sa ich kvalita a štruktúra. Lámajúce sa vlasy kvôli farbeniu? Poškodenie kvôli stajlingovým produktom, rozčesávaniu či fénovaniu? Nemajú žiadnu šancu! Vďaka jedinečnej "fibre bond" technológií sú vlasy proti poškodzovaniu ochránené.
Cena: 21,50 € / 100 ml (v boxe plné balenie produktu)

Moje hodnotenie boxu: 
Neviem čo a nakoľko pasovalo k téme, ale mne je to prakticky jedno. Box bol podľa mňa z takých priemerných, ale namiesto piatich produktov obsahoval šesť a ešte nejaké vzorky. 
Čo sa týka samotných produktov tak riasenka ma veľmi potešila, lenže riaseniek mám teraz toľko, že neviem, čo s ňou. Odložím si ju a otvorím až keď nejaké spotrebujem.
Maska na pleť sa v našej domácnosti vždy hodí. Masky používa aj môj priateľ, no ten má najradšej peel of masky, takže táto zrejme ostane mne. 
Lak na nechty nevyužijem, pretože v tomto odtieni ich už pár mám, takže poputuje k nejakej kamarátke. 
Set troch produktov, z ktorých ste videli len dva :D je s liečivou zeminou, ktorú už mám doma. Som na tieto produkty veľmi zvedavá, ale myslím, že by mi postačila aj samotná zemina, ktorú si do rôznych produktov môžem primiešať sama.
Čistiace obrúsky od Nivea sú už takmer spotrebované a zamilovala som si ich. Pri najbližšej návšteve drogérie si ich určite kúpim. A recenzia taktiež čoskoro bude.
Maska na farbené vlasy mi prišla úplne do rany... včera som si farbila vlasy, tak som ju prvýkrát použila a teda som veľmi prekvapená. Viac sa taktiež dozviete v pripravovanej recenzii. 

Ako sa vám páči tento box? 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára