utorok 27. septembra 2016

Glossybox Happy 5th Birthday Edition

Ahojte!
Ešte stále doháňam články, ktoré som nedopísala. Preto tu mám dnes augustový Glossybox. V auguste to bola edícia k piatym narodeninám Glossyboxu. Preto som si myslela, že bude obsahovať nejaké výnimočné produkty. 



Produkty tento mesiac znovu prekvapili. Jeden produkt ma dokonca očaril natoľko, že som si už zaobstarala pár kusov do zásoby. 


Začnem tým, čo bolo v boxe len tak pridané. V prvom rade je to samozrejme magazín, v ktorom každý mesiac nájdete nejaký recept, diy projekt, nejaké novinky z kozmetického sveta, ale aj niečo málo z módnych trendov a samozrejme popisy produktov, ktoré v boxe nájdete. Tento mesiac pridali aj ružovú pohľadnicu s nápisom Happy girls are the prettiest. Veľmi pekný nápad a ja stále hľadám miesto, kam si ju dám.


Okrem toho bol v auguste pridaný do boxu tajomný šampón. Bolo to jedinečné testovanie, predtým než sa šampón dostane do predaja. Musím povedať, že podľa vône bolo jasné, že sa jedná o značku Head&Shoulders. Napriek tomu som mu dal šancu a som nadšená. Je výborný. Vlasy sú po ňom hydratované, hebké a lesklé. Určite si kúpim plné balenie. 


Catherine Nail Collection
Classic Lac
Ako box, tak aj nechty! Tento lak je v sladkej ružovej farbe Glossyboxu. Lak je dobre krycí, dlho vydrží a ľahko sa aplikuje. 
Cena: 12,95 € za 11 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Lak v takomto odtieni ešte nemám, takže ma potešil. Čo sa týka Catherine lakov, tak dva už mám a som s nimi spokojná. Niečo vydržia, pekne kryjú a so štetčekom sa mi dobre pracuje. 




Benefit
Gimme Brow
Tento obľúbený gél tónuje obočie jemnými mikročiastočkami, ktoré obočie vyplnia. Vďaka praktickej kefke sa farba jednoduchšie a rovnomerne nanesie a chĺpkom dodá formu. 
Cena: 26,30 € za 3 g, v boxe 1 g vzorka tohto produktu

Tento gél na obočie mi nie je neznámy. Už ho nejakú dobu používam. Mám ho však ešte v starom balení. Gél splňuje všetko, čo sľubuje. Ja už mám dva takéto maličké do zásoby. 


aldo Vandini
Flow Body Fluid 
Tento fluid na telo je vegánsky a bez parabénov. Pokožku obalí ošetrujúcou vrstvou, ktorá nie je mastná. Dodáva hydratáciu a rozmaznáva zmysly. 
Cena: 4,99 € za 200 ml, v boxe plné balenie tohto produktu 

Musím povedať, že z týchto boxov mám už takú zásobu krémov na telo, že ich nestíham spotrebovať. Tento má veľmi peknú vôňu a na pokožke je veľmi príjemný, ale poputuje ďalej.



Neutrogena
correct and perfect - cc cream
Skrášlenie a zakrytie nedokonalostí pleti len v jednom kroku. Formula tohto CC krému bazíruje na vode, neobsahuje žiadne oleje. Krém sa prispôsobuje tónu pleti, zakrýva vyrážky, nedokonalosti a začervenania pleti. A to všetko bez zbytočného upchávania pórov. 
Cena: 5,99 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Musím priznať, že na tento CC krém nijak zvlášť nezaujal. Make-upov mám dosť, takže ho niekomu podarujem. Napriek tomu vyzerá ako dobrý produkt a nevylučujem, že si ho niekedy kúpim. 





Quickcap
Quickcap Beauty
S touto fľaškou si pomocou 400 ml vody a jednou kapsulou ľahko vyčarujete elixír krásy. Variant Beauty chutí po broskyniach. Obsahuje vitamín C, kolagén, a kyselinu hyaluronovú. Táto kombinácia ochraňuje bunky pred oxidanty tvoriacim stresom. Quickcap zoženiete aj vo variantoch Brain, Sport a Sun. 
Cena: 21,90 € za 1 set - 7 kapsulí a fľaša, v boxe jedna fľaša a jedna kapsula

Musím priznať, že z tohto produktu som trošku vedľa. Naozaj príjemne chudí, hlavne keď si vodu vo fľaške dáte na pár hodín do chladničky. Nápoj veľmi dobre osvieži a či naozaj funguje a skrášľuje po jednej kapsuli povedať neviem, ale prezradím vám, že v septembrovom boxe som mala ďalšiu kapsulu a pár ďalších som si už zaobstarala, takže po testovaní bude článok. 

Celkovo hodnotím tento box známkou 1-. Telové mlieko a CC krém sú ok produkty, lak na nechty ma potešil. Ale nápoj krásy a gél na obočie potiahli tento box na skvelé hodnotenie. Čo na tieto produkty hovoríte vy? Páčil by sa vám takýto box?

Ak by vás zaujímalo aj iné zloženie boxu, tu je malý náhľad do Veronikinho boxu. Link na jej článok je pod fotkou. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára