štvrtok 13. októbra 2016

Kozmetické adventné kalendáre 2016

Ahojte!
Minulý rok bol môj článok o kozmetických adventých kalendároch veľmi úspešný a ešte doteraz ho vyhľadávate. Má naozaj veľa zobrazení, čo ma veľmi teší. To je dôvodom, prečo som sa rozhodla urobiť menší prehľad kozmetických kalendárov aj tento rok.

Možno si hovoríte, že je ešte skoro, ale podľa mňa nie je. Niektoré kalendáre sú veľmi rýchlo vypredané, preto je lepšie zaobstarať si ich čím skôr. Ja som kalendárov vybrala len pár, pretože nejaké kalendáre so vzorkami parfémov alebo krémov ma veľmi nezaujali. Ale týchto pár ma zaujalo, a preto vám ich  chcem ukázať. Možno nájdete aj niečo, čo by sa páčilo vám. 





zdroj

Prvý kalendár, ktorý som sa vám rozhodla ukázať je ten, ktorý som si sama objednala. Je to Amazon Beauty adventný kalendár, ktorý je naplnený produktami, ktoré môžete na obrázku vidieť. Kalendár stojí 49 € a napriek jeho vysokej cene je od 1. októbra vypredaný. 
Produkty v ňom majú mať celkovú hodnotu okolo 250 €, to presvedčilo o jeho kúpe aj mňa. Posielať sa má od polky októbra a ja nebudem vedieť vydržať a budem sa veľmi tešiť na december. Takže od prvého decembra uvidíte na FB stránke Pinkshaaark každý deň fotku, čo v kalendári bolo. 

zdroj

Tento rok ma zaujal aj tento kalendár od Parfumérie Douglas. Pár kusov sa ešte dá zohnať a ja som vo fáze uvažovania, či si ho objednať. Produkty, ktoré sa v ňom ukrývajú som už videla, hlavne preto ma zaujal. Jeho cena je 29,99 € a zohnať sa dá v Parfumérií Douglas alebo online. 
Produkty, ktoré v ňom nájdete sú miniatúrky, ale aj plné balenia. Obsahuje nejakú dekoratívku, vône, ale aj krémy a drobnosti pre pánov. 


zdroj

Značku Maybelline mám veľmi rada, preto nie je veľkým prekvapením, že ma zaujal aj tento kalendár. Dlho som špekulovala, že si ho objednám, ale myslím, že by toho už bolo veľa a nestíhala by som produkty spotrebovať. Takže Maybelline je u mňa na rade na budúci rok.
Jeho cena je 39,95 € a produkty, ktoré sa v ňom nachádzajú môžete vidieť na opačnej strane kalendáru. Najviac ma zaujalo, že v kalendári je toooľko dekoratívnej kozmetiky, že by som nevedela, čo na seba napatlať skôr. 


zdroj
Artdeco produktov nemám až tak veľa a rada by som ich vyskúšala. Preto ma zaujal aj kalendár práve tejto značky. Kalendár stojí 49,95 € a v jeho vnútri sa ukrýva veľa dekoratívnej kozmetiky. Veľmi ma láka, no od jeho kúpi ma odradila jeho cena.

zdroj

Adventný kalendár od Lookfantastic bol minulý rok vypredaný za rekordné 2 týždne. Tento rok ich vyprodukovali viac a ešte stále sa dajú zohnať. Majú však hrdú cenu 89,95 €, čo som ja nebola ochotná do kalendáru investovať. Na stránke píšu, že produkty budú v hodnote 330 €. Ja sa chcem najskôr pozrieť, čo všetko bude vo vnútri a možno ho skúsim na ďalší rok. 

Beauty adventné kalendáre samozrejme nájdete aj u značiek Benefit, či Body Shop. No tie ma až natoľko nezaujali, pretože majú až príliš prehnané ceny. Z drogériových značiek som postrehla len vyššie spomínaný od Maybelline, ale jeden vydala aj značka Essence. Ten ma nezaujal, pretože je podľa mňa určený pre mladšie dievčatá. 

Pre milovníčky lakov na nechty som vybrala aj dva kalendáre s lakmi na nechty. 

zdroj

Prvý je trošku drahší. Jedná sa o kalendár s lakmi na nechty od Essie. Essie laky mám veľmi rada a zbožňujem ich výber farieb. Vždy tam niečo nájdem. 
Tento kalendár stojí 39,95 € a obsahuje 5 lakov v originálnej veľkosti, 7 mini lakov, 3 produkty na starostlivosť o nechty, dvakrát nálepky na nechty v rôznych dizajnoch a 7 ďalších prekvapení od značky Essie. Myslím, že milovníčky lakov na nechty si prídu na svoje.

zdroj
Posledným kalendárom, ktorý som dnes vybrala je tento od Technic. Tento kalendár stojí 19,99 € a obsahuje 24 lakov na nechty v najrôznejších farbách. Už stačí len nalakovať každý prst inou farbou :D

Ako ste na tom vy? Zaobstaráte si nejaký adventný kalendár s kozmetikou, či radšej klasický s čokoládkami? Čo hovoríte na tieto kalendáre alebo aké kalendáre zaujali vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára