utorok 1. novembra 2016

Pinkbox - Stay gold editon

Ahojte!
Vo februári tohto roku som dostala posledný Doubox, ktorý bol skvelý. Musím priznať, že veľakrát sa mi páčil viac ako Glossybox. Žiaľ, tento box skončil a ja som sa tento mesiac rozhodla hľadať zaň náhradu. 
Pred dvomi alebo tromi rokmi som pár mesiacov odoberala aj Pinkbox, a pretože sa vraj odvtedy zlepšil, rozhodla som sa k nemu vrátiť a dať mu šancu. 




Normálne býva aj Pinkbox v ružovej krabičke, no tentokrát sa jedná o Stay Gold edíciu, preto je aj krabička zlatá. Musím povedať, že mne sa ten dizajn páči aj nepáči zároveň. Niečo na mňa pôsobí rušivo.


Čo sa týka produktov, tak hlavný rozdiel medzi Pinkboxom a Glossyboxom je ten, že v Glossyboxe sú značky, ktoré možno nie sú také známe a väčšinou sú to značky z vyšších cenových kategórií. V Pinkboxe naopak môžete nájsť najmä drogériové značky. 
V cene týchto boxov nie je rozdiel, každý stojí 15 €.

Poďme sa však podrobnejšie pozrieť na obsah tohto boxu...


Schlaebens
Luxus Maske
Táto luxusná maska obshuje zlato, šampanšké, kaviár a perly. Za úlohu má aktivovať cirkuláciu krvi v pleti, dodávať hydratáciu, pleť rozmaznať a zjemniť. 
Cena: 0,99 € za 2 x 5 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Prvým produktom z tohto boxu je maska, ktorá v Glossyboxe býva ako prídavok navyše. Tým nechcem naznačiť nič zlé. Maska sama o sebe ma potešila, túto luxusnú verziu som ešte neskúšala. 


Callusan
Callusan cream foam 
Tento penový krém dodáva pokožke hydratáciu, vyživuje ju a ohrieva pomocou mandľového oleja a zázvoru. Efektívne pôsobí na prirodzené prekrvovanie chodidiel.
Cena: 4,99 € za 50 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Musím povedať, že na starostlivosť o chodidlá až tak nie som. Natieram si ich normálnym telovým mliekom a extra produkty na nohy si nekupujem. Posnažím sa ho minúť, ale určite to potrvá. 


Herbal Essences
clearly naked daily clean shampoo
Ponor sa do príjemnej sviežej vône bielych jahôd a mäty. Jemný šampón sa stará o prirodzenú starostlivosť o vlasy. Neobsahuje silikóny ani žiadne farbivá. 
Cena: 2,29 € za 250 ml, v boxe plné balenie

Už dlhú dobu som nemala žiadny šampón od tejto značky, preto som sa potešila. Som zvedavá, aký bude.



Maxfactor
False Lash Effect Mascara
Táto riasenka vytvára efekt umelých rias. Riasy perfektne oddelí, vytočí a dodáva neuveriteľný objem. 
Cena: 11,99 € za 13,1 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Riasenku od Maxfactoru som ešte nikdy neskúšala, takže určite potešila. Navyše k nej bola celkom veľká vzorka make-upu. 


Demak Up
Expert cotton pads
Efektívne odličovanie začína s týmito vatovými tampónikmi. Ich špeciálna štruktúra zaručuje rýchle odlíčenie a zbavenie sa nečistôt usadených na pleti. 
Cena: 1,95 € za 75 ks, v boxe plné balenie tohto produktu

Vatové tampóniky sa hodia vždy, no v beauty boxoch by som si ich naozaj neželala. Každopádne ich využijem, ale škoda, namiesto nich tam mohlo byť niečo iné.


Lord & Berry
Shade Kajal 
S touto ceruzkou na oči sa dá ľahko a rýchlo vykúzliť očný make-up. Ceruzka je ideálna na ostré hrany, ale aj na smokey eyes look. 
Cena: 9,90 € za kus

Ja nepoužívam ceruzky na oči, maximálne nejakú pleťovej farby. U mňa využitie nenájde, ale u niekoho iného môže. Buď ju niekomu podarujem alebo ju uvidíte v najbližšej giveaway. 


Navyše bola do boxu pridaná vzorka knižky (vzorka preto, že knižka nie je celá, je to len jedna kapitola) a zlaté tetovačky. 


Každý mesiac pri Pinkboxe je aj časopis. Tentokrát to bol časopis Petra. 

Úprimne, ja z tohto boxu nie som nadšená. Celkovo by som ho hodnotila známkou 4. Sú v ňom produkty, ktoré využijem, ale až natoľko ma nezaujali. Pena na nohy a ceruzka na oči ma vôbec nepotešili. Ale to je len môj osobný názor, je mi jasné, že niekoho tento box môže potešiť. 
Pinkbox uvidíte ešte dvakrát a ak budem sklamaná, tak už ho nikdy viac neobjednám. Ak to bude v novembri a decembri lepšie, tak si to ešte premyslím.

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára