streda 30. novembra 2016

Druhý swap s nikkienka.blogspot.sk

Ahojte!
Dnes pre vás mám opäť raz swap. S Veronikou z blogu nikkienka.blogspot.sk sme sa zase dohodli na výmene balíčkov.


A preto, aby to nebolo opäť to isté, tak sme si vymysleli 6 tém, ktoré sme mali splňiť a takto vybrané produkty odoslať tej druhej. Musím povedať, že ma to veľmi bavilo, dokonca som si pri niektorých témach aj dosť natrápila. 

Keď mi prišla krabička od Veroniky veľmi som sa tešila a bola som zvedavá, čo sa v nej ukrýva. Vás nebudem dlho napínať a môžeme sa spolu pozrieť, čo som si v tejto škatuľke našla.



Každá z nás vymyslela tri témy. Prvou z mojich troch bol produkt, ktorý sa práve nosí alebo nejaký kozmetický trend. 

Veronika píše: Na pár tvojich fotkách som si všimla, že ti veľmi sedia červené a celkovo výraznejšie rúže. Takže jasný kozmetický trend, ktorý sa práve nosí a pôjde aj tebe je úplne jasný. Navyše tekuté rúže a rúže s matným efektom sú top vecami roku 2016. Povolila som si vybrať ti hneď 2 odtiene, ktoré ti budú určite sedieť, len dúfam, že som sa trafila do tvojho vkusu.

Pri tejto úlohe sme s Veronikou mysleli veľmi podobne, to však uvidíte v jej článku. Produktov na pery od značky Essence nemám veľa. Možno jeden rúž a nejaký zafarbený balzam. Tieto dva sa mi veľmi páčia a som zvedavá na to, aké budú. 





Druhou úlohou bolo vybrať produkt, ktorý som sama ešte nevyskúšala. 

Veronika píše: Pri tejto téme som sa troška zapotila, pretože mi najskôr absolútne nič nenapadlo. Až po úplnom zamyslení sa a doslova poobzeraní som zistila, že hneď vedľa mojej práce je obchod Pupa Milano a od nich som predsa nikdy nič nemala! Vybrala som ti ultrašikovný krémový korektor v najbledšom odtieni, ktorý by mal mať nastaviteľné krytie. Vyskúšaj :) (pssst, kúpila som si ho nakoniec aj ja. Tiež ho chcem skúsiť).

Korektory veľmi rada používam a ešte radšej skúšam nové a objavujem tie, ktoré mi vyhovujú viac ako ostatné. Som zvedavá, aký bude tento. Od tejto značky som ešte žiadny korektor nemala, tak sa z neho vytešujem. 





Treťou témou, ktorú som vymysela bol jesenný alebo zimný produkt, ktorý vždy musím mať. 

Veronika píše: Viem, že tento produkt ťa asi veľmi neprekvapí, ale je to presne ten produkt, ktorý mi v zime pomáha. Práve vtedy som totižto veľmi vysušená a moja pleť trpí. Vtom vždy prichádza môj záchranca hojivý zázrak v rôznych "príchutiach" a z toho najhoršieho ma dostane preč. Dúfam, že pomôže a zachráni túto zimu aj teba.

Keď som bola na strednej vždy som mala hojivý zázrak. Potom som sa však už k Oriflame až tak často nedostala a začala som skúšať iné produkty. Potešilo ma však, keď som ho rozbalila. Už som ho stihla vyskúšať ja, ale aj môj priateľ. Nie len, že krásne vonia, ale zachránil nám pery a dokonca aj od vreckoviek odraté nosy. 




Prvom témou, ktorú mi nadiktovala Veronika bol produkt, ktorý ma veľmi prekvapil. 

Veronika píše: Na začiatku októbra na Slovensku otvorila brány svojho sveta celosvetovo uznávaná kozmetická značky Nyx. Bola som na prvom dni otvárania a bolo to totálne šialenstvo. Každá baba si chcela odniesť aspoň jeden produkt od nich a produkty v regáloch sa rýchlo míňali. Okrem iného som si domov doniesla špirálu doll eye, ktorá ma doslova šokovala. Je to pre mňa zatiaľ úplne najlepšia špirála, akú som kedy mala. Dopriala som ju samozrejme aj tebe.

Značku Nyx mám rada, no riasenku tejto značky som si nikdy nekúpila. Som na ňu veľmi zvedavá, keď ju Veronika tak vychválila. Kefka vyzerá sľubne, uvidíme, čo dokáže s mojimi riasami. 



Druhým zadaním, ktoré som od Veroniky dostala bolo colorful. A teda nejaký viacfarebný alebo farebný produkt. 

Veronika píše: Farby a celkovo farebnosť doslova milujem a práve preto som vybrala túto tému. Od začiatku som vedela, že práve túto vec ti musím v našom swape dať, keďže ja mám tú istú sadu a je úplne super. Nie len že sa dá využiť ako očné linky, očné tiene, ale aj ako kontúrka či rúž na pery. Nájdeš tam farby od žltej, cez ružovú, červenú až po čiernu. Vyskúšaj experimentovať a kombinovať.

Tak táto sada ceruziek ma naozaj prekvapila. Toľko farieb! Zatiaľ som ich skúšala len na ruku, ale už som si našla pár farieb, ktoré sa mi extrémne páčia. Keď budem mať viac času skúsim s nimi niečo vykúzliť.




Poslednou témou bol produkt, čo neskutočne dobre vonia.

Veronika píše: Raz som písala článok o mojej najobľúbenešej vôni, bola ňou Volare, ktorá sa hodí najmä na leto. Ale mojou najobľúbenejšou zimnou vôňou je práve táto Amber Elixir. Kupujem si ju už 4 roky vždy práve na zimu keďže je trošku ťažšia a korenistejšia. Minula som z nej už asi päť alebo šesť flakónov a dúfam, že bude vonať aj tebe. :)
Vôňa je inšpirovaná hrejivým a luxusným jantárom, je orientálna, vanilková, drevitá s tónmi lahodných čiernych ríbezlí, koketného otočníka a prepychového santalového dreva.

Na mňa je táto vôňa až dosť ťažká, obľubujem ľahšie svieže alebo sladké vône. Napriek tomu sa mi páči, ale nechám si ju skôr na také večerné posedenia s priateľmi, kde znesiem aj ťažšiu vôňu. 





Ani všetkých 6 tém Veronike nestačilo, a tak mi poslala ešte aj niečo navyše. 

Veronika píše: Môj najobľúbenejší hrnček, z rovnakého pijem každý deň kávu a svoj čajík, ktorý som  ti pribalila tiež. Ak by si náhodou nemala sitko, tak som ti zaobstarala krásne jahôdkové, ktoré sa hodí k čaju - jahoda v šampanskom a taktiež ku sviečke, ktorá ti dúfam spríjemní chvíle nie len počas pitia. 

Ja najradšej pijem sypané čaje, preto takéto dve jahôdky na čaj už mám doma. Táto tretia od Veroniky sa k nim teda pridá. Čajík som ešte nepila, ale vonia prekrásne. Okrem toho aj šálka je veľmi pekná a podobnú nemám. Tieto darčeky ma veľmi potešili. 

Náš druhý swap hodnotím ako vydarený. Dostala som samé skvelé produkty, ktoré ma potešili. Ani jeden z nich som doteraz nemala, preto som na ne veľmi zvedavá. Veronike sa chcem veľmi pekne poďakovať za tento krásny swap. 

Ak by ste chceli vidieť, čo som poslala Veronike ja, tak si pozrite článok Swap s pinkshaaark.blogspot.sk.

Čo hovoríte vy na našu výmenu balíčkov? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára