nedeľa 25. decembra 2016

Kozmetický adventný kalendár 2016 - Accentra

Ahojte!
Včera som vám ukázala adventný kalendár od amazonu, ktorý bol podľa mňa neskutočne dobrý a ak sa bude dať kúpiť aj budúci rok, tak neváham ani sekundu. 
Kalendár od značky Accentra už bol taký, že som rada, že som ho mala, ale viackrát už nemusím. Nebol zlý, ale s kalendárom, ktorý ste videli včera, sa to nedá porovnať. Veď posúďte sami.

Kalendár sám o sebe je v tvare kocky a má veľmi pekný dizajn, pri ktorom hneď zbadáte, že sa jedná o kozmetický kalendár. Okienok je klasicky 24 a sú rozmiestnené po 4 stranách tejto kocky.


Tento kalendár som sa rozhodla si kúpiť, pretože som značku accentra nepoznala, tak som chcela opäť vyskúšať niečo nové. Kalendár som kupovala v akcii - ku beauty boxu Miabox sa dal objednať za 19,95 €, ale zohnať sa dal aj na internete (napr. amazon za 23,99 €). 

Poďme sa však spoločne pozrieť, čo všetko sa v tomto kalendári ukrývalo...





V okienku číslo 1 sa ukrýval rúž tmavej fialovo-červenej farby. Veľmi pekný odtieň, rúž je krásne krémový a určite ho využijem. Ale skôr na jeseň. 



V okienku číslo 2 sa nachádzal malý čierny pilníček na nechty. Jasné, pilník využijem, ale v kalendári podobného typu by som ho ozaj mať nemusela. 



Okienko číslo 3 bolo veľké sklamanie. Takýchto aplikátorov mám doma veľa, pretože ich vyťahujem z každej paletky očných tieňov. Občas ich použijem, keď je to naozaj nutné, ale ďalšie už rozhodne nepotrebujem. 




Okienko číslo 4 ukrývalo mini lak na nechty v peknom hnedom odtieni s nádychom sivej. Páči sa mi, že je taký maličký, pretože normálne laky na nechty spotrebujem len veľmi zriedkavo. Častejšie sa stáva, že ich vyhodím, lebo sú už vyschnuté.




V okienku číslo 5 boli vianočné nálepky na nechty. Nemám ich kedy využiť, keďže si nechty môžem lakovať len keď mám dovolenku. Poputujú teda ďalej, ale vyzerajú veľmi pekne.





Mikulášske okienko ukrývalo balzam na pery v červenom obale so zlatým napísom. Vyzerá celkom vianočne, čo poviete? Vonia veľmi jemne, je priehľadný. Ešte som ho neskúšala, no do kabelky bude určite dobrý.



Okienko 7 ukrývalo maličký štetček zrejme určený na pery. Pre mňa opäť nevyužiteľný produkt, ktorý niekomu podarujem.



V okienku číslo 8 bola kontúrovacia ceruzka na pery v peknom jesennom odtieni. Podobnú ešte nemám, preto nájde miesto v mojej kozmetickej zbierke.



V 9. okienku sa ukrývala pomôcka pri lakovaní nechtov. Ja nič také nepoužívam, takže opäť produkt, ktorý posuniem niekomu, kto ho využije.



Po otvorení 10. okienka som v ňom našla malú špongiu, určenú na aplikáciu make-upu. Žiaľ, ani tento produkt nevyužijem, preto mu taktiež nájdem adoptívnu mamu.




11. decembra oslavujem narodeniny, preto som bola zvedavá, čo nájdem v okienku číslo 11. Objavila som v ňom mini paletku 4 očných tieňov v nude odtieňoch. Tá sa mi veľmi páči, ale ešte neviem, či si ju nechám, pretože radšej používam paletky s väčším výberom odtieňov.



V 12. okienku boli strieborné kamienky na nechty. Ja si nechty lakovať nesmiem, preto zrejme ani nevyužijem tieto ozdôbky.



Okienko číslo 13 ukrývalo čiernu kajalovú ceruzku na oči. Nejaké ceruzky na oči doma ešte mám, ale veľmi ich nevyužívam, preto aj tejto nájdem domov, v ktorom nájde niekoho, kto ju využije.



V 14. okienko bol aplikátor na očné tiene. Takéto aplikátory ja nevyužívam, preto aj tento pôjde ďalej.



V 15. okienku bola riasenka, konečne niečo, čo využijem. Riasenky skúšam veľmi rada, preto som na ňu veľmi zvedavá.




V okienku číslo 16 bol lak na nechty. Má veľmi pekný odtieň, no lak v rovnakom odtieni už mám. A ako som spomínala, tak nechty si lakovať nesmiem.



V okienku 17 bola opäť ceruzka na oči, tentokrát v modrej farbe. Taktiež produkt, ktorý poputuje k niekomu inému.



Okienko číslo 18 ukrývalo strúhatko, ktoré určite využijem.




19. dvierka schovávali rúž v nude farbe. Určite ho vyskúšam, som zvedavá na výdrž rúžov od značky Accentra.



Okienko 20 obsahovalo ceruzku v hnedom odtieni. Táto však nie je na oči, ale na obočie. Na moje prekvapenie má pekný studeno-hnedý odtieň.



Číslo 21 ukrývalo druhú časť pomôcky pri lakovaní nechtov.



22. dvierka obsahovali malé zrkadielko, ktoré nájde miesto v nejakej kabelke.



Predposledné 23. okienko schovávalo lesk na pery. Ja lesky na pery nepoužívam, takže aj tento niekomu darujem.




V poslednom okienku boli opäť očné tiene. Tentokrát odtiene fialovej, jemný pleťový a biely odtieň.

Celkovo kalendár nebol zlý, len sa mne netrafil do vkusu. Takmer všetko boli produkty, ktoré buď nepoužívam, nevyužijem alebo už doma mám podobné. Nechcem tým povedať, že je značka zlá alebo tak, to určite nie. Nejaké produkty si určite nechám a vyskúšam. Niektoré vám dám do pripravovanej giveaway a niektoré podarujem. Tento kozmetický kalendár by som skôr odporúčala mladším dievčatám, ktoré s kozmetikou začínajú.

Čo hovoríte vy na tento kalendár? Páčil by sa vám? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára