utorok 10. januára 2017

Glossybox - Golden Christmas Edition

Ahojte!
S edíciou Golden Christmas od Glossyboxu prichádzam trošku oneskorene ako by som mala. Bola to vianočná edícia známeho beauty boxu. Ja som však v decembri písala ešte o novembrových boxoch a keďže ich bolo celkom dosť, nechcela som hneď pridávať aj tie decembrové. 


Táto edícia Glossyboxu bola vytvorená extra k Vianociam. Bežne Glossybox stojí 15 € a obsahuje 5 produktov pleťovej alebo dekoratívnej kozmetiky v plnom, cestovnom alebo mini balení, niekedy aj len maličké vzorky. Tento špeciálny vianočný box obsahoval 6 produktov a všetky v plnom balení. Jeho cena bola 29 €. 




Dizajn boxu bol veľmi pekný - zlatá škatuľka s bielymi hviezdičkami. Po otvorení boxu na mňa hneď vykukol Glossy Magazin, ktorý bol previazaný trblietavou zlatou stužkou. 


Po vybratí magazínu som zbadala všetky produkty, do oka mi hneď padla paletka očných tieňov, ktorá ma hneď potešila... Aké produkty však boli v tejto krabičke? Čítajte ďalej... 



ciaté London
Gelology Top Coat
Top coat zahalí lak vysoko lesklým gélovým efektom. Jeho ultra jemné pigmenty sa starajú o žiarivé farebné akcenty, jeho formula o dlhú výdrž a maximálnu flexibilitu. Zaručuje neodlupovanie laku a výdrž do 10 dní.
Cena: 13,95 € za 13,5 ml

Laky od značky ciaté mám veľmi rada. Mám ich hrozne veľa, no žiadnemu laku neverím, že vydrží 5 dní, nie to ešte 10. Teraz si ani veľmi nemôžem lakovať nechty, takže som ho ešte nevyskúšala, no v marci mám dovolenku, tak ho vyskúšam a dám vedieť, či splňuje to, čo sľubuje.


Avancé+
Invisible Pores Night Detox Micro Refining Serum
Toto sérum je malým zázrakom. Jeho sila pôsobí celú noc. Pôsobí antibakteriálne a protizápalovo, minimalizuje čistiaci proces, bojuje proti zväčšeným pórom. Zlepšuje celkový výzor pleti. Vitamín B5 a kyselina salicylová podporujú tvorbu kolagénu a obnovu buniek, čím pleti dodáva zdravší vzhľad a pleť je revitalizovaná. 
Cena: 39,00 € za 30 ml

Toto sérum na pleť je veľmi príjemné. Používam ho taktiež na noc, naozaj mi trošičku zmenšuje póry. Jediné, čo mi trošičku prekáža je, že keď si ho natriem v trošičku hrubšej vrstve, tak sa počas noci nevsiakne. Stačí jemnučká vrstva, ktorá sa síce vsiakne, ale čo sa týka hydratácie, tak tá mi nestačí. Možno bude po spotrebovaní tohto produktu môj názor iný, tak uvidím...




Babor
Ampoule Concentrates
Malé ampulky, veľký účinok! V prípade tejto limitovanej edície sa ukáže ich sila pre pleť hneď sedemkrát. Každá dvojmililitrová ošetrujúca jednotka v ušľachtilom skle ošetruje pleť hneď po nanesení, dodáva hydratáciu a pleť vyživuje pomocou lipidov. 
Cena: 19,00 € za 7x2 ml

Ampulku od značky Babor som už mala aj v Amazon adventnom kalendári, takže už viem, aké zhruba sú. Tieto používam dvakrát do týždňa pred spaním. Pleť je ráno hebká a hydratovaná. Koncentrát, ktorý je v ampulkách na pleti nelepí, nijakým spôsobom ju nedráždi. Používala som už aj iné ampulky, tak som uvažovala, že urobím nejakú porovnávaciu recenziu.



etre belle cosmetics
Lip Twist Pencil
Či jemný nude look alebo intenzívna farba - ty rozhodneš, ako má vyzerať. Hydratuje ako balzam, farbí ako rúž, leskne sa ako lesk. Táto praktická ceruzka sa nemusí strúhať, stačí ju len trošku potočiť. Má pevný obal, vhodná do každej kabelky.
Cena: 15,30 € za 30 ml

Táto ceruzka na pery ma veľmi potešila. V poslednej dobe mám na perách rada buď niečo, čo neprehliadnete alebo niečo jemnučné nenápadné. Veľmi som si obľúbila aj zafarbené balzamy na pery (napr. maslá na pery od Astoru, alebo aj Babylips od Maybelline). Táto ceruzka je veľmi podobná, veľmi dobre hydratuje, no dodáva aj farbu. Ja som ju dostala v jemnej ružovej farbe, ktorá sa mi páči. 




Absolute New York
Icon Eyeshadow Palette 
12 perfektne k sebe pasujúcich odtieňov, pekné široké zrkadielko a obojstranný štetček - viac nie je treba. Paletka je inšpirovaná prírodnými tónmi, ktoré sú jemné, prirodzené a majú metalické odlesky. S týmito odtieňmi sa dá vykúzliť akékoľvek líčenie - jednoduché, komplikovanejšie, jemné ale aj večerné.
Cena: 16,95 € za 16,6 g



SKIN&CO Roma 
Truffle Therapy Cleansing Oil
Ušľachtilý extrakt z hľuzovky je exkluzívna prísada tejto dvojfázovej čistiacej emulzie. Počas toho, kým olej zbaví pleť čiastočiek prachu a nečistôt a bez námahy odstráni aj vode odolný make-up, podporuje luxusný extrakt produkciu kolagénu a posilňuje ochranný mechanizmus pleti. Bio arganový olej, olej zo sladkých mandlí a ružový olej pôsobia upokojujúco. Tento produkt neobsahuje parabény ani minerálne oleje.
Cena: 27,00 € za 200 ml

Produkt na čistenie pleti poteší vždy. Hlavne keď aj funguje. A tento funguje bezchybne. Oči odlíči už pár prešuchnutiami, s čím som veľmi spokojná. Okrem toho pleť ani okolie očí vôbec nevysušuje. Naopak, zanecháva mastný film, ktorý ja do pleti trošičku vmasírujem a zbytok dávam dole pomocou pleťovej vody alebo micelárky. 


Celkovo hodnotím tento box známkou 1. Podľa mňa sa veľmi podaril. Nie je v ňom ani jeden produkt, ktorý by som dala preč. Všetky využijem a som s ich výberom veľmi spokojná. Cena tohto boxu bola síce vyššia ako inokedy, ale mne sa to aj tak oplatilo.

Čo hovoríte na tento box vy? Páčil by sa vám? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára