piatok 6. januára 2017

Lush - tuhý šampón, sprchovacie želé, píling na pery

Ahojte!
Určite poznáte značku Lush a ich krásne voňajúce produkty do kúpeľa. Ja ich zbožňujem a vždy keď mám možnosť, tak sa v ich predajni zastavím a pár bômb do kúpeľa si zaobstarám...


Na konci novembra sme sa s priateľom vybrali do Prahy, kde sme strávili pár príjemných dní. Prahu nám ukázala moja teta Katka, ktorá nás vzala na všelijaké pamiatky, ukázala nám rôzne zaujímavé miesta. Praha sa nám zapáčila natoľko, že by sme sa tam chceli vrátiť, pretože sme nestihli všetko. Raz sme takto prechádzali nákupným centrom, v ktorom mi Katka ukázala predajňu Lush, pretože ona má ich produkty tiež rada. Na chvíľku sme do predajne vošli a ja som si za tú chvíľku stihla vybrať tri produkty, ktoré vám chcem ukázať a niečo málo o nich povedať...


Prvým produktom je tuhý šampón Honey i washed my hair, ktorý vonia sladko ako karamel a med. Zaujal ma hlavne vôňou, ale aj svojím účinkom. Obsahuje med, ktorý má vlasom dodávať hebkosť a lesk. Okrem toho obsahuje pomarančový a bergamotový olej, ktoré nielen príjemne voňajú, ale vlasy vyživujú a hydratujú.


Na začiatku používania tohto produktu som mala veľký problém s jeho konzistenciou. Predsa len vyzerá ako mydielko a na to zvyknutá nie som. Používam tekuté klasické šampóny. Tento tuhý šampón som si napenila v rukách a penou si umyla vlasy. Toto fungovalo skvelo, no mala som pocit, že nemám vlasy dostatočne umyté. Preto som ním párkrát prešla po dĺžke vlasov a ešte raz poriadne napenila a následne zmyla. Šampónu sa míňa máličko, preto dlho vydrží.


Moje vlasy sa po ňom pekne lesknú, sú jemné a vôbec nie sú vysušené. Vlasy mi po ňom pekne jemne voňajú. Po dvoch dňoch si ich musím opäť umyť, čo sa mi stáva aj pri iných šampónoch. Celkovo sa mi tento tuhý šampón veľmi páči a keď budem mať možnosť zakúpim si ho znovu.



Druhým produktom je Refresher shower jelly, čo je srandovné žlté sprchovacie želé. Vonia veľmi sviežo po citrónoch, čo sa mne naozaj páči. Toto želé odporúčajú skladovať v chladničke. Po vybratí z chladničky sa môže používať normálne ako sprchový gél. Takto ochladené želé stimuluje prirodzený prietok krvi a osviežuje celé telo.



Toto sprchové želé má konzistenciu ako skutočné želé. Je však celkom pevné, a tak sa s ním dobre pracuje. Produkt sa rozdelí po celom tele. Pokožku vôbec nevysušuje a nerozvonia len celú kúpeľnu, ale aj pokožka po ňom krásne sviežo vonia. Taktiež sa pomaličky míňa, ale hlavným dôvodom, prečo som si ho veľmi obľúbila je, že sprchovanie s ním je zábava. 




Posledným tretím produktom je Bubblegum lip scrub, ktorý som si vybrala kvôli jeho rozkošnej farbe a úžasnej vôni. Píling napomáha zbaviť sa drsných pier, čo dosahuje pomocou cukru. Navyše obsahuje jojobový olej, ktorý pery hydratuje.



Tento píling na pery nie je môj prvý, už som jeden od Lush mala a už vtedy som bola veľmi spokojná. Pery sú po ňom zbavené šupiniek, prekrvené a hlavne hydratované. Na takéto pery je radosť nanášať rúž. 


Čo hovoríte vy na tieto produkty? Máte radi značku Lush alebo ste ju ešte neskúšali? Aké produkty by ste chceli vyskúšať? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára