utorok 17. januára 2017

Miabox - Calm down for Christmas

Ahojte!
Dnes pre vás mám opäť jeden beauty box. Tentokrát ide o Miabox, ktorý ste na tomto blogu ešte nevideli. Hoci je už môj tretí, doteraz som nestíhala pridávať Glossybox, Pinkbox a ešte aj Miabox. Ale ak by vás zaujímali aj predchádzajúce dva boxy, tak napíšte do komentára. 



Miabox chodí v papierovej krabici, v ktorej nenájdete žiadny pekný boxík. Možno by niekto z toho bol sklamaný, no ja už tých boxíkov mám toľko, že neviem, čo s nimi. 

Ďalším rozdielom je, že tento box si nemôžete objednať na štvrť, pol alebo celý rok. Glossybox je tiež možné objednať na dobu neurčitú a dostaváte ho tak dlho, kým nedáte výpoveď. Pri Miaboxe je ťažšie ho dostať. Musíte si ho objednať každý jeden mesiac a jeho množstvo je obmedzené, preto ho nemávam každý mesiac.


Normálne býva v Miaboxe 5 až 6 produktov. V tejto vianočnej edícií Calm down for Christmas bolo produktov viac. A aké to boli? Čítajte ďalej...


Miabag
V boxe bola ako prvý produkt táto malá kabelka alebo taštička na šminky. V popise produktov k nej nie je nič napísané, preto neviem, aká má byť jej cena alebo kto je jej výrobca. Mne osobne sa páči, no ako kabelku ju určite nosiť nebudem. Nechám si ju skôr ako kozmetickú taštičku.






Ikos
Mysliaci rúž
Tento mysliaci rúž má špeciálne hydratačné zložky, ktoré reagujú na kyslosť pokožky. Farba rúžu sa zmení z od svetlej ružovej až po čerešňovú červenú alebo aj broskyňovú. Vydrží aj bozky a drží pár hodín.
Cena: 14,50 € za 3,5 g, v boxe plné balenie

Tento rúž ma veľmi potešil. Je v trblietavej zlatej farbe, no po chvíľku zmení farbu. Jeden deň je svetlý ružový, iný deň má intenzívnejšiu farbu. No najlepšie na ňom je to, že keď sa vám krémová vrstva z pier vytratí, na perách ostáva jemná ružová farba, ktorá drží až do odlíčenia. Viac bude v samostatnej recenzii.


Callusan
Prírodný píling na nohy
Efektívne odstránenie zatvrdnutej kože s prírodnými zložkami. Ideálna príprava na príchod ošetrujúcich a hydratačných produktov. Vďaka maličkým čiastočkam z kôstok marhúľ odstraňuje odumreté bunky a kožu, všetko však jemne a šetrne. Chodidlá budú hladšie, jemnejšie a lepšie prijmú iné produkty. 
Cena: 7 € za 100 ml, v boxe plné balenie

Musím priznať, že extra produkty na nohy si nekupuje. Pílingujem si ich tým istým pílingom ako zbytok tela a funguje to. Neviem ako často by som tento produkt využila, preto ho posuniem ďalej. 



Sofri Color Energy
Anti Age Ampoules
Ampulky na pleť sú doplňujúcou starostivosťou o pleť. Unavenej a fádnej pleti dodávajú energiu a zdravšie vyžarovanie. 
Cena: 11 € za 2x2 ml, v boxe plné balenie

Pleťové ampulky sa v poslednej dobe stali súčasťou mojej rutiny. Ich účinky som si veľmi obľúbila a mojej pleti naozaj pomáhajú. Aké sú tieto ešte neviem, pretože mám ešte nejakú zásobu ampuliek od iných značiek.


Kiara Sky
Professional Nail Lacquer
S pokrokovou formulou, ktorá neobsahuje formaldehyd, toluén ani DBP. Tento lak je vysoko pigmentovaný, zabraňuje lámaniu nechtov a dodáva sklenený efekt. Fľaštička je vybavená precíznym štetčekom, ktorý bol špeciálne vyvinutý na podporenie pigmentácie laku.
Cena: 12,00 € za 15 ml, v boxe plné balenie 

Laky na nechty nemôžem používať, preto uvidím, kam poputuje tento. Odtieň je zaujímavý, taký vo svojej zbierke ešte nemám, ale zbytočne by mi na poličke schol. 



Rain Soul
Krása pomocou aktivovania, oživenia a detoxikovania
Toto maličké balenie obsahuje antioxidanty ako 8-10 porcií ovocia, 8-10 porcií zeleniny a 2-3 dávky zdravých omega kyselín. Skutočne obsahuje 30-krát viac živín ako ktorékoľvek ovocie. Rain Soul obsahuje vzácny olej zo semiačok čiernych malín, semiačka čiernej rasce a hrozna.
Cena: 3,30 € za 1 ks

Rain Core
Krása pomocou dotankovania, nabitia a ochrany
Jednoduchý koncept k zamilovaniu si - koncentrát zo zelených semiačok pre ochranu pred oxidantami a pre posilnenie imunitného systému. Praktické ako na doma, tak so sebou do kabelky, v prípade únavy. Toto balenie obsahuje semiačka medvedice lekárskej, olej zo semiačok čiernej rasce, ostropestrec mariánsky a pšeničnú trávu. Dodáva 3-krát viac ochrany pre oxidačnými látkami ako ktorékoľvek ovocie či zelenina. 
Cena: 3,30 € za 1 ks

Tieto dva produkty ma veľmi potešili. Rada skúšam niečo podobné a už som vyskúšala aj nápoj na krásu, či aj malú ampulku na vypitie. Toto ma však zaujalo ešte o trošičku viac, no ešte som to neskúšala. Potom dám vedieť, aké to bolo. 


Callusan
Prírodné telové mlieko 
Dlhodobo hydratujúce mlieko určené na chodidlá a nohy obsahuje výlučne prírodné zložky. Obsahuje aloe vera, ktoré pokožku upokojuje a chladí, jojobový olej, ktorý dodáva hydratáciu a pleť robí hebkú a jemnú. Zároveň campher pôsobí na prekrvenie pokožky. Tento krém je bohatý na minerálne látky, vitamíny a amínokyseliny, ktoré dodávajú hydratáciu a predchádzajú rôznym iritáciám pleti. 
Cena: 13,50 € za 300 ml, v boxe plné balenie

Ako som už napísala, extra produkty si na nohy nekupujem. Krémujem si ich tým istým krémom ako aj zbytok tela. Tento krém si však nechám, pretože na nohy po holení sa môže hodiť. 


Mike George 
Die 7 Ahas
Kniha, ktorú som ešte ani neotvorila a ani neplánujem. Rozhodla som sa ju darovať niekomu, kto rád čítam podobné knihy. 


Posledným produktom v boxe bol tento kamienok, ktorý má počas celého roka 2017 nosiť šťastie. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára