nedeľa 26. februára 2017

Glossybox - Love Edition

Ahojte! 
Dnes tu pre vás mám februárovú edíciu Glossyboxu, ktorú som dostala pred dvomi týždňami. 



Februárový Glossybox sa niesol v znamení lásky, čo sa veľmi hodilo k Valentínu. Môžete si to povšimnúť už na tej nádhernej škatuľke. Sú na nej čierne a biele prúžky matné prúžky, cez ktoré je lesklý ružový nápis LOVE. Musím priznať, že krabička na mňa zanechala dobrý dojem, až tak, že som ani nebola zvedavá, čo v nej je a uvažovala som, kam si ju dám. 
Napokon som však boxík otvorila a ako prvé som uvidela magazín, ktorý je v každom Glossyboxe.


Okrem popisu produktov sú v ňom zaujímavé články o kozmetických značkách, o móde, ale aj diy projekt a recept. 


Po vybratí magazínu, rozviazaní mašličky a odstránení papiera som sa dostala k samotným produktom, ktoré som na prvý pohľad vôbec nepoznala a tešila som sa z nových vecí na skúšanie. 



Blend-a-med
3D white 2-phasen perfection whitening pack
Tri dni, dva kroky, jeden žiarivý úsmev! Pokroková bieliaca technológia nechá zmiznúť zafarbenie zubov za krátky čas.
Cena: 8,99 € za 2x75 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Tieto pasty na bielenie zubov propaguje speváčka Shakira. Či to naozaj aj funguje ešte neviem, pretože mám ešte nejaké pootvárané pasty, tak ich musím najskôr spotrebovať. Musím však uznať, že to vyzerá sľubne, aj keď veľmi tomu neverím.



Jeanne Arthes
L´eau de Rose
Jemná a zmyselná, moderná a elegantná, domyslená a rafinovaná - táto vôňa má veľa tvárí. Je perfektným spoločníkom na romantický večer.
Cena: 24,00 € za 30 ml, v boxe plné balenie

Táto vôňa má krásny elegantný obal, ktorý mi hneď padol do oka. Vôňu si však nenechám, pretože je to kvetinová vôňa, v ktorej je cítiť iba ruže. Ja na takéto nie som, preto ju podarujem niekomu, komu sa bude páčiť. 





NutraKiss
Lip plumper
Pripravená na bozky? Tento priehľadný lesk na pery dodáva perám objem pomocou špeciálneho komplexu účinných látok. Na perách zanecháva jemný lesk. A výsledok? Jemné línie sú zjemnené, pery sú elastickejšie a hydratované.
Cena: 19,95 € za 5 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Podobné produkty nevyhľadávam a s týmto mám aktuálne doma dva. Oba z boxov. Prvý som použila dvakrát, tento zatiaľ raz. Mám rada mätovú vôňu, ale nemám rada ten pocit na perách. Najskôr to chladí, no po pár sekundách začne štípať. Efekt to podľa mňa trošičku urobí, ale nie na toľko, aby som to vydržala. Poputuje k niekomu, kto podobné produkty používa.



oOlution
eye love
Toto vegánske sérum je 100 percent len z prírodných prísad. Jeho viac ako 65 aktívnych rastlinných zložiek majú detoxikovať, zmierňovať tmavé kruhy, vyhladiť očné okolie a odstrániť známky únavy.
Cena: 35,00 € za 15 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Ak mám povedať (respektíve napísať) pravdu, tak očné krémy používam veľmi málo. Naozaj len keď si spomeniem alebo náhodou idem do postele skôr. Niekedy je to raz do týždňa, niekedy raz do mesiaca. Na toto proste zabúdam a som na to lenivá. Musím to však zmeniť, pretože sa mi doma nazbieralo niekoľko očných krémov. A mrzí ma, že len tak ležia v šuplíku.



Sans Soucis
Moisture deep moist depot
Tento dvojfázový hydratačný booster bazíruje na cennej termálnej vode z Baden-Baden (mesto v Nemecku). Napúšťa pleť kyselinou hyalurónovou a vyhladzuje jemné vrásky vďaka mandľovému oleju. 
Cena: 28,00 € za 30 ml, v boxe 3 ml tohto produktu

Tento produkt ma potešil asi zo všetkých najviac, aj keď je to len malá vzorka. Už dávnejšie som skúšala krémy od značky Sans Soucis a zbožňovala som ich. Boli to prvé krémy na pleť, ktoré som spotrebovala veľmi rýchlo a hlavne až do poslednej kvapôčky. Preto som veľmi teším na tento produkt. Znie veľmi zaujímavo, tak som veľmi zvedavá, aký bude.


Posledným produktom v boxe bola táto vzorka, ktorá bola do boxu pridaná navyše. Je to vzorka tónovaného krému od značky Biodroga. Ešte som ho neskúšala, ale určite vyskúšam. Len nové produkty rada skúšam, keď mám voľno, pretože keď niekam idem alebo pracujem, tak používam produkty, o ktorých viem, že ma nesklamú a vydržia toľko, koľko potrebujem.


Tento box hodnotím známkou 2. Je to opäť veľmi individuálne, pretože ja nemám rada vôňu ruží a ani pocit leskov a štípania na perách. Inak hodnotím zbytok boxu veľmi pozitívne. Hoci sa produkty k téme podľa mňa až tak nehodili. Napriek tomu som veľmi spokojná a už sa teším na ďalší box. 

Páčil by sa vám tento box?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára