štvrtok 9. februára 2017

Nákupy na amazone

Ahojte!
Opäť raz som nakupovala na stránke amazon. Našla som tam pár vecí, ktoré ma niečím zaujali. Nejaké produkty som aj dlhšie hľadala a našla práve na stránke amazon.de. 





Prvým produktom boli matné tekuté rúže. Je ich presne 16 kusov, z toho jeden som už stihla zapotrošiť. V tomto sete sú matné rúže, ale pár je aj s metalickým efektom. V sete sú farby od nude, cez červenú a fialovú až po metalickú modrú či zlatú. Za ten čas, čo ich mám som si ich poriadne obľúbila. Určite bude recenzia, kde vám ukážem aj jednotlivé odtiene.



O odličovacej handričke som už veľa tohto čítala. Stále som ju obzerala, no až teraz som sa rozhodla si ju objednať. Zatiaľ som ju použila len párkrát, preto vám ešte nič neprezradím, ale po dlhšom testovaní určite bude recenzia. 





Veľmi dobré recenzie som čítala na tento gél na obočie. Po nanesení má schnúť dve minúty. Potom má byť odolný voči vode, Nemá sa rozmazávať alebo stierať. Prišiel mi len pred pár dňami a ja som naň veľmi zvedavá. Recenzia určite bude.



Z amazonu mám aj kefku na tvár od značky Foreo. Je drahšia, no od šéfky som dostala na Vianoce okrem iného aj nejaké peniaze, za ktoré som si ju zakúpila. Kefku už dlhšie používam, ale nechcem nič prezrádzať. Viac bude v recenzii. 




Pre priateľa a jeho mamku som objednala kefku, ktorá funguje úplne tak isto ako Foreo. Má len iný tvar ale inak je veľmi podobná. Taktiež bude recenzia. 



O silikónovej špongii na make-up ste už určite počuli. Ja som na ňu bola veľmi zvedavá, tak som si ju objednala. Už som ju vyskúšala, no viac sa dozviete v osobitnej recenzii.


Hľadala som sivú malú kabelku. Do oka mi padla táto so zlatými detailami a s príveskom v tvare srnky. Mne sa veľmi páči.


Zapáčili sa mi aj tieto obliečky na vankúše. Ešte neviem, či ich dám do spálne alebo obývačky, ale určite im niekde miesto nájdem.

Čo hovoríte na tieto produkty? Ja zbožňujem amazon a rada tam nakupujem. Nielen že produkty mám veľakrát na druhý deň už doma, ale ešte nikdy sa mi nestalo, že by mi niečo prišlo poškodené alebo že by mi niečo chýbalo. Nakupujete aj vy na amazone? Alebo skôr na ebay?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára