pondelok 20. februára 2017

Sanaviva - Bambus Pads, detoxikačné náplaste #naozajtofunguje?

Ahojte!
Dnes pre vás mám recenziu produktu, ktorý som už dlhšie chcela vyskúšať. Jedná sa o detoxikačné náplaste, ktoré sa počas noci lepia na chodidlá. 


Tento produkt príde v balení, v ktorom nájdete 10 bambusových vanúšikov, ktoré sú plnené výlučne prírodnými zložkami, 10 náplastí a návod na použitie. 

Odporúča sa, aby takáto detoxikačná kúra trvala 5-10 dní. Ja som sa rozhodla to skúsiť po dobu 5 dní.  A nie sama, môj priateľ sa rozhodol vyskúšať to tiež. Kúra má zlepšiť spánok, z tela dostať toxické látky, uvoľniť stres, stimulovať nervový systém a napomôcť pri chudnutí.


Jedno balenie obsahuje kúru na 5 dní. V balení nájdete informačný letáčik, 10 náplastí a 10 vankúšikov s bambusovou zmesou. 



Návod na použitie je veľmi jednoduchý. Bambusový vankúšik je potrebné nalepiť popísanou stranou na náplasť a tú potom nalepiť na spodnú stranu chodidla. Náplaste majú ostať na nohách celú noc, pretože majú pôsobiť 6-10 hodín. Tieto vankúšiky majú podivnú vôňu, opísala by som ju ako zadymené drevo s niečím bylinkovým. Prvý večer po nalepení náplaste to vôbec nebol nepríjemný pocit, no po pár minútach som mala pocit, akoby mi niečo prechádzalo nohami. Aby som to lepšie opísala, mala som pocit, akoby mi niečo vychádzalo von. Najskôr som si myslela, že si to len namýšľam, ale ráno mi to isté povedal môj drahý. 



Prvé ráno po odlepení náplaste to ráno vyzeralo takto. Najskôr som rozmýšľala, či sem tieto fotky pridať, pretože mi to príde nechutné. To, čo na náplasti ostalo bolo čierne a malo to podivnú gélovitú lepkavú konzistenciu. Malo to rovnakú podivnú vôňu ako tie vankúšiky, lenže o dosť intenzívnejšiu. 

Druhý večer som zaspala veľmi rýchlo, no ráno som cítila, že mám na nohe niečo vlhké, preto som si hneď išla náplaste odlepiť a nohy vyumývať. Na náplastiach som našla presne to isté, čo deň predtým.

Tretí večer som mala presne taký istý pocit ako prvý večer. Pocit, že mi niečo vychádza nohami von. Rýchlo som zaspala a vstávala som veľmi skoro ráno. Keď som si náplaste odlepila všimla som si, že tej čiernej podivnosti tam už bolo o čosi menej.

Štvrtý večer som rýchlo zaspala. Spala som veľmi pokojne a nerušene. Ráno toho bolo na náplasti zase o niečo menej.

Posledný piaty večer som si náplaste nalepila o čosi skôr ako iné dni, pretože som ráno musela veľmi skoro vstávať. Náplaste som napriek tomu mala na chodidlách takmer 9 hodín. Opäť toho bolo o niečo menej, dokonca vankúšik už nebol úplne čierny. Spala som pokojne a keby som nemusela vstávať, tak by som spala aj dlhšie.


Či to naozaj sú nejaké škodlivé látky, ktoré náplaste z tela vytiahli, si nie som istá. No môžem potvrdiť, že počas piatich dní skúšania tejto kúry, som spávala pokojnejšie a nebudila som sa tak často ako inokedy. Na mojej váhe niečo málo ubudlo, ale neviem, či to môžem dávať za zásluhu týmto náplastiam. Počas dňa som sa cítila lepšie a oddýchnute. Či to naozaj dokázali tieto náplaste alebo to bolo tým, že som verila v to, že to dokážu, neviem nijak potvrdiť ani vyvrátiť. Pre mňa osobne to však fungovalo a určite si ich objednám znovu.

Čo hovoríte vy na tento produkt? Skúšali ste niečo podobné?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára