pondelok 17. apríla 2017

Mini nákup Oriflame


Ahojte!
V marci keď som bola na Slovensku nakukla som do Oriflame katalógu. Zaujalo ma hneď niekoľko produktov, no nechcela som si objednávať nič, čo skutočne nepotrebujem. Preto moja objednávka ostala pri pár produktoch, z ktorých len tri boli pre mňa. 



Súrne som potrebovala masku na vlasy a rozhodla som sa pre túto z Milk&Honey rady. Mala som už telový krém z tejto rady a mala som ho veľmi rada. Presne tak ako ten krém vonia aj táto maska. Má skvelú konzistenciu, ktorá sa mi ľahučko vtiera a masíruje do vlasov. Vlasy mám po nej lesklé, vyzerajú zdravšie a nie sú suché. Maska má 250 ml, s čím si vystačím dlhšiu dobu. Som s ňou veľmi spokojná a keď sa mi naskytne príležitosť, objednám si ju znovu.




Hľadala som aj nový korektor, pretože mi nejaké došli. Do oka mi padol tento rozjasňujúci korektor z Giordani Gold rady. Táto rada na mňa pôsobí veľmi kvalitne a elegantne, preto som sa rozhodla pre tento korektor. Vyzerá veľmi zaujímavo. Je vo forme fixky so štetčekom na aplikáciu. Na opačnej strane stačí stlačiť gombík a korektor sa objaví na štetčeku.
Korektor je naozaj rozjasňujúci, no na moje kruhy pod očami potrebujem niečo s trošku vyšším krytím. Na rozjasnenie je však skvelý a určite mu nájdem využitie.




Chcela som aj novú lícenku. Hneď som si všimla tento produkt a zdá sa mi, že mal byť v katalógu poslednýkrát. Preto som sa rozhodla si ho objednať. A aj keď na tomto produkte bolo napísané, že sú to kompaktné bronzujúce perličky, rozhodla som sa ich používať ako lícenku. Po zmiešaní farieb získam síce krásny lícenkový odtieň, no sú v ňom jemnučké trblietky. Rada nosím aj rozjasňovač, no pri tomto produkte by to už bolo priveľa. Napriek tomu sa mi tento produkt páči ako lícenka, len ju nemôžem používať v kombinácií s rozjasňovačom. Skvelá bude na slnečnú jar a leto.

Čo hovoríte vy na tieto produkty? Máte niektorý z nich?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára