nedeľa 21. mája 2017

Glossybox - wild at heart

Ahojte! 
Vo štvrtok mi prišiel Glossybox. A to by som nebola ja, keby som vám ho hneď nechcela ukázať. Samozrejme ja som to nevydržala a nakukla som doň ihneď. A čo všetko sa v ňom ukrývalo vám predstavím v tomto článku.

Box bol v máji klasický ružový s logom a napísom Glossybox. 



Glossy Magazin mal zaujímavú obálku. Májový Glossybox sa niesol v téme wild at heart. Pod témou som si nevedela predstaviť žiadne produkty, o to zvedavejšia som bola.

V boxe bolo tentokrát 6 produktov a teraz sa na ne poďme pozrieť.


Rodial 
Glamolash mascara xxl
Tento maximalizér rias vyčaruje dokonalý objem v sýtej čiernej farbe. Jemné štetinky tejto riasenky sa starajú o intenzívnu a dlho držiacu koncentráciu farby, zároveň vytvárajú silnejšie a plnšie riasy od skorého rána až po neskorú noc. Včelí vosk vyživuje riasy, karnaubský vosk (vosk získavaný z listov brazílskej palmy) udržuje jemnú textúru a predchádza vytváraniu hrudiek a kolagén sa stará o lesk. 
Cena: 26,50 € za 13 ml, v boxe 6 ml

Od značky Rodial už mám tonikum v spreji, ktoré som si obľúbila, preto som veľmi zvedavá na tento produkt. Podľa toho, to sľubuje vyzerá veľmi zaujímavo. 


Absolute New York
Pure Metal Veil
Prenes tvoje najdivokejšie fantázie na svoje viečka! Tento tekutý očný tieň prináša multidimenzionálne metalické odtiene. Osvieži a ochladí viečko. Nosiť sa dá sólo alebo ako zafarbená báza, dokonca sa dá použiť aj na pery, čo môže pritiahnuť veľa pohľadov napríklad na festivale. 
Cena: 8,95 € za 1,5 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Ja nepoužívam vôbec žiadne tekuté očné tiene. Najradšej mám práškové, ktorých sa aj držím. Tieňu však nájdem využite a používať ho budem skôr ako tú bázu pod očné tiene. Dostala som pekný béžový odtieň so zlatými trblietkami a odleskami. 



Sans Soucis
Hand creme light
Tento ľahký krém na ruky neobsahuje žiadne parabény ani minerálne oleje. Ruky vyživuje pomocou aloe vera a vyživujúceho D-pantenolu. Unaveným rukám dodáva hydratáciu, hebkosť a pocit pohody bez mastenia. Okrem toho krém nádherne vonia. Vhodný do každej kabelky. 
Cena: 6,90 € za 75 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Už je to nejaký čas, čo som naposledy mala niečo od tejto značky. Mala som krém na tvár, ktorý som si ešte dvakrát dokúpila. Ten bol skvelý. A taktiež nádherne voňal. Tento krém na ruky mám príjemnú vôňu, je celkom dosť riedky, preto sa rýchlo vsiakne, ale nezanecháva mastný film.



Wet Brush
Holiday Keychain
Táto mini kefka na vlasy slúži na rozčesávanie zamotaných vlasov, čoho dosiahne pomocou svojich intelliFlex štetín a ich špeciálnych zakončení, ktoré masírujú pokožku hlavy a vlasy zbavia zamotancov bez námahy a zbytočného ťahania vlasov. Táto kefka je malá, praktická a vhodná do každého ruksaka na festival. Okrem toho sa dá pripevniť na kľúče alebo prívesok a tak ju môžete mať všade so sebou. 

Táto kefa na vlasy je taká maličká, že vyzerá ako pre bábiku. Neviem, či by som si dala hrebeň na kľúče, ale určite si ju pribalím do plážovej tašky. Mokré vlasy si vždy radšej rozčešem a takú malú praktickú kefu som ešte nemala. Aspoň nebudem musieť baliť vždy moju z kúpeľne. 



Eau Thermale Avéne
Réflexe Solaire SPF50+
ochrana pred slnečným žiarením v kabelkovej forme
Malá tuba, veľké účinky! Táto emulzia neobsahuje silikóny, nezanecháva pozostatky, je vodeodolná a chráni pred UVA a UVB žiarením. Obsahuje antioxidanty, ktoré pleť chránia pred voľnými radikálmi, termálnu vodu, ktorá pleť upokojuje a hydratuje. Je v malom praktickom balení, a tak nezavadzia v žiadnej kabelke. 
Cena: 9,90 € za 30 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Ja od teplejšej jari vždy začínam používať opaľovacie krémy na tvár. Používam ich namiesto denného krému pod make-up. Som rada, že mi prišiel teraz v boxe, aspoň si nemusím žiadny kupovať sama. Ešte aj s výberom značky som veľmi spokojná. 



8x4
Deo - pure
Tento deodorant neobsahuje hliník, vonia jemnou kvetinovou vôňou a je v malom praktickom balení. Zaručuje osvieženie aj na cestách, či festivaloch a na pokožke zanecháva vôňu po ľalii, vodnom melóne a morskej trávy. Nezanecháva žiadne stopy. 

Pri tomto produkte nebola uvedená cena, pretože bol do boxu pridaný navyše. Ja deodoranty nepoužívam, takže ho podarujem niekomu, kto ho využije alebo ho odložím do sútaže, ktorú plánujem. 

Moje hodnotenie boxu by bolo známkou 2. Podľa mňa bol box dobrý a všetkým produktom nájdem nejaké využitie. Ale ja som celé leto v práci a po festivaloch nechodím, preto nie som z tejto edície až taká nadšená. Napriek tomu sa mi produkty páčia a určite ich vyskúšam. 

Čo na tento box hovoríte vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára