štvrtok 25. mája 2017

Wunder2 - Wunderbrow #naozajtofunguje?

Ahojte!
Myslím, že každý z nás pozná ten moment keď vám na facebooku vyhadzuje hlúpe príspevky alebo otravné reklamy. Vždy ich zruším alebo posuniem ďalej. Raz som to však neurobila, pretože ma reklama zaujala. Jednalo sa o gél na obočie, ktorý sľuboval ľahkú aplikáciu pod 2 minúty, vodeodolnosť a niekoľkodňovú výdrž.


Wunderbrow je produkt na obočie, ktorý má dopomôcť pri vypĺňaní, formovaní, definovaní a zafixovaní obočia. Jedná sa pritom o prirodzené farby, ktoré sa počas dňa nerozmazávajú, neblednú, sú odolné voči vode. Formula Wunderbrow navyše obsahuje vlákienka, ktoré sú veľmi podobné vlasom. 


Ja som si Wunderbrow objednala na amazone, kde som za tento gél na obočie zaplatila 29,85 €. Našla som ho však aj na stránke stayunique (wunder2 wunderbrow). Produktu je 9 g.


V balení nájdete okrem samotného produktu aj kefku na obočie a návod na použitie. Gél je v balení podobnom lesku na pery. Kefka je ako normálna kefka na obočie, s ktorou si doma bežne upravujem obočie. 


Vybrala som si odtieň brunette, ktorý by mal sedieť väčšine brunetiek. Tento odieň je v peknej studenej hnedej farbe. 



Po otvorení gélu prišlo nepekné prekvapenie. Aplikátor tohto gélu je celkom tučný štetček, ktorým sa na obočí naozaj zle pracuje. Vzala som si preto vlastný štetček na obočie. Tým to išlo dobre. Gél má zvláštnu, celkom dosť tekutú konzistenciu. Na obočie sa prichytával veľmi dobre a šlo to rýchlo. Problém je však s miestami, kde mám obočie redšie a musela som po nich produktom prejsť viackrát. Na týchto miestach sa mi vytvorili jemné hrudky, ktoré sa dajú odstrániť rozčesaním priloženou kefkou, ide to však ale len vtedy, ak produkt nie je úplne zaschnutý, takže treba pracovať trošku rýchlejšie. 

Po uschnutí gélu obočie vyzerá akoby som si ho upravovala ceruzkou od Benefitu, ako každý jeden deň. Takže to pre mňa nebolo nič výnimočné. Čo bolo však iné, bolo to, že obočie po celom dni bolo tam, kde ráno a hlavne v rovnakom stave. 


Gél podstúpil aj záťažový test, skúšala som po ňom viackrát prechádzať prstami, no ani sa nehol. Namočila som si aj svoju utierku na pleť a drhla som ňou obočie, aj tento test s prehľadom obstál, takže môžem potvrdiť, že je vodeodolný. Micelárka sa s ním taktiež trápila a hoci obočie trošičku zbledlo a trošku produktu zišlo, gél bol stále tam. Nakoniec som ho dostala dole za pomoci dvojfázového odličovača. Verím tomu, že tento gél by naozaj vydržal aj pár dní, ale neviem, či by niekto chcel ísť do postele s nalíčeným obočím. 

Aby som to celé zhrnula, tento produkt FUNGUJE! Jeho aplikácia je trošičku komplikovanejšia, než som si myslela, ale tréning robí majstra a aj ja sa v tom zlepšujem. Produkt robí to čo má, splňuje to, čo sľubuje, a tak ho môžem odporúčať. 

Čo na tento produkt hovoríte vy? Počuli ste už o ňom alebo ho dokonca používate? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára