nedeľa 28. mája 2017

Zoella Beauty - voňavé produkty do kúpeľa

Ahojte!
Pred tromi týždňami som sa vybrala do drogérie Rossmann, kde som objavila veľa noviniek. Okrem iného aj celý stoja s produktmi značky Zoella Beauty. Zoellu vám určite predstavovať nemusím, ale jej produkty by vás mohli zaujímať.




Na výber bolo z viacero produktov. V ponuke bolo niekoľko kozmetických taštičiek (vyzerali naozaj veľmi pekne a uvažovala som, či si nejakú vezmem), vôňa v spreji, ale aj v tuhej podobe, píling na telo, telové mlieko, mydlo a rôzne iné. Mňa najviac zaujali produkty do kúpeľa. Kúpem sa veľmi rada a keďže v Nemecku bolo stále studené a upršané počasie, povedala som si, že ich ešte využijem, kým príde ozajstné leto a obdobie studených spŕch. 

Vybrala som si tri produkty, jednu penu do kúpeľa a dve šumivé bomby.





Scooper Dooper
je pena do kúpeľa v nádhernom obale. Musím priznať, že v prípade týchto produktov nepredávalo len meno známej youtuberky, ale hlavne obaly produktov. Dokonca som už premýšľala, čo si do tohto obalu dám, keď produkt spotrebujem, pretože ho budem mať veľmi rada na očiach. Späť však ku pene... Je jemnej perleťovej farby, má gélovú konzistenciu. Hoci nie som milovníčkou kvetinových vôní, táto mi akosi nevadí. Vonia príjemne, žensky, ale trošičku aj sviežo. Tento produkt tvorí hustú voňavú penu, ktorá však nevonia tak intenzívne ako v obale. Stačí však na to, aby prevoňala celú kúpeľňu a hlavne pokožku. Pena navyše obsahuje aj vitamín E, extrakty z aloe vera a bambuckého masla, preto pena pokožku ani nevysušuje. 
Produktu je 400 ml a stál 8,99 €.






Fizz Bar
je šumivá bomba do kúpeľa v tvare čokolády. Do jedného kúpeľa sa má odlomiť jeden až dva dieliky. Táto šumienka do kúpeľa má opäť nádherný nápaditý obal. Samotný produkt vonia podobne ako Scooper Dooper. Vodu vo vani poriadne prevonia, podobne ako celú kúpeľňu a pokožku. Tento produkt pokožku taktiež nevysušuje. 
Produkt má 200 g a 8 dielikov, vystačí teda na 4 až 8 použití, podľa toho, koľko dielikov na jeden kúpeľ použijete. Cena je 5,99 €. 





Le Fizz
je taktiež šumivá bomba v tvare čokolády. Rozdiel je však vo vôni. Táto má voňať po makrónkoch. Neviem ako majú voňať, ale vôňa tohto produktu je sladká a ľahko z nej cítim vanilku. Do jedného kúpeľa sa majú použiť 4 dieliky. Voda aj okolie vonia intenzívnejšie ako pri Fizz Bar a do tejto vône som sa zamilovala. Veľmi sa mi páči, keď po okúpaní ešte chvíľu takto sladučko voniam. Pokožku nevysušuje. 
Tento produkt stojí 5,99 a má 200 g.

Čo sa však týka toho šumivého efektu, tak tam som čakala o trochu viac. Pri oboch produktoch. Lush bomby do kúpeľa toto zvládajú lepšie a ešte navyše aj zafarbia vodu. Takže tie by som odporúčala viac, no napriek tomu som spokojná. 


Produkty značky Zoella Beauty nie sú testované na zvieratách, čo považujem za veľké plus a značka je mi sympatickejšia. Čo sa mi však nepáči je, že produkty sú vyrobené v Číne, ale po pravde, čo sa už v dnešnej dobe nevyrába v Číne. Aj niektoré high end značky vyrábajú svoje produkty práve tam, takže toto značke odpúšťam a určite sa pozriem aj po ďalších produktoch. 

Čo hovoríte vy na tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára