štvrtok 29. júna 2017

Pinkbox jún 2017

Ahojte!
Dnes mám pre vás príspevok s júnovým Pinkboxom. Pinkbox bol už pár mesiacov pre mňa viac sklamaním ako prekvapením. Napriek tomu si vždy vravím, že budúci mesiac možno bude lepší. A ako dopadol tento mesiac sa dozviete v tomto článku.

Pinkbox boxík bol typický ako vždy. Sýto žiarivo ružový v strede s logom Pinkboxu.


Rozdiel medzi Glossyboxom a Pinkboxom vidím aj v tom, kde sú popísané produkty. Pri Glossyboxe sú popísané v Glossy Magazine, kde okrem popisu produktov nájdete aj tipy na účesy, líčenia, diy projekty, recepty a čo je nové vo svete kozmetiky a módy. Pri Pinkboxe sú produkty popísané v kartičke. Navyše však pri Pinkboxe býva aj časopis, tentokrát to lifestylový časopis s názvou Couch. 


Produktov v boxe býva obyčajne 5 a tak tomu bolo aj tento mesiac, poďme sa však pozrieť na produkty bližšie...


Palmolive
Gourmet coconut joy body butter shower gel
Tento krémový sprchový gél obsahuje kokosový extrakt, ktorý dodáva vyživujúcu formulu, ktorá pokožku hydratuje a zanecháva na nej nádhernú kokosovú vôňu. 
Cena: 1,39 € za 250 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Zo sprchového gélu z tejto rady by som sa veľmi potešila. Jediný problém je to, že ja nemám rada vôňu kokosu. To však nevadí, pretože môjmu priateľovi sa tá vôňa páči, a tak sa u nás určite využije. 


Luvos Naturkosmetik
Sos Detox Mask
Táto pleťová maska obsahuje fenikel a liečivé bahno. Čistí hlboko v pleti, viaže na seba aj ten najjemnejší prach, nečistoty a škodlivé látky. Neutralizuje voľné radikály, zanecháva zdravo vyzerajúcu pleť.
Cena: 1,19 € za 15 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Masky používame často. Nie len ja, ale aj môj priateľ. Preto sa maska na pleť u nás nikdy nestratí. Luvos produkty poznám, už som od tejto značky mala aj viacero masiek, no túto som ešte neskúšala. 



Alverde
Lipstick Color & Care
Rada color & care  extrakty z bambusových listov, ruží a malín, všetko v bio kvalite. Za výživu pier sú zodpovedné mandľový a jojobový olej. 
Cena: 3,45 € za 4,7 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Rúž je produkt, ktorý ma poteší vždy. No rozhodla som sa, že tento skúšať nebudem a jedna z vás sa z neho bude môcť tešiť.  Súťaž už plánujem, už mám aj pár produktov, ale ešte to chvíľku potrvá.  Tento rúž má pekný strieborný obal a veľmi sa mi páči aj jeho odtieň, no podobný  už mám, preto by som ho nevyužila.




Lacoste 
Lacoste Pour Femme
Moderná interpretácia obľúbenej vône od Lacoste. Táto nová vôňa zakladá na život prebudzujúcich citrónových tónoch. Je veľmi nežná a ženská.
Cena: 8,95 € za 100 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Parfemované telové mlieka nemám veľmi rada, preto poputuje ďalej. Do boxu k nemu pridali aj vzorku vôňe, ktorá sa mi veľmi páči, no niekomu mu darujem k tomu telovému mlieku. 


New York Color
Showtime Eye Kajal
Ohranič svoje oči štýlom a vytvor vlastný fascinujúci look! S touto ceruzkou sa dá vytvoriť prirodzené alebo dramatické líčenie.
Cena: 2,30 € za 1 ks, v boxe jeden kus tohto produktu

Ceruzky na oči nepoužívam takmer vôbec, preto aj táto bude hľadať nového majiteľa. Má pekný fialovo-sivý odtieň, no aj tak to nie je nič pre mňa.

Celkovo by som tento box hodnotila známkou 4. Mňa teda veľmi nepotešil, veľa vecí z neho nevyužijem a podarujem ďalej. Na predplatné som už dala výpoveď, tak uvidíme či mi ešte jeden príde budúci mesiac alebo nie.

Čo hovoríte vy na tento box? Využili by ste všetky produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára