sobota 8. júla 2017

Kozmetika Cougar

Ahojte!
Dnes pre vás mám recenziu pár produktov od značky Cougar. Táto značka mi ešte donedávna bola neznáma, no našla som ju v jednom Miaboxe. Táto kozmetická značka je pomerne mladá, vznikla na začiatku roka 2012 a pochádza z Veľkej Británie. 


Značka sa vyznačuje vysokou kvalitou celkových produktov, ale hlavne kvalitou použitých zložiek. Zložky neboli testované na zvieratách. Napríklad pri výrobe produktov s hadím jedom vyrobili hadí jed a jeho komponenty synteticky. Takže sa pri výrobe týchto produktov ani žiadne zviera netrápilo. 
Základom zloženia značky Cougar sú prírodné látky. Značka sa snaží vyhýbať chemickému zloženiu a tým dosiahnuť lepšiu rovnováhu medzi pokožkou či telom človeka. Účinnosť produktov tejto značky bola preukázaná viacerými testami. 

Mne sa doma nazbieralo niekoľko produktov tejto značky, tak som sa rozhodla vám o nich niečo málo napísať. A pretože sa tieto produkty dajú zohnať aj na Slovensku, mohlo by vás to zaujímať.




Snake Venom day moisturiser
"Hadí jed je považovaný za sérum večnej mladosti a nazýva sa aj prírodným botoxom. Prípravky s hadím jedom používajú aj celebrity ako napríklad Gwyneth Paltrow, Kylie Minogue, Drew Barrymore, Katie Holmes, Kate Moss, Cheryl Cole či Victoria Beckham. Hadí jed vyhladzuje vrásky nielen krátkodobo, ale rieši ich aj v dlhodobom horizonte a pokožku tak celkovo omladzuje a rozžiaruje." - popis produktu na stránke cougar.sk

Tohto krému je 50 ml a je určený proti vráskam. Na stránke cougar.sk ho zoženiete za 24,90 €.

Nie že by som potrebovala krém proti vráskam, ale občas používam aj také krémy. Nejak v tom rozdiel nevidím. Tento krém sa rýchlo vsiakne, napriek tomu dobre hydratuje. Má príjemnú konzistenciu. Jediné čo mi trošičku vadí, že vôňa, krém vonia, ale mne tá vôňa nie je príjemná. Radšej by som bola, keby vôňa bola neutrálna.
Pleť je po tomto kréme hydratovaná, jemná a hebká. Či napomáha proti vráskam neviem potrvdiť, pretože ešte žiadne nemám. Pleť naozaj rozžiari a vyzerá zdravšie.




Hyaluronic Acid Facial Oil
"Kyselina hyalurónová je substancia prirodzene sa nachadzajúca v ľudskom tele. Dokáže viazať veľké množstvo vlhkosti (až 100-násobok vlastnej váhy). Voda a hyalurón sú dve najdôležitejšie látky, ktoré zaručujú pevnosť a pružnosť tkanív pokožky. Kyselina hyalurónová sa časom z pokožky vytráca, preto je vhodné ju takýmto spôsobom doplniť a eliminovať tak známky starnutia pokožky." - popis produktu na stránke cougar.sk.

Pleťový olej zoženiete na stránke cougar.sk, jeho cena je 21,90 € a obsahuje 30 ml produktu.

Tento olejček som si obľúbila. Používam ho pred spaním, ráno nemám pleť vôbec mastnú alebo pokrytú mastným filmom, je hydratovaná a hebká. Olejček používam 2 až 3-krát do týždňa a počas nasledujúcich dní nikdy nemám pocit suchej pokožky. Na olejčeku sa mi páči aj jeho praktické balenie. Hoci sa zdá byť maličké, vydrží naozaj dlho, pretože ho na celú tvár stačí máličko.



Lifting Eye Serum
"Sérum špeciálne formulované pre vyhladenie jemných liniek a mimických vrások pokožky okolo očí. Minimalizuje jemné vrásky okolo očí a kruhy pod očami už za 60 sekúnd po aplikácií. Unikátny a efektívny patentovaný multi-aktívny prírodný rastlinný komplex LIFTONIN-XPRESS garantuje účinok tohto moderného séra." - popis produktu zo stránky cougar.sk

Tento produkt zoženiete taktiež na stránke cougar.sk. Je ho 15 ml a stojí 19,90 €.

Toto sérum na očné okolie používam ráno. Za 60 sekúnd určite nič nerobí, ale veľmi dobre mi zjemňuje kruhy pod očami. Ráno, keď sa zobudím s opuchnutými očami, tak ho natriem v hrubšej vrstve a za pol hodinku je to oveľa jemnejšie, odpuchnutejšie. Pod očami mám jemné vrásky, tie samozrejme nezmiznú, no napriek tomu je tento produkt pre mňa malým zázrakom.





Perfect Pout volume & shape definition
Nie ste spokojná s veľkosťou svojich pier? Perfect Pout je ten pravý lesk na pery pre vás. Vďaka aktívnej ingrediencii Volulip zabezpečuje okamžité zväčšenie pier a dlhotrvajúci efekt našpúlených pier, ktoré by ste chceli mať pri každom fotení či rande. 

Tento produkt sa dá taktiež zakúpiť na stránke cougar.sk, stojí 19,90 € a produktu je 10 ml.

Ja mám veľmi rada mätu a jej vôňu, no tento produkt vonia až tak silno, že je mi jeho vôňa nepríjemná. Na perách nepríjemne štipká, preto som tento lesk často nepoužívala. Neskôr som zistila, že keď si ho trošičku dám na prst a vo veľmi jemnej vrstve natriem na pery, nie je to až také hrozné. Po tomto lesku sa pery krásne lesknú, robí ako taký mokrý efekt. Pery po ňom naozaj vyzerajú trošičku plnšie a také ostanú 2-4 hodiny podľa toho, koľko toho produktu použijete.




Pure Minerals 5 in 1  Foundation
"Minerálny make-up Cougar je kozmetikou vyrábanou z čisto prírodných látok, komponovaný bez chémie, oxychloridu bizmutu, konzervačných látok, olejov a vôní. Čisté minerály, nič naviac. Neobsahuje mastenec. Jemné zloženie nepôsobí dráždivo a je teda ideálne pre citlivú či aknóznu pleť." 

Minerálny make-up môžete taktiež zakúpiť na stránke cougar.sk, kde stojí 14,90 € za 4 g.

Pri tomto minerálnom make-upe som sa hneď zľakla tej farby, no keď sa make-up dobre rozotrie a zapracuje, vôbec nie je taký tmavý ako vyzerá. Ja ho mám v odtieni natural light. Po nanesení je pleť akoby zamatová na dotyk. Ak by ste čakali matný efekt na pleti, toho by ste sa nedočkali. Tento make-up sa jemne trblieta (vidieť to však len veľmi zblízka). Mne na pleti vydrží 4-6 hodín, preto ho do práce nepoužívam. Čo však veľmi oceňujem je, že ho netreba prepúdrovať a v lete mám takéto ľahké make-upy veľmi rada.




Posledný produkt som na stránke nenašla. Takže neviem ani jeho cenu a ani oficiálny popis. Produktu je 8 g a na obale sa píše len Lipgloss.

Tento lesk na pery je s matným efektom a má pekný nude odtieň. Na pery sa nanáša ako všetky klasické lesky na pery. Pokožku pier vôbec nevysušuje, no vydrží len do prvého jedla. Pitie ako tak prežije, ale taktiež ho treba znovu pretrieť. Napriek tomu som s ním spokojná, pretože má takú prirodzenú farbu, hodí sa do každej kabelky.



Celkovo ma značka Cougar zaujala. Najmä tým, že produkty naozaj splňujú to, čo sľubujú. Celkom sa mi páčia aj obaly týchto produktov, niektoré vyzerajú aj celkom luxusne. Ceny týchto produktov sú samozrejme vyššie, nie je to žiadna lacná kozmetika.

Čo si o tejto značke myslíte vy? Poznáte ju alebo o nej čítate po prvýkrát?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára