nedeľa 2. júla 2017

L´OREAL PARIS beauty box


Ahojte!
Už pred nejakou dobou som si všimla akciu, ktorá prebiehala na amazone. Značka Loreal v spolupráci s amazonom vydala beauty box. Ten je určený na vyskúšanie produktov práve tejto značky, ale aj iných značiek od rovnakého výrobcu. 

Akcia na amazone mi umožnila tento box získať zadarmo, no keď si ho niekto chcel objednať stál 12,99 €, čo bola podľa mňa prijateľná cena. Poďme sa však pozrieť, čo sa v boxe nachádzalo a či by sa pre vás oplatilo si ho zakúpiť.


V tejto krabičke na testovanie boli rovno tri make-upy. Dva v malom a jeden v plnom balení. 


V plnom balení som v boxe objavila make-up Indefectible 24H-Matt od značky Loreal. Ešte som ho neskúšala, preto som sa potešila. Je vo farbe 12 natural rose, ktorá mi v lete sedí. Na tomto make-upe sa mi páči jeho matný efekt, preto dúfam, že nebudem musieť používať púder. V lete mám na pleti radšej, čo najmenej produktov, preto hľadám make-up, ktorý bude stačiť zafixovať fixačným sprejom a nie ho púdrovať. Recenzia určite bude.


Loreal Nude Magique BB krém je vo farbe medium. Ten sa mi zdá príliš tmavý, no keď sa dobre rozotrie, dá sa to zniesť. Skúšala som ho len raz na pár hodín, ale nejak sa mi nepáčil a podarovala som ho kamarátke.


Tento make-up som už raz skúšala u kamarátky a veľmi ma nezaujal. Celkovo Fit Me! rada od Maybelline nepatrila medzi moje obľúbené, aj keď som ju dlhšiu dobu používala. Dajte mi vedieť, ak tento make-up používate, či vám vyhovuje. 



Ako ďalšie som z boxu vytiahla produkty od značky Garnier.


Prvý produktom bol tento, ktorý má byť 3 v jednom - produkt na čistenie pleti, píling a maska. Tento produkt som darovala môjmu bratovi, pretože on má problematickú pleť. 


Malý deodorant sa zmestí do každej kabelky. A hlavne v lete sa vždy hodí mať nejaký so sebou. Tento vonia sviežo a čisto, preto ho rada používam. 


Masku HydraBomb som už skúšala, recenziu si môžete pozrieť TU. Z ďalšej som sa potešila, maska predsa nikdy neuškodí. Snažím sa si masky dávať aspoň dvakrát do týždňa, takže určite využijem aj túto.



V boxe bolo aj niekoľko miniatúriek. 


Maličký šampónik vydržal dve použitia. Určený je na suché, poškodené a ľahko sa lámajúce vlasy. Mne sa moje vlasy v poslednej dobe zdajú veľmi suché. Tento šampón bol príjemný, pekne voňal, no vlasy sa mi to tých dvoch použitiach nijako nezmenili. Možno by to chcelo celé balenie. Ale uvidíme, možno si ho potom kúpim. 


Mini micelárku som ešte neskúšala, pretože takéto balenia si rada beriem so sebou, keď niekam cestujeme. Je určená pre suchú a citlivú pleť.


Miniatúrku denného krému som taktiež posunula ďalej. Krémov sa mi nahromadilo doma niekoľko a  z tohto mám pocit, že je určený na staršiu pleť.


Mini lak na nechty od značky Essie taktiež podarujem. Ja si nechty do práce lakovať nemôžem, a hoci teraz som doma na pn, ale nemám chuť sa s nechtami zabávať. Farba je pekná, veľmi letná a veselá. Určite sa laku niekto poteší.


Medzi vzorkami som objavila masku na pleť. Na tieto masky od značky Loreal už chystám recenziu, takže ju uvidíte o pár dní na blogu. Táto má pleť čistiť a zmatňovať.


Medzi vzorkami bola vzorka make-upu Indefectible Sculpt v odieni 01 light. Druhá vzorka bol set troch odtieňov make-upu Perfect Match. 


Od Garnier boli v boxe vzorky denného krému a obrúsku so samoopaľovacím krémom. Od značky Loreal to bola vzorka Blur krému z rady Nude Magique.



A ako posledné som z boxu vyhrabala prívesok, ktorý ma veľmi potešil a hneď som si ho zavesila na kľúče.

Mne sa celý box páčil. Všetky produkty sama nevyužijem, ale vždy ich mám komu posunúť. Najviac sa mi páči make-up Indefectible od značky Loreal, ktorý už samotný stojí 10,95 €, takže sa tento box podľa mňa oplatil.

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára