utorok 8. augusta 2017

Pinkbox Grazia Edition

Ahojte!
Pred dvomi týždňami mi prišiel Pinkbox. Po tom, čo som z neho minulý mesiac bola taká sklamaná, som zrušila odber tohto boxu (článok s obsahom júnového boxu TU). Preto som vedela, že júlový box bude posledným Pinkboxom. Nevylučujem možnosť, že si ho neskôr opäť objednám, ale zatiaľ mám kozmetiky veľa a musím niečo spotrebovať. 



Krabička je tento mesiac letná a veselá. Páči sa mi aj ten nápad s ananásom v strede boxu. 


Tento mesiac vyšiel Pinkbox v spolupráci s časopisom Grazia. Je to časopis, v ktorom nájdete módu, novinky zo sveta kozmetiky, inšpirácie do bytu, ale aj kadejaké články a drby o rôznych celebritách. 


Ako som už spomínala, z posledného Pinkboxu som bola veľmi sklamaná a zrušila som jeho odber. Tento mesiac mi však ešte prišiel, no od augusta ho už viac dostávať nebudem. Dnes vám však chcem ukázať, či box bojoval a vyslúžil si (niekedy v budúcnosti) ďalšiu šancu alebo padne do zabudnutia...

Pinkbox obyčajne obsahuje 5 produktov v plnej alebo cestovnej veľkosti. Okrem toho pri boxe vždy nájdete aj časopis, niekedy lifestyleový, niekedy o bývaní alebo varení. Je to vždy rôzne. Niekedy ku boxu pridajú aj nejaké vzorky alebo malé prekvapenie. Ale teraz sa už poďme pozrieť na samotné produkty...



Real Techniques
Shading Brush
Tieňovací štetec si poradí s púdrovými, ale aj s krémovými očnými tieňmi. Vďaka svojim kvalitným štetinám a kompaktnej hlavici naberie farbu, ktorá je na viečku intenzívna. 
Cena: 8,99 € za kus

Už hneď prvý produkt ma veľmi potešil. Štetce značky Real Techniques mám rada a využívam ich takmer každý deň. Podobný štetec som však nemala, a tak u mňa určite nájde využitie. 


Garnier
Fructis, Shampoo
Tento šampón je určený pre normálne vlasy, ktorým chýba lesk a sila. Šampón neobsahuje silikóny a vlasom dodáva silu a energiu vďaka grapefruitu, vitamínom B3 a B6.
Cena: 2,35 € za 250 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Šampón sa taktiež vždy využije, takže sa teším aj z tohto produktu. Od značky Garnier som už dlhšiu dobu nemala žiadny šampón, preto som naň aj zvedavá. Vonia veľmi pekne ovocne. 


Kiss
So Simple Lashes
Tieto riasy sa nechajú ľahučko naniesť a to vďaka priloženým aplikátorom. Na riasy sa nanesie lepidlo, je potrebné počkať 30 sekúnd a potom pomocou aplikátorov prilepiť na mihalnice. 
Cena: 5,99 € za 1 pár

Od značky Kiss už mám doma trsy rias, ktoré som už párkrát použila. Nelepím si riasy každý deň, len veľmi výnimočne, napríklad na oslavu alebo na fotenie. Určite využijem aj tieto a preto, že som v tomto ešte len začiatočník mi aplikátori veľmi pomôžu. 


OPI
Nail Lacquer
Značka OPI ponúka kvalitné laky s rôznymi možnými farbami. Laky majú inovatívnu formulu a legendárne názvy. Sú skvele pigmentované a na nechtoch dlho vydržia. 
Cena: 16,00 € za 15 ml

Lakov na nechty mám veľa a v červenej farbe naozaj najmenej 7. Tento je v odtieni Got the Mean Reds. Pretože ho ja nevyužijem, môžete sa naň tešiť vy. Čoskoro ho možno objavíte v nejakej súťaži. 


Schaebens
Multi Masking
Nový beauty rituál dobil fanúšikov kozmetiky - multi masking! T-zona je vyhádzaná a leskne sa? Lícam chýba hydratácia? Pod očami sa tvoria vrásky? Každá časť tváre potrebuje niečo iné a na to je táto maska. 3 masky v jednom balení a ide sa na multi masking. 
Cena: 1,45 € za 3x3 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Niečo podobné som už nejakú dobu chcela vyskúšať. A nevedela som, že už niekto prišiel na trh aj s tromi maskami v jednom. Som veľmi zvedavá na to, aký tento produkt bude. Uvidíte ho aj čoskoro v recenzií viacerých masiek. 


Do boxu boli navyše pridané dve vzorky od značky Garnier. Jedna je vzorka šampónu Fructis, ktorý je určený na vlasy, ktoré potrebuj hydratáciu. Obsahuje kokosovú vodu a vitamíny B3 a B6. Druhou vzorkou je masky na vlasy rovnakej značky. Maska obsahuje rôzne oleje, ktoré majú vlasy vyživovať. 

Celkovo hodnotím tento box známkou 1-. Jediné, čo nevyužijem je lak, ale z toho sa zase potešíte vy. Inak sa mi páčilo zostavenie tohto boxu. Som veľmi spokojná, preto tento box v budúcnosti dostane ešte šancu, najskôr však musím nejaké produkty spotrebovať, pretože mám slušnú zásobu. 

Čo hovoríte vy na tento box?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára